Autor:
Data zakupu usługi: 30 kwiecień 2017 Pisemny: 12 czerwiec 2017 |
|
Biuro podróży: Pegas Touristik Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Grupa 21 osób, w tym 5 dzieci od 4 do 12 lat. Przylot do Antalyi 20.05.2017 około 6:05. Steward odebrał mnie autobusem i dostarczył do hotelu około 06:50. Przeprowadził krótką odprawę w drodze do Kemer (Hotel Sherwood Club Goynuk). Tam kazał skontaktować się z obsługą recepcji w przypadku wszelkich pytań, ponieważ nasz przewodnik pojawi się następnego dnia o godzinie 13:00 i wtedy zajmie się nami. Z tym odszedł. Problemy zaczęły się od razu. Powiedziano nam, że nie ma wolnych pokoi i będziemy musieli czekać do około 14:00, aż wyjeżdżający do 12:00 wymeldują się i posprzątają pokoje do 14:00. Ostatecznie grupa została osiedlona, ale w różnych budynkach. Straciłem około 7 godzin siedząc na kanapach w recepcji. Jak się później dowiedzieliśmy, hotel był zapełniony w nie więcej niż 30%. Natychmiast pojawiło się pytanie: co to jest? Powinna była to zadecydować natychmiast i na miejscu przez naszego przewodnika (gada), który pojawił się następnego dnia w porze lunchu. Nie potrafił jednoznacznie wyjaśnić przyczyny takiej ugody, mówiąc, że takie zasady obowiązują w hotelu. Potem przeprowadził kolejną odprawę (nikomu już nie potrzebną) i zaczął sprzedawać nam wycieczki po cenach 2-3 droższych niż proponowali nam już lokalni przewodnicy. Słowem: „zaliczyliśmy” go i rozmawialiśmy z miejscowymi, ale z jakiegoś powodu się obraził, zapominając, że porzucił grupę z małymi dziećmi na ponad dzień. Potem doszło do „nieporozumienia” z lotem powrotnym czarterem UIA. Mieliśmy wylecieć o 13:00, ale lot został przełożony na 4:30. Od 3:00 siedziałem w recepcji czekając. W efekcie wyjechali różnymi lotami: część wyleciała o 6:00, część o 13:30 (rozpieszczony poranek i pół dnia), podczas gdy 12-letnie dziecko leciało z rodzicami innych osób z drugą połową Grupa. Kto chce przygody na wakacjach, to jesteś w Pegas Touristik.