zły

Pisemny: 16 sierpień 2015
Czas podróży: 29 lipiec — 8 sierpień 2015
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Zameldowanie nie był o waż ne, dostaliś my jedno ł ó ż ko na trzy, kilka razy prosiliś my, nie zwracali na nas uwagi. Ale potem dali mi pokó j z trzema ł ó ż kami.
W pokojach nie zmieniali ł ó ż ka, nie myli podł ó g, nie dawali szamponu i mydł a, dopó ki nie pó jdziesz do recepcji i nie poprosisz o umycie podł ogi i zmianę rę cznika.
W jadalni ugotowali nieź le, ale naczynia był y bardzo brudne i codziennie się kł ó cił y, oczywiś cie nikomu nie polecę , a wszyscy, któ rzy byli w tym hotelu, byli oburzeni do granic moż liwoś ci.

Szanowni kierownicy i pracownicy tego hotelu, moż esz stracić ocenę hotelu i inni niż Arabowie nie odwiedzą Twojego hotelu, a Ty stracisz zarobki i tak zamiast 4 gwiazdek został y trzy i ci z taką obsł ugą i brudem stracą . Arabó w to nie obchodzi, to bardzo brudni ludzie. A ponieważ hotel jest na pozó r pię kny i jest duż o zieleni w ś rodku, ale morze zablokował o wszystkie twoje niedocią gnię cia, proszę zrobić wszystko jak w innych pobliskich hotelach, nie był oby ź le stworzyć wymianę doś wiadczeń
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał