Właściciel hotelu to oszust!

Pisemny: 2 styczeń 2018
Czas podróży: 28 grudzień 2017 — 4 styczeń 2018
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 6.0
Transfer do hotelu na nasz koszt. Chociaż usł uga został a uwzglę dniona w rezerwacji.
Udał o nam się zameldować w naszym pokoju na czas. Dzień mieszkał w dwó ch zwykł ych zamiast apartamentó w. Cią gle problemy z wodą w hotelu. Pierwszego dnia poszli się umyć w „Chan”. Gdy tylko dali wodę w pokoju 22, zlew zatkał się , wezwano mistrzó w. W pokojach 22 i 11 odpł ywy pod prysznicem są stale zatkane. Nie moż esz stać na nogach, w przeciwnym razie zostaniesz pokryty wł osami i brudem. Uchwyty wyjś cia są nadawane przez administratora. Sprzą tanie pokoju nie jest wykonywane. Sami wynieś liś my ś mieci. Kurz nie jest wycierany. Pokó j 11 ma pleś ń . Ką piel w pokoju innych osó b, któ re nie są uprzedzone, ż e mają ką piel dla wszystkich. Zdję cie na stronie nie jest prawdziwe. Powstał y 5 lat temu. Wł aś ciciel hotelu jest oszustem. Oszukał a wszystkich mieszkań có w hotelu w sylwestra za 1.000 hrywien. Wszyscy pozostali gł odni i 1 stycznia zadzwonili na policję i napisali zeznanie od wszystkich. Musisz szukać takich potworó w. Pienią dze nie został y zwró cone. Proszę nie widzieć reklam! Oszczę dź nerwy i pienią dze! Rodzina Popowa, styczeń.2018 r.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał