Brak szacunku dla klientów! Pojęcie „usługi” - nie!

Pisemny: 27 lipiec 2011
Czas podróży: 3 — 9 styczeń 2011
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 5.0
Mimo, ż e zostaliś my ciepł o przyję ci, reszta nie należ ał a do najlepszych! Po pierwsze, przez dwa dni nie był o wody! Po drugie, w dniu 7.01 (w Boż e Narodzenie) zadzwonili z restauracji i powiedzieli, ż e nie ma już miejsc, chociaż za zamó wione dania został a wpł acona zaliczka, a jak to jest, ż e miejsc nie ma - dla klientó w wł asnego wypoczynku Centrum?? ! ! Ś wię to był o zrujnowane, ponieważ wszystkie kawiarnie w wiosce był y już cał kowicie zaję te, wię c musieliś my ś wię tować w pokoju. Po trzecie, obsł uga w restauracji jest po prostu obrzydliwa, siedzisz 20 minut i czekasz, aż któ ryś z kelneró w raczy do ciebie podejś ć , a potem czekasz godzinę na zamó wienie. Zapł aciwszy z gó ry za obiad, przychodzimy jeś ć , a restauracja jest zamknię ta, bo generalnie urodziny dyrektora staliś my okoł o 20 minut, aż kazano nam iś ć na spacer, jak mó wią , dopó ki tam nie bę dą ś wię tować . Wieczorem zgł odnieliś my i poszliś my jeś ć , ale nie był o jeszcze godziny 9, kiedy był y już zamknię te, a restauracje w wiosce są otwarte do 11. Nawet na terenie wszystko pł aci się osobno - zapł ać za altanę , zapł ać osobno za grilla, podczas gdy nie dają szaszł yka (i dlaczego mam je zabrać ze sobą na wakacje ?? ! ) Poprosili o szpikulec na miejscu odbió r, jak się okazał o problem, w ciszy dostaliś my 2 szaszł yki z kuchni. Rezultat jest taki: nie ma szacunku dla klientó w ! ! ! Obsł uga na bardzo niskim poziomie! Nie polecam tej bazy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał