OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY PEGAS TOURISTIK ТУРОПЕРАТОР
Przewodnik hotelowy, po spotkaniu na pierwszym, gdzie nikt niczego nie kupił, po prostu zniknął, hotel nie ma nawet folderu z kontaktami, w takim przypadku nie sposób znaleźć i poprosić o pomoc. Nikt też nie pomyślał, żeby odpowiedzieć na list na adres informacyjny. Kwestia zmiany numeru nie spotkała się z żadnym poparciem przewodnika - po prostu zaprowadzili mnie na recepcję i zniknęli - recepcja na widok takiego nastawienia naturalnie nie spieszy się ze spotkaniem - "karmi śniadanie" i w koniec wysyła zasłużoną stawkę za lekceważenie postawy. →
Przewodnik hotelowy Hotel Ali Synosse sprzedaje pakiety wycieczek 3 razy wyższe niż rzeczywisty koszt. W ogóle nie odpowiada na prośby turystów! Dwukrotnie skarżyłem się na brak ciepłej wody w pokoju. Całkowite lekceważenie, nie kupiłem od niego wycieczki do Kapadocji za 200 $. Dlaczego w ogóle był w hotelu, nie rozumiem. →
Drugiego dnia po przyjeździe odbyło się spotkanie, na którym przedstawiciel biura podróży Pegasus opowiedział nam o hotelu i możliwych wycieczkach. A potem powiedział, że mówią, będę tu jeszcze dwie godziny, więc pomyśl szybciej i przywieź pieniądze na wycieczki, bo już nie przyjadę do twojego hotelu. →
Przeczytałem recenzje i zacząłem się martwić. Ale wyszło zupełnie inaczej. Lot liniami UIA, transfer jest wspaniały. Wszystko jest jasne i skoordynowane. Przewodnik po hotelach jest bardzo inteligentny. Magid to prawdziwy profesjonalista. Nienaganny rosyjski. Nawet kilka zwrotów po ukraińsku. Specjalne podziękowania dla. →
Zadowolony z pracy touroperatora. Zarówno od momentu wyboru hotelu, jak i do momentu powrotu do domu :)) Jest jedna, ale ważka uwaga. Raczej nawet nie uwaga, ale prośba. Wystarczy przeprowadzić pracę wyjaśniającą z przedstawicielem Twojej firmy w Alanyi (Turcja). Być może jednak przypadek, z którym się spotkałem, jest pojedynczy. →
Zwróciłem się do TUI o zakup, ale sam bilet to Pegasus. Słowo wstępne wygłosili pracownicy TUI, na miejscu i z powrotem - Pegasus. Podobało mi się - wszystko jasne, harmonijne, na czas i bez wahania. Zgłoszę się ponownie. →
Podróżując z lotniska do hotelu zwykle rozmawiają o kraju - przewodnik nie był zbyt dobry. Mówił niewiele, chociaż dotarcie tam zajęło 2,5 godziny. Ale przewodnik hotelowy Aziz (Hotel Club Kastaliya) przekroczył wszelkie oczekiwania - szczegółowo opowiedział o hotelu i naszych możliwościach. →
Grupa 21 osób, w tym 5 dzieci od 4 do 12 lat. Przylot do Antalyi 20.05.2017 około 6:05. Steward odebrał mnie autobusem i dostarczył do hotelu około 06:50. Przeprowadził krótką odprawę w drodze do Kemer (Hotel Sherwood Club Goynuk). Tam kazał skontaktować się z obsługą recepcji w przypadku wszelkich pytań, ponieważ nasz przewodnik pojawi się następnego dnia o godzinie 13:00 i wtedy zajmie się nami. →
Ogromnym minusem naszych wakacji jest czarter UIA i organizacja transferu od touroperatora Pegasus na Ukrainie. Wykupiliśmy wycieczkę na 9 nocy z dobrym czasem wylotu i powrotu, wiemy, że czartery mogą zmienić rozkład, ale w naszym przypadku zmieniły się nie tylko czas, ale także lotnisko wylotu i przylotu na Ukrainie. →
Wszystko jest w porządku, dopóki nie dotrzesz do przewodników hotelowych, którzy sprzedają wycieczki dwa razy droższe i „zastraszają” turystów inwalidztwem ubezpieczenia w Turcji - to kompletny nonsens. Po odmowie wykupienia wycieczki - jesteś kompletnym 0 dla przewodników! Każdy zajmuje się twoimi pytaniami, na recepcji, gestrelation, ale nie przewodnicy. →
|