Autor:
Data zakupu usługi: 15 marta 2012 Pisemny: 27 marta 2012 |
|
Biuro podróży: Pegas Touristik Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Dzień dobry. Chciałbym zgłosić moje najbardziej nieprzyjemne doświadczenie z przedstawicielem firmy Pegas w hotelu Hilton sharm waterfalls resort 5* od 15.03.2012 do 25.03.2012.
My w hotelu siedzieliśmy (i nie pracowaliśmy!) Facet - Surgan Andrey i dziewczyna. Khalinskaya Safina, koleś, powiedzmy tak. osoba niewtajemniczona, ale ogólnie dziewczyna. zgorzkniałą, niezadowoloną osobę, którą widywaliśmy częściej w lokalnej, hotelowej restauracji niż w miejscu pracy.
Przez 10 dni odpoczynku obserwowaliśmy ją tylko w trzech klasach, są to albo osobiste rozmowy przez telefon komórkowy, albo siedziała przy laptopie w Internecie, albo żuła w restauracji.
Nie mogliśmy uzyskać od nich mniej lub bardziej przydatnych informacji o hotelu.
Na przykład:
Następnego dnia, po przybyciu do hotelu, nie mogliśmy udać się na zaplanowane spotkanie z naszymi przewodnikami, ponieważ nasze dziecko (dwulatka) spało i nie mogliśmy wyjść z pokoju.
Wieczorem tego samego dnia zwróciłem się do Safiny z pytaniem o hotel (w jakich restauracjach można zjeść, co tu płaci się, co obejmuje system ALL? i tak dalej). Na co usłyszałem następującą odpowiedź: (dosłownie) Jeśli nie było Cię na spotkaniu, teraz idź na recepcję i dowiedz się tam.
Po tym straciliśmy chęć komunikowania się z przedstawicielami Pegaza!
Najwyraźniejszym przykładem kompetencji przedstawiciela Pegaza – Khalinsky Safiny był incydent w przeddzień wyjazdu:
Andrieja niestety nie było w pracy i nie miałam innego wyjścia, jak ponownie zwrócić się do Safiny. Kiedy podszedłem do niej i BARDZO uprzejmie zapytałem: Wyjeżdżamy jutro wieczorem, co powinniśmy zrobić? Kiedy zwolnić numer? Kiedy jest transfer na lotnisko?
Tak więc ta Safina na chwilę oderwała wzrok od laptopa, zirytowana i wyzywająco arogancko stwierdziła, co następuje (dosłownie): Wzdłuż korytarza stoi stoisko. idź i poczytaj, jeśli możesz. .
Z takiej zuchwałości zdumiałem się i poszedłem we wskazanym kierunku. Wróciłem w połowie drogi i zadałem tej Safinie pytanie. Jaką funkcję pełnisz w tym miejscu pracy? Co po usłyszeniu oskarżeń, że jestem pijany i że w ogóle tu utknąłem i czego od niej chcę?
Świadkami tych wydarzeń była moja rodzina i wielu naszych rodaków. Zdarzyły się jej podobne incydenty, z prawie wszystkimi turystami, z którymi rozmawialiśmy w tym hotelu. W przypadku jakichkolwiek pytań wysyłała klientów do recepcji lub do stoiska informacyjnego.
Nigdy nie spotkałem się z najgorszym nastawieniem do klientów nigdzie, w żadnym kraju na świecie!
Wycieczki do Jerozolimy i Ras Mohammed woleliśmy kupować w mieście, ponieważ postanowiliśmy zminimalizować komunikację z tą osobą.
W naszej powszechnej opinii przedstawicielka Pegaza – Khalinskaya Safina to czarna owca, która w zarodku psuje każde, nawet najlepsze wrażenie Twojej firmy!