OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY PEGAS TOURISTIK ТУРОПЕРАТОР
To nie pierwszy raz w Turcji (po raz szósty), ale nigdy nie widziałem tak nikczemnego stosunku do turystów ze strony kierownictwa firmy..Rozliczono nas na 14 dni. Przez 9 dni odpoczynku, codziennie ja obserwowałem zdezorientowane twarze ludzi, którzy właśnie przybyli i „spacerowali" po hotelu, czekając na rozliczenie. →
Dzień dobry. Chciałbym zgłosić moje najbardziej nieprzyjemne doświadczenie z przedstawicielem firmy Pegas w hotelu Hilton sharm waterfalls resort 5* od 15.03.2012 do 25.03.2012. My w hotelu siedzieliśmy (i nie pracowaliśmy!) Facet - Surgan Andrey i dziewczyna. Khalinskaya Safina, koleś, powiedzmy tak. osoba niewtajemniczona, ale ogólnie dziewczyna. →
W ogóle jeździliśmy na nartach, gdzie nie ma managerów PEGAS, więc nie mogli nam zepsuć tego urlopu, a wypoczynek zorganizowany bez pomocy PEGAS był po prostu SUPER i dobry i 10 razy nie przepłacasz →
jeden. kupiliśmy z mężem wycieczkę do Hurghady, od 6.11 do 13.11, z Odessy, wczoraj wieczorem okazało się, że poważna kampania Pegasusa odwołała lot 13.11 z Hurghady i zaprasza turystów do powrotu dzień wcześniej, czyli dnia Sobota 12.11, zwrot pieniędzy za 1 niewykorzystaną, że tak powiem, noc w hotelu, a nawet odmowę podróży. →
Mój mąż i ja po raz pierwszy pojechaliśmy do Turcji. Za bilet zapłacono w Winnicy. Wycieczka została przekazana w Boryspolu na lotnisku, bez trudności i opóźnień. W Turcji bez trudu znaleźli witacz z logo firmy. W drodze do hotelu, a nasza była ostatnia, przewodnik miał doskonałą wycieczkę krajoznawczą. →
Niedawno przyleciałem z Egiptu Lecieliśmy przez Pegaza (Kijów).Zgadzam się, dobór personelu jest obrzydliwy.Przekonał mnie własny przykład. Po przybyciu do hotelu dostaliśmy pokój i zaproszono nas na spotkanie z przewodnikiem. „Wspaniały” przewodnik Irina natychmiast ogłosił ceny usług operatora (hammam, wycieczki itp. →
Chcę ostrzec wszystkich, którzy chcą odpocząć z Pegasusem!Lepiej trochę przepłacić, ale wykup wycieczkę od innego operatora, powiem ci dlaczego. Nasze wakacje rozpoczęły się 23.06.11, polecieliśmy pierwszy raz z przyjacielem i dzieckiem do Egiptu, Sharm, hotelu Sia Magic w świetnym nastroju, bo od dawna chcieliśmy zobaczyć niesamowite morze i piramidy. →
Prawdopodobnie okażę się czarną owcą, ale docenię pracę Pegaza z najwyższą oceną. Myślę, że zawsze można znaleźć błędy w pracy. Jestem pewien, że zdarzają się przypadki nadzwyczajne, o których nie można przemilczeć. Ale mamy szczęście!!! Naprawdę nie mamy na co narzekać. →
W 100% poprę poprzednią recenzję "Michael 58", wszystko było dokładnie takie samo. Polecieli także tym nieszczęsnym lotem 416, z jednodniowym opóźnieniem. W czasie przyjazdu, podczas odpoczynku nie było żadnych roszczeń wobec naszego biura podróży, ponieważ nie podchodzili do nich (wycieczki nie były zainteresowane). →
Chciałbym zauważyć, jak traktuje się naszego brata w cudownym Egipcie. Odpoczywaliśmy od 4.12 do 11.12 we wspaniałym mieście Hurghada. I wszystko byłoby dobrze, gdyby nie jedno, ale. Wywieźli nas z hotelu o 15.25, a wyjazd o 19.30. Odebrano nas w hotelach i zawieziono na lotnisko. Rozpoczęła się rejestracja, po 30 minutach została przerwana i rozpoczęła się huśtawka. →
|