Napiszę kró tko i po kolei:
1. Odpoczywaliś my razem z mę ż em.
Zakwaterowanie od zaraz, bez ż adnych dopł at, w porzą dnym, czystym i przestronnym pokoju w bungalowie. Zauważ yliś my, ż e lodó wka nie dział a, zwró ciliś my się do administratora w recepcji Anny i tego samego dnia został a nam wymieniona w dobrym stanie.
2. Sprzą tanie był o powierzchowne, ale codziennie i bez pytania. Opró cz ś cielenia ł ó ż ka starannie skł adali ubrania, przynosili do pokoju suszoną bieliznę z ulicy, myli szklanki po koktajlach, jeś li nie mieli czasu na samodzielne ich pranie, zmieniali rę czniki i poś ciel). Ogó lnie rzecz biorą c, opiekowali się jak matka w dzieciń stwie w domu)). Na proś bę „nie przeszkadzać ” pod drzwiami postawiono butelkę wody i rolkę papieru.
2. Jedzenie jest monotonne, ale smaczne.
Z mię sa - kurczak, woł owina, wą tró bka, ryby, kieł baski, klopsiki, gulasz. Surowych i duszonych warzyw jest aż nadto. Dodatki - ziemniaki, brą zowy i biał y ryż , makaron, spaghetti, fasola. Duż o sł odyczy. Z owocó w tylko daktyle, pomarań cze, melon, grejpfrut. Zwykle na cztery, ale co najważ niejsze - wszystko ś wież e, smaczne. Miejsc w restauracji był o pod dostatkiem, z daniami też nie był o problemó w. Personel jest uprzejmy, uś miechnię ty, ś piewają cy).
3. Na plaż y jest wystarczają co duż o leż akó w. Nawet o ó smej czy dziewią tej rano po przyjeź dzie moż na znaleź ć miejsce w pierwszym rzę dzie nad morzem. Ponieważ przyjechaliś my na plaż ę przed ś niadaniem, w tym czasie jest bardzo niewielu wczasowiczó w, obserwujesz, jak chł opaki pilnie porzą dkują na plaż y i myją leż aki. Morze, bez komentarza - po prostu w porzą dku! A oferty na plaż y usł ug uzdrowiskowych, wycieczek...w ogó le dyskretne, nikt nam nie przeszkadzał.
4. Animacja jest dobra. Trzech fajnych facetó w i dwie dziewczyny. Najważ niejszy i z klasą jest Sony.
Udawał o im się codziennie zabawiać i wabić wczasowiczó w. Uczestniczyliś my gł ó wnie w zaję ciach dziennych, gdyż wieczorem najczę ś ciej wychodziliś my z hotelu w odwiedziny do znajomych.
Nie mam ż adnych uwag ani pytań dotyczą cych hotelu. Nasze wakacje okazał y się dzię ki Tobie cudowne i niezapomniane! Dzię kuję za waszą pracę i wysił ek, za dobrych ludzi wokó ł , za ich uś miech i ż yczliwy blask w oczach, za personel, któ ry kocha ludzi, kocha Biał orusinó w w szczegó lnoś ci)) i wykonuje swoją pracę z przyjemnoś cią!
Dobrobyt i odpowiedni turyś ci dla ciebie!
Teren hotelu jest bardzo pię kny, zielony i zadbany. Baseny był y zimą nieogrzewane, wię c nie pł ywaliś my w nich. Jedzenie jest normalne, monotonne, ale zawsze był o coś do jedzenia: albo mię so, albo ryby, w ogó le na pewno nie zostaniesz gł odny. Duż ym plusem tego hotelu jest plaż a! ! ! Piasek i czysta woda dla dzieci, po bokach plaż y moż na od razu wejś ć do koralowcó w ze schodó w, ma się wraż enie, jakbyś pł ywał w akwarium z rybami! Ogó lnie bardzo nam się podobał o i chcielibyś my tu przyjechać jeszcze nie raz!
Ogó lnie EGIPT - JESTEŚ PIĘ KNY! ! !
Planują c wyjazd tutaj polecam zabrać ze sobą rę cznik plaż owy, poś ciel, szampon, papier toaletowy, fumigator, krem na muchy na gryzą ce oraz oczywiś cie wę giel aktywowany i leki przeciwbiegunkowe.
Uwaga: na lotnisku w Hurghadzie przedstawiciele touroperatora oszukują rosyjskich turystó w na pienią dze i sprzedają wizy za trzy dolary wię cej. Kł amią bezczelnie, ż e bank na lotnisku nie dział a. W rzeczywistoś ci usł ugi lotniskowe mają specjalnie zlokalizowane punkty sprzedaż y wiz z dala od strumienia pasaż eró w. Dodatkowo tragarze przy wyjś ciu z lotniska chwytają bagaż , zabierają go do autobusu, a nastę pnie wył udzają pienią dze. Opowieś ci, ż e lotnisko jest peł ne kł amstw. Jako jedyni czekaliś my godzinę na odbió r bagaż u.
Hotel oddalony jest o 7 km. Jednak jechaliś my 1.5 godziny. Coral Travel przywiozł a turystó w do 8 hoteli. Kiedy autobus zatrzymał się przed Hotelem Regina, od razu zrobił o nam się niedobrze. Szyld jest zabrudzony, ten sam kurz jest wszę dzie w holu. Przyjechaliś my w towarzystwie 4 osó b z Bieł gorod, zapł aciliś my za dwa pokoje standardowe na 10 dni kosztem 30 tysię cy rubli. od osoby. Rosjanie osiedlają się w bungalowach i starych budynkach. Europejczycy - w nowym budynku. Dostaliś my bungalow po remoncie kosmetycznym nr 738. Od razu rzucił o mi się w oczy, ż e nikt nie zmieniał poś cieli i rę cznikó w, dookoł a był kurz i brud. Natychmiast wró cił em do recepcji i opisał em problem. W ofercie do zapł aty 20 j. u. odpowiedział odmową . Nastę pnie administrator zaproponował , ż e wró ci do pokoju i poczeka na sprzą taczkę . Dla Twojej informacji: W tym hotelu nie ma Guestreleshen. Za wszystkie problemy w recepcji, gdzie nawet nie naprawią twojego problemu. Odpowiedzą z wymó wką , mó wią , zdecydujemy wkró tce, pó ź niej.
W rezultacie sprzą taczka przyniosł a do wymiany brudnej bielizny podobny zestaw bielizny, a nawet gorszy niż poprzedni. Rę czniki też nie był y prane, a narzuty na ł ó ż ka nosił y ś lady wycierania goł ego tył ka.
Wszystkie bungalowy w tym hotelu nie mają okien. Zamiast tego witraż . Z tego powodu pomieszczenia są bardzo ciemne i wilgotne. Instalacja wodno-kanalizacyjna jest stara, prysznic jest mał y, mydł o w pł ynie i papier toaletowy nie są dodawane. Pisanie notatek do woź nego po angielsku jest bezuż yteczne. I nie mó wię po arabsku. Sprzą taczka przychodzi tylko po to, ż eby poś cielić ł ó ż ko i tyle.
W efekcie pierwszego dnia pojechaliś my na miasto, kupiliś my papier toaletowy, cztery komplety poś cieli i rę cznik, szampon, mydł o, fumigatory. Zatrzymaliś my się w granicach 150 USD
Na miejscu nie ma pł atnego ani bezpł atnego internetu. Kartę SIM moż na kupić wychodzą c z hotelu. Skrę ć w lewo przy zjeź dzie i po obu stronach ulicy. Sheraton zobaczy wielu dostawcó w, w tym ukraiń skie systemy mobilne.
Jedzenie jest zaskakują co dobre jak na cztery gwiazdki. Chociaż te gwiazdy nie pojawiają się nigdzie. Hotel pozycjonuje się jako „Szpital”, tj. emerytura. Zawsze dostę pne są dania mię sne. Mię so z grilla na obiad i kolację . Trzy przystawki. Gulasz rybny bez koś ci codziennie. Niezł a piekarnia. Duż o buł ek. Zawsze dwa rodzaje zup i bardzo smaczne. Z owocó w melona, pomarań czy, mandarynek, guawy (niesmaczne), daktyli (niedojrzał ych). Bez jabł ek, bez gruszek, bez arbuza, bez mango nigdy nie był o. Zawsze jest ogromna kolejka na napoje, a takż e na sał atki. Ogó rki i pomidory są obrzydliwe. Kucharze w brudnych ubraniach jak i kelnerzy. Trzeciego dnia pobytu w Egipcie przyzwyczajasz się do czarnego jak smoł a bł ota. To jest ich sposó b na ż ycie. Najważ niejsze, ż eby nie widzieć procesu gotowania.
Plaż a to brudna kał uż a, w któ rej ł ó dki stoją na parkingu i odprowadzają nieczystoś ci bezpoś rednio pod nosami wczasowiczó w. Koralowe kapcie są niezbę dne do normalnej, wysokiej jakoś ci ką pieli. Nastę pnie moż esz przeczoł gać się przez dziurę w ogrodzeniu i popł ywać na plaż y pobliskiego, niedokoń czonego hotelu. Jednak nawet tam czystoś ć wody jest wzglę dna, ponieważ . 300 metró w od hotelu znajduje się gł ó wny port-parking statkó w pasaż erskich Hurghady. I nie oczekuj, ż e wł aś ciciele tych statkó w korzystają z suchych szaf.
Aby nurkować i obserwować ryby na rafie koralowej, trzeba iś ć wzdł uż parkingu ł odzi, do koń ca zatoki plaż owej i przepł yną ć.50 metró w od brzegu. Bę dzie ż ywa rafa koralowa. Wymagane są pł etwy i maska.
Ahmed i kolejny oszust spacerują po plaż y, oferują c wycieczki z hotelowego klubu nurkowego. Na Paradise Island - 25 USD, nurkowanie z dwoma nurkowaniami - 35 USD. Nie widzisz mnie, kidalovo. Ponadto bę dą cię karmić pó ź no, po czym zuż yjesz roczny zapas wę gla aktywowanego i lekó w przeciwbiegunkowych.
Animacja w pensjonacie absolutnie nie jest ciekawa. Zespó ł ma Rosjankę , któ ra znoś nie mó wi po angielsku i pomaga rosyjskim turystom rozwią zywać problemy z tubylcami. W rzeczywistoś ci czę ś ciowo speł nia funkcje gestreleshen. To jedyna pozytywna osoba w tym kró lestwie ciemnoś ci i kurzu. Raz w tygodniu przyjeż dż ają artyś ci amatorzy.
W hotelu są trzy bary. Najgł upszy - przy basenie. Wszystko w nim koń czy się godzinę po otwarciu. Do poł udnia w barze na plaż y koń czy się piwo. W lobby - barze piwo koń czy się od razu po zakoń czeniu kolacji, tj. o 21.00. Jest jednak mnó stwo tanich napojó w dla pijakó w, takich jak whisky, wó dka, baran, gin, a nawet tequila do zamknię cia baru, czyli tzw. 24.00 godz Nie moż na wypić tej obrzydliwoś ci. Niemniej jednak pijacy są zachwyceni.
Nawiasem mó wią c, wś ró d wczasowiczó w jest wiele pań o niskiej odpowiedzialnoś ci społ ecznej i dalekim od reprezentacyjnego wyglą du. Arabowie są nimi zachwyceni. W kolejce przy barze 90% kobiet. Co wię cej, w takim stanie, ż e nie są w stanie podać barmanowi przepisu na upragniony koktajl. Piszą wię c entuzjastyczne recenzje o tej dziurze.
Terytorium pensjonatu nie jest mał e, pię kne, pró bują ogrodnicy. Odnosi się wraż enie, ż e ogrodnicy to jedyni pracownicy, któ rzy sumiennie wypeł niają swoje obowią zki.
