OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY CORAL TRAVEL ТУРОПЕРАТОР
Pod pretekstem, że Disney Land otworzył w Turcji, a właściwie park wodny, sprzedają tam wycieczki za 210 USD. e. dla 2 osób dorosłych i 1 dziecka z all inclusive. Obiecali, że w „D. Land” (zwanym dalej DL) będziemy nocować od 11 do 18. W efekcie o 10 zabrano nas z hotelu (do Antalyi 1 godzinę jazdy), do Antalyi dowieziono o 12, do hali automatów, kompletna bzdura, straszna hodowla, w której przebywaliśmy do 14. →
Zadowolony ze wszystkich usług →
1) Wi-Fi nie działa dobrze w hotelu. Opis hotelu mówi, że obowiązuje w całym hotelu, ale tak nie jest. Pokój 101 (Apartament Rodzinny) nie miał Wi-Fi. Na plaży też się nie łapie. Jedynym działającym miejscem Wi-Fi jest lobby. 2) Żaden z autobusów Coral Travel nie ma Wi-Fi. Czemu? Router Wi-Fi kosztuje do 100 USD, koszt abonamentu. →
Wykupiliśmy jednodniową wycieczkę z Bodrum do Pamukkale. Podczas jazdy minibusem kierowca zasnął za kierownicą. Udało się uniknąć wypadku, bo kierowca został wezwany do rzeczywistości. Telefoniczne prośby o wymianę kierowcy do operatora pozostały bez odpowiedzi, a następnie nie udzielono żadnych przeprosin. →
Dzień dobry. Pragnę wyrazić wdzięczność przewodnikom transferowym firmy Odeon Tours, którzy towarzyszyli nam w drodze z/na lotnisko, a także przewodnikom, którzy wybrali się z nami na wycieczki - Davut (wycieczka do Pamukalle) i Alex (gruzińska, wycieczka na Expo 2016) - dobra robota . Widać, że kochają i doceniają swoją pracę. →
Szukam osób, które miały lecieć z Coral Travel 16 maja 2016 r. lotem Kijów-Antalya PS5329 o 4:00, ale 2 godziny przed odlotem lot został odwołany i zamiast tego wystartował 15 godzin później. W efekcie dotarliśmy do naszych hoteli dzień później, nie o 16, jak było napisane na trasie, ale o 17 o drugiej w nocy!!!! Wzywam wszystkich do zjednoczenia się w celu złożenia pozwu zbiorowego, a także pozwu w sądzie. →
Sami zawieźli nas do innego hotelu dalej z walizką szukając odbioru hotelu z hotelu na autostradzie do którego jechać nocą w deszczu z walizką 150 metrów na wszystkie prośby i skargi reakcja zerowa głównym zadaniem przedstawiciel tej firmy ma sprzedać wam wycieczkę za trzy ceny więc →
Przełącznik jest kompletny. Kupując wycieczkę na 7/8 dni, 8/9 nocy, od razu przygotuj się, że będzie co najmniej jeden dzień mniej. Kupiliśmy wycieczkę na 8 nocy 9 dni i zaraz dwa dni przed wylotem dzwonią i mówią jak kau przepraszam ALE lot został przełożony z 4.40 rano. →
nie kupuj wycieczek z Corel, wyrzucił 500 dolarów. za wycieczkę, ale zamiast tego usiadł na pryczy, nie zwrócił ani grosza i nie przeprosił. →
Przedstawiciela nawet nie widziano .. tylko słychać przez telefon →
|