Autor:
Data zakupu usługi: 01 lipiec 2016 Pisemny: 11 lipiec 2016 |
|
Biuro podróży: Coral Travel Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Dzień dobry.
Pragnę wyrazić wdzięczność przewodnikom transferowym firmy Odeon Tours, którzy towarzyszyli nam w drodze z/na lotnisko, a także przewodnikom, którzy wybrali się z nami na wycieczki - Davut (wycieczka do Pamukalle) i Alex (gruzińska, wycieczka na Expo 2016) - dobra robota . Widać, że kochają i doceniają swoją pracę.
Jednocześnie chcę wyrazić swoje skrajne niezadowolenie z pracy przewodnika hotelowego Svetlany (operatora Odeon Tours), interesuje ją tylko wkuwanie wycieczek, nic więcej.
Opowiedziała nam, jak wspaniała międzynarodowa wystawa odbywa się w Antalyi - Expo 2016. Że każdy szanujący się człowiek powinien ją odwiedzić. Ponadto występują tam gwiazdy światowego formatu i nie można tego przegapić. A jednocześnie cena taka sama, z gwiazdkami, bez nich.
Zarezerwowaliśmy tę trasę z nią na czwartek, 7 lipca, kiedy miał być występ słynnego iluzjonisty. Naprawdę chcieliśmy go zobaczyć. Zapłaciliśmy na czas za dzień. Mieliśmy przyjść na recepcję o 18:00. O 15:00 mijamy ją i mówi nam, że przepraszam, ale autobus odjechał dwie godziny wcześniej i nie mogła nas znaleźć, żeby nam powiedzieć. To paradoks: zabrała nam nasz numer wibracyjny. Telefon był ze mną cały czas i zawsze byłem w kontakcie. Można by też wyjąć mikrofon z animacji i głośno do nas zadzwonić. Nie podjęła żadnych kroków w kierunku naszych poszukiwań. Zamiast tego zaczęła usprawiedliwiać się, że tak naprawdę wszystkie te przedstawienia to kompletna bzdura, nie ma tam co oglądać i jest to niewygodne, bo. muszę stać. Nic więc nie stracimy, jeśli następnego dnia pójdziemy po prostu na spacer po wystawie. Dziwne, ale na spotkaniu wręcz przeciwnie chwaliła te występy i próbowała nam sprzedać trasę koncertową.
Tak czy inaczej. Umawiamy się, że te same pieniądze trafią następnego dnia, ale bez występu gwiazd. Powiedziano nam o godzinie 15:55. Przybądź do recepcji do 15:30. O 14:00 podchodzimy do niego i sprawdzamy, czy wszystko obowiązuje, czy czas się zmienił. Swietłana potwierdza, że przyjedzie o 15:30, bo autobus będzie o 15:55.
Idziemy do pokoju posprzątać po kąpieli w morzu. O 14:40 dzwoni telefon w pokoju (jestem tylko pod prysznicem, a po mnie mąż czeka w kolejce do prysznica) i mówią nam, że autobus przyjechał i że pilnie musimy wyjść. nikt na nas nie będzie czekał. Pytam, jak to możliwe? do autobusu mamy jeszcze całą godzinę i mówią, że Swietłana podała nam nieprawidłowe informacje o czasie. A jeśli chcemy iść, to pilnie wyjdź w tej chwili. Oczywiście nie można było tego zrobić, ponieważ. Musiałam dokończyć prysznic, wysuszyć włosy, uporządkować się, ubrać. Autobus czekał 2 minuty i ...... odjechał. Ale przewodnik transferowy Alex wciąż ma sumienie i zwrócił autobus. Dziękuję mu za to i za miłe towarzystwo. Zebraliśmy się w 20 minut io 15:10 byliśmy w autobusie. Jednocześnie po wysłuchaniu bandy oburzenia ze strony innych turystów w autobusie, bo. myśleli, że ze względu na nasze „długie zebranie” i przystanek autobusowy, wycieczka zostanie o ten czas skrócona. Nastrój zniknął. A na samej wystawie nie było nic do zobaczenia, bo. w tym czasie większość pawilonów była już zamknięta (a oczywiście zabrano nas na zakupy przed wystawą). Zmarnowane pieniądze (40,00 USD za osobę). A wszystko z winy przewodnika Swietłany, która dwukrotnie zakłóciła naszą podróż. A przecież gdyby nas nie zawiodła, to dzień wcześniej moglibyśmy zobaczyć pokaz iluzjonistów, a nie zamknięte pawilony.