Kontyngent turystó w: 5% bardzo biedni Europejczycy, 5% Arabowie, 20% Ukraiń cy/Biał oruś , reszta Rosjanie.
A teraz o samej Hurghadzie. Miasto wyglą da jak po ataku nuklearnym: wszę dzie dewastacje, mnó stwo ż ebrakó w, brud, smró d i mnó stwo opuszczonych hoteli i placó w budowy. Transport publiczny nie nadaje się do przewoż enia Europejczykó w. Taksó wka nie jest bezpieczna. Arabowie stali się niepohamowani i bardzo, bardzo agresywni. Stosunkowo bezpiecznie moż na czuć się tylko na terenie hotelu.
Przed wyjazdem zamó wiliś my w recepcji pudeł ka na lunch. Przyjechaliś my o 5.00 rano, administrator odpowiedział na jawie, ż e nie ma paczek na lunch dla Twojej firmy, ponieważ . nie zamó wił eś ich. Potem podszedł do nas i dał nam 0.5 litra. cztery butelki wody, któ re notabene odebrano nam na lotnisku.
Obsł uga na lotnisku też jest okropna. Lotnisko podzielone jest na dwie strefy: dla Rosjan i inne. Sł uż ba ochrony lotniska podczas kontroli zachowuje się po prostu jak bestialstwo. Mogą uderzać w nogę , pchać , krzyczeć na kobietę , dziecko. W sklepach Duty Free ceny są wygó rowane. Toalety są brudne.
Podsumowują c: od 1997 roku odpoczywamy w Turcji dwa razy w roku i chyba nie powinniś my zmieniać tradycji.
Osada. W hotelu był o okoł o siedmiu. Osiedliliś my się okoł o 11 w budynku Regal, czwartym pię trze z widokiem na morze, w kierunku hotelu Le Pacha. Rozliczyliś my się za pierwszym razem bez dopł at, nie wiem co wpł ynę ł o: sł odycze w recepcji, list motywacyjny z TopHotels, proś ba na stronie hotelu, + uś miech. Pokó j dobry, wszystko dział ał o, był czajnik, kawa, herbata, sejf. Posprzą tali pokó j normalnie, przekrę cili liczby, zostawili 1 dolara. Dzień pó ź niej karta z drzwi nie dział ał a, ale był o nas trzech i trzy karty, po kolei je zmienili.
Terytorium i lokalizacja. To duż y plus dla hotelu. Terytorium nie jest mał e i pię kne. Wszystko jest zielone, pię kne, kwiaty dookoł a. Cią gle coś sadzą , ś cinają itp. Przez 13 dni udał o im się w wielu wykopać kwiaty (normalne, pię kne) i posadzić nowe.
Hotel w centrum miasta, przy ulicy Sheraton. W okolicy sklepy, deptak Sherry, w pobliż u targ rybny, nabrzeż e Marina. Na terenie znajduje się basen z zimną wodą , mał y park wodny. Wifi jest sł abe.
Morze: Laguna, po prawej i lewej stronie znajdują się wyspy koralowe (oczywiś cie nie Sharm, ale nadal normalne jak na hotel miejski w Hurghadzie). Wejś cie do morza jest normalne i kamieniste. Na plaż y znajduje się bar. Pierwsza poł owa wakacji miał a problemy z bezpł atnymi leż akami. Turyś ci albo zajmowali rę czniki od wieczora, albo od nocy (swoją drogą nie są wydawane na plaż y, ale są już w pokoju przy zameldowaniu, nie jest wygodnie zmienić je pó ź niej na sprzą tacz), ale sami mogli przyjś ć na obiad lub nawet pó ź niej. Ale, najwyraź niej z powodu duż ej liczby skarg na ten temat, hotel zamieś cił komunikaty, ż e rę czniki z leż akó w zaję tych do godziny 8 zostaną usunię te (tak był o). Potem rano moż na był o znaleź ć darmowe leż aki.
To jest plus dla hotelu.
Ale administrację hotelu proszę o zwró cenie uwagi na niektó re niedocią gnię cia, któ re opisał em w recenzji, i podję cie dział ań w celu ich wyeliminowania. Regina moż e i bę dzie lepsza.
Animacja. Kiedy przyjechaliś my, przez pierwsze 5 dni był zespó ł animatoró w (Otto, Katya, Oksana, Nuna itp. ), któ ry miał bardzo pozytywne recenzje. Nie wiem, czy odpoczywali, czy turyś ci nie mają z czym poró wnywać . Nie był o aerobiku w wodzie, rano był a joga, rano klubowy taniec 1 piosenka i tyle, siatkó wka, bo na plaż y był a impreza z pianką przez jakieś.30 minut. Po obiedzie nie był o nic, zupeł nie nic, animatorzy po prostu tam byli, ale jaka był a ich praca, nie wiadomo. (1 raz był jednak zumba). Nie obserwował em szczegó lnie aktywnej komunikacji z turystami. Wieczorem przedstawienie, któ re nie trwał o dł ugo, a potem wszystko, w hotelu nie ma co robić . Pró bował em dowiedzieć się czegoś z dyskotek w mieś cie, ale oni nie bardzo chcieli tam chodzić.
Po 5 dniach zespó ł animatoró w w hotelu cał kowicie się zmienił . A potem wszystko poszł o WOW!
A aerobik w wodzie, zumba, stretching, joga, salsa, bachata, taniec, impreza z kolorami, impreza z pianką na plaż y to nie 30 minut, jak poprzednio, ale ponad 1.5 godziny, niektó re zawody, siatkó wka. A malowane dzieci chodził y, wieczorem był o ich duż o w mini-dyskotekach, duż o uwagi poś wię cał y turystom. Ogó lnie rzecz biorą c, obraz zmienił się diametralnie. Hotel powinien być ci wdzię czny. Tak jest w przypadku, gdy animacja rozjaś nia wszystkie mankamenty niedrogiego hotelu. Mam nadzieję , ż e tę recenzję przeczytał szef Twojej firmy "Happiness Life Of Animation" (są dzą c po koszulkach chł opakó w) i doceni twoją pracę , recenzja nie jest zrobiona na zamó wienie, uwierz mi, mam coś do poró wnania). Wieczorne pokazy stał y się o wiele ciekawsze i dł uż sze. Chodziliś my z chł opakami na dyskoteki. Dzię kuję wam: Moody, Marina, Smile, Janine, Coca, Body, David i Chief Adam, jesteś cie super. (Przepraszam, jeś li o kimś zapomniał em). Był o z Wami bardzo ciekawie i fajnie, reszta zostanie na dł ugo w pamię ci.
Lokalizacja hotelu jest bardzo dogodna. Centrum, wszystkie ciekawe miejsca w 10 minutowej dostę pnoś ci. Pierwsza linia. Ł adna duż a plaż a.
Duż y teren, duż o zieleni, palmy.
Mieszkali w bungalowie. Wygodny, odizolowany. Na 5 gniazdek w pokoju 2 dział ał y, reszta był a zepsuta (to jest minus). Pokó j i ł azienka są duż e. Klimatyzator dział ał . Wszystko jest w porzą dku, moż esz ż yć .
Jedzenie jest normalne. Zawsze był wybó r. Mię so (kurczak, woł owina), ryby, warzywa ś wież e i pieczone na ró ż ne sposoby, ryż , makarony, kieł baski, sery, grillowane, naleś niki, ś wież a pita, ciasta, owoce, sł odycze - wszystkiego pod dostatkiem, wszystko ś wież e . Obsł uga jest dobra. Wszyscy są uprzejmi i uważ ni. Wszelkie pytania był y natychmiast rozwią zywane zaró wno w recepcji, jak i z kelnerami. Hotel był kompletnie peł ny, musieliś my trochę stać w kolejce, ale nie na dł ugo.
Nie podobał o mi się zachowanie przewodnika z Anex-Tour. Przewodnik nazywał się Imat. Przyjechaliś my wcześ nie rano (samolot przyleciał o 6-30 rano). O dwunastej ustaliliś my. Przewodnik zaplanował spotkanie na nastę pny ranek i do lunchu opowiadał o swoich wycieczkach i planach, poś wię cają c na to duż o czasu. Kiedy odmó wiliś my jego wycieczek (któ re sprzedał za dwa razy wię cej niż zwykle), stał się niegrzeczny, groził policji, a potem cał kowicie nas zignorował , nawet się nie przywitał .
Zgodziliś my się na jedną wycieczkę . Zwiedzanie Hurghady. To był kompletny koszmar. Od 8 rano do 14 zabierano nas do ich sklepó w z ż ą daniem zakupu (zwł aszcza w tak zwanej "fabryce" Nefertiti). Przewodniczka Oksana, któ ra mieszka i pracuje w Hurghadzie od ponad 20 lat, cał y czas opowiadał a, jak cię ż kie jest jej ż ycie, a co za biedny kierowca, nie moż e nawet wyjś ć za mą ż , dać mu pienią dze, bo jest taki biedny. . . odległ e tereny (ż eby chyba nie uciekał y).
Wynik:
Hotel jest polecany.
Lepiej nie zadzierać z Anex-Tour i ich przewodnikami.
Terytorium jest czyste, pró bują . Plaż a. Gdyby nie zhlobstvo naszych ludzi, mam na myś li zaję cie leż akó w z rę cznikami, wszystko był oby w porzą dku. I to jest bardzo stresują ce. Ale otoman plaż owych jest duż o i jak dla mnie jeszcze wygodniej jest się na nich zrelaksować . Na plaż y znajduje się bar. Woda jest ciepł a i czysta. Na plaż y moż na wybrać się na wycieczkę ł odzią za 25 USD. Odż ywianie. Był em w ró ż nych hotelach, mam coś do poró wnania. Powiem wprost: posił ki za 4 s + wedł ug systemu 5-punktowego. Był y nawet kolacje tematyczne. Kolejki są trochę ciasne. Przy wymeldowaniu pró bowali nas oszukać na grzywnę , jakbyś my coś zepsuli w pokoju (nawet ś mieszne), ale jak tylko podniesiemy gł os, problem sam się rozwią zuje.
Moje odkrycia? Jeś li jesteś doś wiadczonym turystą , moż esz tu pojechać , jeś li jesteś począ tkują cym, lepiej zastanó w się i rozważ wszystkie za i przeciw.
Ogó lnie hotel odpowiada swoim pienią dzom, duż y teren zielony, jest piaszczyste wejś cie do morza, hotel w samym centrum miasta, gdzie moż na spacerować , personel jest przyjazny, wszystko opró cz dyrektora generalnego .
Ale chcę ostrzec wszystkich turystó w o kilku rzeczach:
1. Ł ó ż ko! Przyjechaliś my o 20:00, od razu się zał atwiliś my, wizualnie wszystko był o zmę czone, ale nie martwię się . O 22:00 postanowiliś my spać...i po rozł oż eniu pastelu zdaliś my sobie sprawę , ż e nie da się na tym spać
Koc albo zalany, albo wypeł niony ż ó ł tymi plamami, prześ cieradł o poplamione atramentem, na poszewce są wł osy.
Natychmiast poszliś my do recepcji, nakarmiono nas 5 minut do 1 w nocy, nie mogą c tego wytrzymać i robią c skandal, w koń cu zmieniliś my ł ó ż ko na czyste. Rę cznikó w plaż owych nie moż na był o zmienić w cią gu tygodnia.
2. We wszystkich domkach gniazdka nie dział ają dobrze, wypadają i trzeba coś wcisną ć.
3. animacja, wydaje się , ż e pró bują , ALE to nie dział a dobrze.
Jest pię kna dziewczyna Oksana, uratował a nam wakacje, jest bardzo towarzyska i kontaktowa.
4. Ś LIZGI, wszystkie w hakach po jednokrotnym przejechaniu, opuszczony ł okieć , kolano i plecy.
5. Leż akó w, bardzo ich brakuje, ale tutaj pytanie nie dotyczy hotelu, a turystó w, po co brać leż ak na cał y dzień , jeś li jest się na nim przez 1 godzinę . Ale są pufy, któ re rozdają pracownicy plaż owi, wszyscy je lizaliś my przez siedem dni.
6. Jeś li organizator wycieczek Aneks, przewodnik jest oszustem, odbył.2 wycieczki, wszystko okazał o się nie tak, jak powiedział ...
7. Nie bez smutnych przygó d, administracja hotelu zorganizował a pokaz ognia na pó ł zamknię tym torze restauracji i coś poszł o nie tak, ponieważ fakir pracował w mał ej przestrzeni na ograniczonej przestrzeni, ale benzyna (lub co tam miał ) wybuchł a wszę dzie, niekontrolowany poż ar ogarną ł podł ogę i przeszedł na dziewczynę na nodze, sprzę t też zaczą ł się palić , szybko go ugasili, dzieci siedzą ce obok nie został y ranne, ale noga dziewczynki był a doszczę tnie spalona .
Wezwali osobnego lekarza, posmarował coś , przewiną ł itd. , po co osobny, okazał o się , ż e numery ubezpieczenia joinAp nie dział ają same!! ! Za to wszystko administracja hotelu zaoferował a jako rekompensatę ...butelkę szampana, nie chciał em nawet sł yszeć o pienią dzach na leczenie na Ukrainie.
8. Szampony, ż ele, mydł a zabierz ze sobą , ich nie ma. A najlepiej fumigator lub coś innego od komaró w.
Ogó lnie wraż enie jest dwojakie, jak wszystko nie jest zł e, ale za duż o Ale, ale każ dy ma swoje wymagania ...
Hotel 3*.
Na plaż y jest mał e piaszczyste wejś cie do morza, zawsze był o duż o ludzi, nie moż na się przedostać , a na pozostał ej czę ś ci plaż y wejś cie jest tylko w koralowcach. Woda był a po prostu super, ciepł a, moż na był o nie opuszczać morza przez cał y dzień ). Temperatura przez cał y dzień wynosił a +/- 40 stopni. To był o zaskakują co wygodne. Nie chodziliś my do aquaparku i na basen, tam też zawsze był o duż o ludzi. Rę czniki plaż owe są teraz w pokoju ze wzglę du na covid, co utrudnia ich wymianę . Skoro jesteś na plaż y w cią gu dnia, to sprzą tają , a ż eby zmienić rę cznik, musisz go zostawić w pokoju.
Jedzenie jest praktycznie wszę dzie takie samo. nigdy nie byli gł odni. Kilka rodzajó w mię sa, warzywa, owoce to melony, daktyle, pomarań cze, kilkakrotnie arbuzy. Grilluj codziennie. Ró wnież o godzinie 3 nad basenem znajdował się punkt gastronomiczny. Przy wejś ciu do restauracji za każ dym razem mierzono temperaturę . Wszystkie urzą dzenia w indywidualnych opakowaniach. Kolejki w restauracji był y ogromne ze wzglę du na duż ą liczbę mieszkań có w. Ale duż y plus, ż e wszyscy byli obsł ugiwani na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy”, nie był o priorytetu dla mieszkań có w, jak pisali w recenzjach z hotelu. Nawet jeś li ktoś pró bował wejś ć bez kolejki, to odesł ano ich do koń ca) Alkohol chyba jak wszę dzie, niezbyt dobry. Zabrali go ze sobą z dutika, wię c nie był o o to ż adnych pytań ). Poszliś my do wł oskiej restauracji w hotelu, ogó lnie nieź le i bez kolejki)))
Ogó lnie byliś my zadowoleni z reszty, pomimo niedocią gnię ć . Zrozumieliś my, ż e to budż et 4 i nie spodziewaliś my się niczego nadprzyrodzonego. Chciał bym wró cić do tego hotelu o innej porze roku, kiedy miejscowych jest mniej dla poró wnania)