Problemy w tym hotelu we wszystkim?

Pisemny: 16 wrzesień 2020
Czas podróży: 7 — 14 wrzesień 2020
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Jedzenie jest monotonne, bez smaku, zawsze zimne, moż e zabrakną ć niektó rych produktó w. Na stoł ach nie ma sztuć có w (só l, pieprz, serwetki itp. ). Ciepł a woda nie zawsze jest dostę pna wieczorem. Ł azienka nie posiada pó ł ki na akcesoria, wieszakó w na rę czniki. Nasz pokó j był standardowy. Brak herbaty, nawet szklanki wody do picia. Internet w pokoju cią gle spadał . Posprzą tali dobrze, ale ł ó ż ko był o zmieniane szó stej nocy, rano odlecieliś my. Nie znają rosyjskiego, nie wszyscy rozumieją angielski. Obsł uga niektó rych dzieci-studentó w. Gee-gi, ha-ha i tyle. Sam kraj jest po prostu BRUDNY. Wszę dzie ś mieci. Nie usuwają cał kowicie sł owa. Na plaż ach nie ma przebieralni, prysznicó w, baró w itp. 2-gwiazdkowy hotel max. W sumie strata pienię dzy. Chociaż Morze Joń skie jest dobre, nie ma usł ug. Nie radzę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał