Rozczarowanie sezonem

Pisemny: 22 sierpień 2012
Czas podróży: 6 — 16 sierpień 2012
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 4.0
[20.08. 201.16:45.09] Tatiana Polszczuk: 1. Nie ma suszarki do wł osó w i ż elazka 2. W ł azience jest prysznic i dziura w podł odze. Co wię cej, odpł yw jest wyraź nie zatkany, to znaczy, gdy bierzesz prysznic woda się ga po kostki 3. Obsł uga jest nieprzyjazna, kelnerki z trą dzikiem, któ re chwytają kartki ś niadaniowe, nie witają się . 4. Ich strona internetowa zawiera niekompletne informacje. Zdję cia pokoi tylko z widokiem na morze i miasto, brak pobocznych.
A hotel pozycjonuje się jako „perł a w naszyjniku Sozopola”.
Moż e stać się perł ą , gdy wł aś ciciele uporzą dkują rzeczy. Bo lokalizacja jest przepię kna, a jakoś ć obsł ugi i komfort obrzydliwa.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał