Bez słów! Po prostu czytaj!

Pisemny: 26 wrzesień 2017
Czas podróży: 13 — 16 wrzesień 2017
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Mieszkaliś my w tym hotelu we wrześ niu 2017 roku.
Przyjechaliś my, nie był o ochrony (a nie był o przez cał y pobyt), bramy sami otworzyliś my, ż eby wezwać (bo to nasz obowią zek).
Odpoczywaliś my z dzieć mi i od razu po dokonaniu rezerwacji dyskutowano, ż e bę dzie za darmo. Ale kiedy weszliś my do pokoju, zaczę li nas nacią gać na pienią dze, dopł atę za dziecko, za ł ó ż ko za 350 UAH w są siednim pokoju. dziennie mó wimy, ż e nie potrzebujemy ł ó ż ka, „drogi” administrator Ola mó wi: weź miemy je, inaczej bę dziesz na nim spał , ale nie bę dziemy w stanie tego kontrolować , zamiast ł ó ż ka przyniesie ci krzesł a, nie bę dziesz stać . Generalnie zgodziliś my się na opuszczenie ł ó ż ka bez dodatkowych opł at, ale zostaliś my obcią ż eni obiadem z peł nego wyż ywienia.

Podczas naszego pobytu był a gospodyni, przemił a kobieta, zawsze witana i bardzo uś miechnię ta osoba. Ale tego samego nie moż na powiedzieć o administratorze Olyi, wraż enie był o takie, ż e wyś wiadcza nam przysł ugę za nasz pobyt. Nie dzień dobry, tak jak u nas, dobranoc itd. NIE MIAŁ !
Jeś li chodzi o jedzenie, Olya zawsze był a przy dystrybucji jedzenia rano, najpierw poprosił a ją , aby na ś niadanie ubił a zupę dziecka blenderem, zapomniał a i po drugiej proś bie tego nie zrobił a, nastę pnego. dzień już ubijali zupę , ale trochę nie dokoń czyli porcji, trzeciego dnia przynieś li poł owę porcji, po mojej uwadze przyniosł a poł owę porcji. To okropne! Wszystko, o co trzeba jej bł agać , ona sama nic nie widzi. Kiedyś wylał a jedzenie na stó ł , po sł owie „och” myś lał em, ż e podejdzie i wytrze, ale niestety nie… Takich nieprzyjemnych momentó w był o duż o, a nawet wychodzą c rozmawiał a z pokojó wka i powiedział , ż e administrator nie jest tutaj naprawdę , wię c po drodze ta Olya zadzwonił a do mnie ponownie pytają c, co tam powiedział em, nie przeprosił za spowodowane niedogodnoś ci, ale wrę cz przeciwnie, jej ostatnie sł owa brzmiał y: „No, rozumiem ” i odł oż ył sł uchawkę . Był em od tego w ogó le w takim szoku, no có ż , kompletne kapety.
Ogó lnie hotel jest nowy, nieź le, umeblowanie też dobre, widok z okna pię kny na las, tylko cią gł e problemy z wodą (ile razy nie chodził am się myć , cią gle był am mydlana i czekał em, aż Olya ponownie odkrę ci wodę , w przeciwnym razie cią gle puka, ż eby się zmyć ) o tym nikt nie powie ci tam braku, dopó ki nie znajdziesz się nago pod prysznicem i mokrysz i zadzwonisz do recepcji i zapytasz, co jest nie tak z wodą ! Administracja i serwis nie!
A co najważ niejsze, nie jest faktem, ż e kwota uzgodniona telefonicznie przy rezerwacji bę dzie ostateczna, przygotuj się na dopł atę . Po co? Za to, co wymyś lą , kiedy do nich przyjdziesz!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał