Odpoczywał am z mę ż em i dzieckiem od 24 sierpnia do 7 wrześ nia 2012 roku. Po przyjeź dzie do Sozopola powitał nas przedstawiciel hotelu, któ ry pomó gł w sprawach. W recepcji zostaliś my przywitani z uś miechem, zameldowanie do pokoju zaję ł o nie wię cej niż.
… Już ▾
Odpoczywał am z mę ż em i dzieckiem od 24 sierpnia do 7 wrześ nia 2012 roku.
Po przyjeź dzie do Sozopola powitał nas przedstawiciel hotelu, któ ry pomó gł w sprawach. W recepcji zostaliś my przywitani z uś miechem, zameldowanie do pokoju zaję ł o nie wię cej niż.5 minut. Mieliś my pokó j dwuosobowy z widokiem na morze, dziecko dostał o dostawkę .
Pokó j w peł ni odpowiadał zdję ciu i opisowi od urzę dnika. strona internetowa hotelu. Z balkonu był pię kny widok na morze i fragment muró w twierdzy. Wieczorem, gdy wszystko jest oś wietlone ś wiatł ami, widok jest bardzo pię kny. Nasz pokó j był codziennie sprzą tany, rę czniki zmieniane co drugi dzień . Ś niadanie jest standardowe, nic specjalnego. Kiedy przyszliś my na ś niadanie, powiedzieliś my tylko, z któ rego pokoju (karta w ogó le nie był a pokazana).
Z wad jest to, ż e hotel nie ma wł asnego terytorium, ale tak jest w przypadku wszystkich hoteli poł oż onych na starym mieś cie. Chcieliś my zamieszkać na starym mieś cie z widokiem na morze, wię c dla nas nie był o to konieczne.
Jesteś my bardzo zadowoleni z naszego pobytu, na pewno wró cimy.
Po przyjeź dzie do Sozopola powitał nas przedstawiciel hotelu, któ ry pomó gł w sprawach. W recepcji zostaliś my przywitani z uś miechem, zameldowanie do pokoju zaję ł o nie wię cej niż.5 minut. Mieliś my pokó j dwuosobowy z widokiem na morze, dziecko dostał o dostawkę .
Pokó j w peł ni odpowiadał zdję ciu i opisowi od urzę dnika. strona internetowa hotelu. Z balkonu był pię kny widok na morze i fragment muró w twierdzy. Wieczorem, gdy wszystko jest oś wietlone ś wiatł ami, widok jest bardzo pię kny. Nasz pokó j był codziennie sprzą tany, rę czniki zmieniane co drugi dzień . Ś niadanie jest standardowe, nic specjalnego. Kiedy przyszliś my na ś niadanie, powiedzieliś my tylko, z któ rego pokoju (karta w ogó le nie był a pokazana).
Z wad jest to, ż e hotel nie ma wł asnego terytorium, ale tak jest w przypadku wszystkich hoteli poł oż onych na starym mieś cie. Chcieliś my zamieszkać na starym mieś cie z widokiem na morze, wię c dla nas nie był o to konieczne.
Jesteś my bardzo zadowoleni z naszego pobytu, na pewno wró cimy.
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …
Zatrzymaliś my się na 10 dni z koleż anką w Casa del Mare Sozopol od 06.08. 2012 do 16.08. 2012. Począ tkowo szukaliś my hotelu z widokiem na morze. Wybraliś my ten hotel, zarezerwowaliś my POKÓ J Z WIDOKIEM NA MORZE (widok na morze - zaznaczono w paragonie z trasy), opł acony.
… Już ▾
Zatrzymaliś my się na 10 dni z koleż anką w Casa del Mare Sozopol od 06.08. 2012 do 16.08. 2012. Począ tkowo szukaliś my hotelu z widokiem na morze. Wybraliś my ten hotel, zarezerwowaliś my POKÓ J Z WIDOKIEM NA MORZE (widok na morze - zaznaczono w paragonie z trasy), opł acony. Przyjechaliś my do Sozopola, ale nie przywieź li nas do hotelu, musieliś my nieś ć walizki 500 metró w po kostce brukowej - to był pierwszy dzwonek. Ale zainspirowani odpoczynkiem iw oczekiwaniu na widok na morze z naszego pokoju, uś miechnę liś my się i poszliś my do recepcji. W recepcji był facet, któ ry nawet nie odwró cił gł owy, dopó ki go nie zadzwoniliś my. Po otrzymaniu kluczy wchodzimy do pokoju i widzimy, ż e to jakaś pomył ka, ponieważ okna pokoju wychodzą na miejską drogę , a balkon zamiast na morze pokazuje nam „sł odki” widok na plac zabaw, z mał ymi i krzyczą cymi dzieć mi. Kiedy poprosiliś my o przeniesienie do pokoju z widokiem na morze, za któ ry ZAPŁ ACILIŚ MY, facet (któ ry, podobnie jak reszta personelu hotelu, ukrył swoje imię ) powiedział : „To jest widok na morze! W naszym hotelu jest to uważ ane za "obejrzeć zobaczyć ". Nie mieś cił o się to w naszych gł owach, przyjeż dż ają c na wakacje nie spodziewaliś my się , ż e zostaniemy „wyhodowani” wedł ug jakiegoś absurdalnego, prymitywnego, oszukań czego schematu! Zamiast wzią ć prysznic po locie i zamoczyć nogi morza, staraliś my się bronić twoich praw. Nastę pnego dnia, po sł ownych bitwach i licznych proś bach na spotkanie, przeniesiono nas do pokoju z widokiem na morze. Ale tylko przez 7 dni. Na 3 dni przed wyjazdem kazano nam w mundurze dowodzenia opuś cić pokó j i wró cić do „apartamentu” z widokiem na krzyczą ce dzieci i jezdnię . Kierownik hotelu, ró wnież bardzo skryta pani, z ciekną cym atramentem, w brudnej koszulce i z bardzo obrzydliwą twarzą , zaczę ł a na nas podnosić gł os i skarcił a nas, cytuję : „sł abej jakoś ci turyś ci! nie był o takich problemó w z innymi”! któ re zapł aciliś my, trzeba był o wypuś cić , bo szł a do nich jakaś kobieta, któ ra podobno wcześ niej zarezerwował a ten pokó j. Nie wystarczy powiedzieć , ż e nasz nastró j był zepsuty. . . Wcale nie pamię tam, ż eby rozmawiali ze mną tak lekceważ ą co i czarują co bezczelnie! I jako czynnik onieś mielają cy odmó wiono nam przedł uż enia ś niadania, dopó ki nie przenieś liś my się do pokoju z widokiem na drogę . Przeprowadziliś my się , ALE wiedział em, ż e reputacja tego hotelu na zawsze zostanie napię tnowana! Drodzy turyś ci, nie uczcie się na bł ę dach! i weź pod uwagę wszystkie negatywne recenzje, któ rych jest wiele, i nie marnuj pienię dzy, dł ugo wyczekiwanych wakacji i komó rek nerwowych w tym hotelu! Dla mił oś nikó w higieny: w hotelu nie ma prysznica, poza apartamentem, zamiast prysznica w podł odze znajduje się „malownicza” dziura, któ ra zatyka się po pierwszym prysznicu i wydziela nieprzyjemny zapach. Hotel jest bardzo ź le sprzą tany, a rę czniki nie są zmieniane. Papier toaletowy jest na wagę zł ota. Kelnerka w restauracji, któ ra ma dostę p do jedzenia, ma jaką ś chorobę skó ry. Moja ocena: obsł uga - 1, ś niadanie 3, sprzą tanie 1. Mam nadzieję , ż e moja opinia pomoż e komuś w wyborze hotelu. Ż yczę wszystkim udanych wakacji, ale nie w tym hotelu! Z poważ aniem, Anna Ageeva
Tak jak
Lubisz
• 2
[20.08. 201.16:45.09] Tatiana Polszczuk: 1. Nie ma suszarki do wł osó w i ż elazka 2. W ł azience jest prysznic i dziura w podł odze. Co wię cej, odpł yw jest wyraź nie zatkany, to znaczy, gdy bierzesz prysznic woda się ga po kostki 3. Obsł uga jest nieprzyjazna, kelnerki z trą dzikiem, któ re chwytają kartki ś niadaniowe, nie witają się .
… Już ▾
[20.08. 201.16:45.09] Tatiana Polszczuk: 1. Nie ma suszarki do wł osó w i ż elazka 2. W ł azience jest prysznic i dziura w podł odze. Co wię cej, odpł yw jest wyraź nie zatkany, to znaczy, gdy bierzesz prysznic woda się ga po kostki 3. Obsł uga jest nieprzyjazna, kelnerki z trą dzikiem, któ re chwytają kartki ś niadaniowe, nie witają się . 4. Ich strona internetowa zawiera niekompletne informacje. Zdję cia pokoi tylko z widokiem na morze i miasto, brak pobocznych.
A hotel pozycjonuje się jako „perł a w naszyjniku Sozopola”.
Moż e stać się perł ą , gdy wł aś ciciele uporzą dkują rzeczy. Bo lokalizacja jest przepię kna, a jakoś ć obsł ugi i komfort obrzydliwa.
A hotel pozycjonuje się jako „perł a w naszyjniku Sozopola”.
Moż e stać się perł ą , gdy wł aś ciciele uporzą dkują rzeczy. Bo lokalizacja jest przepię kna, a jakoś ć obsł ugi i komfort obrzydliwa.
Tak jak
Lubisz
• 2