Hotel dla 3 osób

Pisemny: 19 wrzesień 2021
Czas podróży: 11 — 19 wrzesień 2021
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 7.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
Hotel został wybrany za radą wycieczki Anex).
Z dobrego:
1. Po przybyciu do hotelu, a był a godzina 7.00 rano, od razu i bez ż adnej wskazó wki zakł adali bransoletki i wysył ali na ś niadanie, chociaż zgodnie z regulaminem nie mają obowią zku karmienia i osiedlania się przed godziną. 14.00.
2. Bardzo pię kny dostę p do morza, ró ż ne plaż e na każ dy gust.
3. Ż ywnoś ci starczy dla wszystkich, jest wiele restauracji.
4. Odległ oś ć do miasta?
5. Codzienne sprzą tanie w pokojach, ale poś ciel nie był a zmieniana od 8 dni.
6. Wieczorami animacje dla dzieci, taniec brzucha i spó dnicy - dla dorosł ych.
7. W pokoju codziennie 4 butelki wody 500 ml. , kawa rozpuszczalna i herbata.
8. Przy batonach zawsze był o wszystko, ale wlewa się je do kubkó w po 125 ml))
Od zł ego:

1. Lokalni przewodnicy wycieczki Anex marynują na spotkaniu przez 1.5 godziny, opowiadają , jak są dobrzy, kupują wycieczki tylko od nich na trzy sposoby, kł amią , ż e jeś li nie kupisz wycieczki od razu Kair i Luksor, po 3 dniach trzeba powtó rzyć test na covid. Ceny za każ dą wycieczkę za 20-30 dolaró w. droż sze. Zabierają cię. 1 raz za darmo na przeglą d miasta, w rzeczywistoś ci jest to zameldowanie w fabryce ropy i centrum handlowym, w któ rym ceny są. 2 razy droż sze niż w sklepach w pobliż u hotelu. Kupują c w fabryce i w centrum handlowym, piszą numer pokoju i hotelu)) prawdopodobnie dla wycofania do przewodnika. Dlaczego ten rozwó d, wszyscy doroś li i wielu w Egipcie nie po raz pierwszy, to po prostu przyprawia mnie o mdł oś ci. . . Anex bierze na siebie przewodnikó w!
2. W przypadku wcześ niejszego zameldowania od razu daj 10 dolaró w. w recepcji, bez nich bę dziecie marynowani w hał aś liwym lobby do godziny 14.00.
3. Jedzenie - bardzo specyficzne, monotonne, trzeciego dnia chce się wracać do domu ze wzglę du na obrzydliwą kuchnię . Wszystko z pewnymi przyprawami, menu jest codziennie takie samo, z owocami morza tylko makrela. Kalmary, a zwł aszcza kraby, nawet nie pachną . Dziewczyna, któ ra pisał a o krabach w tym hotelu, jest wyraź nie zakupioną recenzją . Najtań sze i takie same są owoce, nawet arbuzy.
Weź ze sobą sorbex lub inny sorbent i antybiotyk jelitowy. Albo z powodu problemó w z warunkami sanitarnymi w kuchni, albo z powodu duż ej liczby ludzi, bę dziesz mieć zaburzenia jelitowe w 90% ((.
Restauracje a la carte praktycznie nie ró ż nią się od zwykł ych. Wszystko w Azji jest bardzo ostre.
4. W lobby praktycznie nie ma poł ą czenia z Internetem.
5. Hotel jest obcią ż ony 70-90%, są tł umy wczasowiczó w.
6. Meble w pokojach są stare, ale mieliś my wszystkich pracownikó w techniki.
Podsumowują c, negatywnych wraż eń jest sporo, ale morze wszystko wygł adza. Nadal chciał bym zwró cić uwagę na menu i uczynić je bardziej adekwatnym do 4-gwiazdkowego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał