Z całym szacunkiem, to jest STRASZNE.

Pisemny: 18 sierpień 2015
Czas podróży: 8 — 18 lipiec 2015
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 3.0
Przyjechaliś my w gorą cym sezonie, w lipcu, podczas Ramadanu, ale obł oż enie hotelu wyraź nie nie przekraczał o 50%, wię c warunki mogł yby być lepsze....Od razu powiem, ż e nie jesteś my pierwszy raz w Hurghadzie, my kochamy Egipt, jesteś my gotowi wielu wybaczyć „cechy” zaró wno hoteli, jak i lokalnych mieszkań có w, w dodatku w zasadzie przyjazne i nie skandaliczne, ale…. . ten hotel wyrwał się z cierpliwoś ci i pozostawił wyją tkowo negatywne wraż enie . Powiem kró tko:
1) w recepcji personel nie jest uprzejmy, a czasem po prostu arogancki, nie kontroluje realizacji reklamacji, nie mó wi po angielsku, nie jest w stanie udzielić podstawowych informacji o charakterze ogó lnym (zapytany, jak dojechać do Sahl Hasheesh; też dł ugo ż artował em, dlaczego mó j chł opak i ja potrzebujemy dwó ch bliź niaczych ł ó ż ek)
2) bagaż nik, z któ rym się natknę liś my, nawet nie wyjaś niają c, jak korzystać z sejfu, ani klimatyzacji, ani telewizora, nie daj Boż e, odpowiedział na oferowaną.1 dolara „napiwek” z taką niegrzecznoś cią , jakbyś my mu zaproponowali liś ć sał aty. Na naszą wskazó wkę , ż e nie zasł ugiwał na nic wię cej, zaczą ł się zachowywać i był cał kowicie nieodpowiedni, ale nie spieszył mu się z odejś ciem, a nawet baliś my się , ż e zrobi dla nas jakiś brud, jeś li nie damy go wię cej. Ponieważ był o tylko 10 dolaró w wię cej, został y rozdane. Najgorsze doś wiadczenie hotelowe we wszystkich moich podró ż ach.

3) Pokó j był by ok, gdyby nie był tak zniszczony. Zobacz zdję cie poniż ej. Należ y zauważ yć , ż e ł ó ż ko był o przynajmniej czyste, dzię ki Bogu. Klimatyzator dział ał jak helikopter i dmuchał bezpoś rednio na moje ł ó ż ko przez cał y 10-dniowy pobyt.
4) Praca gospodarstwa domowego pozostał a tajemnicą . Wyglą da na to, ż e w ogó le nie sprzą tają . Pokó j nie został posprzą tany, dopó ki nie poproszono ich o to bezpoś rednio, ł apią c się na korytarzu. Napiwki nie zmienił y sytuacji. Przez 10 dni ł ó ż ko nie był o zmieniane. Rę czniki był y zmieniane 1 raz przymusowo. Mydł o przyniesiono sió dmego dnia, od dwó ch dni nie był o papieru toaletowego, narzekali, ale bezskutecznie. Szampony w ogó le nie był y widoczne, był y tylko dwa ż ele pod prysznic i to wszystko......
5) Jedzenie, all inclusive - "ulubiony temat". Nie daj Boż e chodzić z dzieć mi, na ogó ł umierają z gł odu. Ż yliś my na ogó rkach i orientalnych sł odyczach, a na ś niadanie codziennie jedliś my ten sam omlet. Poza tym w jadalni był o cią gle brudno, zaró wno na podł odze, jak i przy jedzeniu oraz na stoł ach. Oczywiś cie oszczę dzają na klimatyzatorach, serwetkach, a takż e na wodzie. Jeś li chcesz poczuć się jak ś winie, któ rym karmi się karmę do karmnikó w i wszyscy zaciekle walczą o mniej lub bardziej znoś ne kawał ki, to jest miejsce dla Ciebie. Sytuacja pogorszył a się jeszcze bardziej, gdy Egipcjanie przybyli, by ś wię tować koniec Ramadanu. Zaczę li też chodzić po jedzenie, wię c cią gle spadał o z ich zał adowanych talerzy....
6) Basen. Jedyne przyzwoite miejsce. Normalne leż aki (choć bez materacy), wystarczają co duż o miejsc, moż na tam tylko spę dzać czas.

7) Plaż a. Jest zasadniczo nieobecny. Leż aki stoją wzdł uż sztucznej zatoki w kształ cie kropli, gł ę bokoś ć w wię kszoś ci miejsc się ga kolan lub piersi. Nie da się wypł yną ć z zatoki do morza, ponieważ koralowce blokują drogę .
Ogó lne wraż enie jest wyją tkowo negatywne. Staraliś my się spę dzać prawie cał y czas poza hotelem - na publicznych plaż ach, na wycieczkach, w kawiarniach. W ż adnym wypadku nie polecam go nikomu. Lepiej wyjechać w innym sezonie lub na mniej dni albo wynają ć mieszkanie lub.....nie wiem co, ale nie tutaj! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał