OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY PEGAS TOURISTIK ТУРОПЕРАТОР
Odpoczywał w Tajlandii (Koh Chang) w lutym. Czerpaliśmy wiele przyjemności, nawet z przebicia przez Pegaza. Cóż, przywieźli go do niewłaściwego hotelu, ale jeździli prawie po całej wyspie. Nigdy nie widzieliśmy naszego przewodnika, ale zaoszczędziliśmy na drogich wycieczkach Pegasusem i jeździliśmy sami. →
Bez opóźnień, bez transferów. Bardzo dobry Boeing 737-800 z Charków Airlines. Spotkanie jasne i bez pytań. Nigdy nie potrzebujemy przewodnika w hotelu, ale była, mieszkała w naszym hotelu, zawsze w zasięgu wzroku i kontaktu. →
Tour Pattaya - Koh Chang - Bangkok voucher # 2466865 Turysta Pegasus ze względów osobistych nie ukończył programu wycieczki, chowając się za rzekomo niestabilną sytuacją w Bangkoku. Zamiast 2 dni w Bangkoku zabrano nas z Koh Chang do okropnego hotelu w Pattaya (choć z tego samego Koh Chang nasi przyjaciele z pobliskiego hotelu (firma turystyczna Tez Tour) zostali zabrani do Bangkoku). →
Odpoczywaliśmy z Pegasusem pierwszy raz, hotel został wybrany z rekomendacji biura podróży. Praktycznie nie ma komentarzy do touroperatora, jedyne, że naszej „macie” z touroperatora Altanay nie podobało się to w hotelu. Wszystkie informacje przekazała w korzystnym świetle dla niej, a nie dla turysty. Milczała o darmowych transferach z hotelu, ale cały swój czas poświęcała opowieściom o drogich wycieczkach. →
Wyjazd był opóźniony 7 listopada 2013 o 2 godziny bez ostrzeżenia, wyjazd został zmieniony, godzina wyjazdu również została zmieniona bez uprzedzenia, okazuje się, że zapłaciliśmy za 10 dni, ale nie skorzystaliśmy. sprawa z innymi operatorami, ale wszystko jest w porządku, więc zachowaj markę, a wtedy Twoi klienci pójdą do innych!. →
Nasze wrażenia z wycieczki turystycznej Pegas do Kemer w Turcji zaczęły się od zażenowania - zarezerwowaliśmy lot w godzinę, a gdy dzień przed wylotem odebraliśmy kwiaty, okazało się, że lot był 4 godziny wcześniej, a na lotnisko jechać 600 km . Przejazd z Antalyi do Kemeru był dobrze zorganizowany - Pegas touristik ma dość wygodne autobusy i dobrze rozwiniętą infrastrukturę w Turcji. →
Niedawno wróciliśmy z wakacji w Dahab. Pegas Touristik to bardzo nieuczciwa firma. Zamiast uspokajać turystów o sytuacji w Egipcie, postanowili to wykorzystać, aby zarobić więcej na wycieczkach. Mianowicie, aby załadować swój w połowie pusty hotel w Sharm, starają się jak najlepiej ograniczyć pobyt w swoich hotelach turystów, którzy podróżują do Dahabu i Taby. →
Pegaz rozprzestrzenił się jak przyssawki. Zaprowadzono nas do wczesnego lotu o 9.00 23 czerwca. W ciągu tygodnia przewoźnik zmieniał się trzykrotnie. 22 czerwca odlot przesunięto na 15.30, dotarł do Boryspola za 2 godziny. Po 15 min. na tablicy wyników zobaczyli komunikat o przeniesieniu wyjazdu na 21.00, jeszcze później zapowiedzieli opóźnienie do 23. →
Poleciałem z przyjaciółmi na Kretę, poz. Bali hotel Dfli Mare 4 * - wysłany, spotkany, umieszczony - wszystko w porządku, a potem cyrk! Przewodnik po hotelach - Natalia Valitova, sama "życzliwość"! Początkowo odmówiła zorganizowania spotkania w dniu przyjazdu (na zameldowanie czekaliśmy jeszcze godzinę) - zebrała grupę tych, którzy przyjechali wczoraj i szczekała, że przyjedziemy jutro z naszą grupą! Powstrzymały ją 4 osoby (zabrały 5)?! A czym właściwie jest grupa? Dobra! Przyjechali jutro - pani się spóźniła - i zobaczyliśmy naszą "grupę" - zabawną bandę - jesteśmy z Kijowa, 2 z Wołogdy i 3 z N. →
Przybywając do pięknej Barcelony, pełni jasnych nadziei wyjeżdżamy po odebraniu bagażu i widzimy całkowitą nieobecność przedstawicieli Pegasusa, którzy nas spotkali. Byli przedstawiciele Teztura i Natalie, odpowiadali na nasze pytania, które Pegasus wyjechał pół godziny temu. →
|