Sanatorium dla tych, którzy nie zwracają uwagi na chamstwo i brud.

Pisemny: 18 listopad 2015
Czas podróży: 2 — 15 listopad 2015
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Był o to w okresie od 2.11. 15 do 16.11. To był a moja trzecia i ostatnia wizyta w Sinyak.
Rejestracja:
Za każ dym razem to samo: ż eby zarezerwować trzeba się mocno postarać przebić przez zbroję zł ej ciotki „szuflady” w rejestrze i jej chamski stosunek do ludzi. Patrzył a, jak to robi: został a wezwana, podniosł a telefon i poł oż ył a go obok siebie.
Postawa administracji:

Ludzie w administracji są traktowani jak szumowiny /dobrze, ż e nasi emeryci są przyzwyczajeni do upokorzeń /. Mogę sł ono zapł acić za leczenie, ale ż adne pienią dze nie uchronią Cię przed oboję tnoś cią i chamstwem administratora. personel. Przyjechał em o 8.30. Kolejka 5.5 godziny. To koszmar mojego wrzodu. Ś niadanie nie był o dozwolone. przybył na obiad o 14:30. Zrobił o mi się niedobrze, a lekarz zabronił mi picia wody i koktajli tlenowych. Nigdzie nie moż na był o coś przeką sić , bo kolejka do rejestracji jest oddalona o kilometr.
Mó j pokó j, zarezerwowany sześ ć miesię cy wcześ niej, został opuszczony dopiero o 18:00))))
W pokojach przez pierwszy tydzień był o bardzo zimno, bo ogrzewał y się od 22 do 3 nocy. Poś ciel i rę czniki nie wyschł y.
Kiedy podczas obwodnicy począ tku. mió d. Svitlana Ivanivna / ż ona gł ó w na pó ł etatu. Pani doktor / usł yszał a moje problemy w dniu przyjazdu i ż e już tu nie przyjadę , jej ego był o tak wstrzą ś nię te, ż e powiedział a mi ze ś miechem: "No to do widzenia! ". Zdaję sobie sprawę , ż e moje roszczenia został y zł oż one w sposó b adekwatny i uprzejmy oraz ż e nie podał em powodu, aby rozmawiać ze mną w ten sposó b. Wychodzą c z mojego pokoju dodał a: „Nie cieszą się , ż e nie ma internetu, ż e jest zimno, ż e pienią dze się nie zwracają …”. Jej usatysfakcjonowany uś miech mó wi tylko o sowieckiej pobł aż liwoś ci io tym, ż e siedzą c w tak sł odkim miejscu, nie rozumieją , ż e to nie jest ich dziedzictwo, ale wł asnoś ć pań stwowa.
Postawa personelu:
Wszystko był o w porzą dku w jadalni i podczas zabiegó w, dopó ki nie wszedł em pod prysznic Sharko. Został em oblany zimną wodą , ponieważ był warstwowy.
Rozumiem, ż e jest to problem z urzą dzeniem i dlatego po cichu wyszedł em i zaczą ł em rozgrzewać się w kabinie na masaż okrę ż ny, bo nie był o ludzi. Ale moja woda był a wył ą czona! ! ! ))))))

Na przykł ad to nie pasuje. Oznacza to, ż e woda po prostu spł ywa pod ziemię - należ y, ale nie muszę wchodzić pod gorą cą wodę po tym, jak mnie zamrozili. Pł akał em po poł udniu. Ohyda!
Był em chory przez 10 z 16 dni. Kaszel, gorą czka. I przyszedł em odzyskać ...Dzię kuję osobiś cie VV Martsenyak. Dobry lekarz i czł owiek. Miał wystarczają co duż o czasu i cierpliwoś ci, aby przepisać mi nowe procedury „oż ywienia”.
W wannach na dole zawsze jest "Gala", bo obsł uga nie zawraca sobie gł owy porzą dnym praniem.
Po tym, jak kaptury z ich nigdy niepranymi dywanikami przybito do podł ogi, swę dział y mnie stopy.
Wznawiać:
Jeś li nie szanujesz siebie i przywykł eś do chamstwa, to o co chodzi… miejsce jest pię kna, lecznicza woda.
Ale jeś li jesteś przyzwyczajony do „zgarniania sprzedawczyń ze sklepu warzywnego”, takich jak Swietł ana Iwanowna, to wyraź nie cię tu nie ma. A nachmedy, któ re potrafią obraż ać ludzi za ich pienią dze, pozwalają im handlować np. kapustą , a nie usł ugami.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał