Pojęcie „SERWIS” jest bardzo odległe

Pisemny: 12 styczeń 2011
Czas podróży: 5 — 6 styczeń 2011
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 4.0
Wiesz, mamy coś do poró wnania. Nigdy nie oczekujemy od Ukrainy wiele w zakresie szacunku dla klienta i ś wiadczenia minimalnych usł ug.
Przepraszamy meldujemy się w domku VIP i nie moż emy podjechać z powodu lodu, chociaż rezerwacja był a tydzień wcześ niej. Dostaliś my z Miń ska na 16 godzin, przyjechaliś my z mał ymi dzieć mi zjeś ć w restauracji, oni mó wi się , ż e spodziewam się zamó wienia na 1 godzinę ! ! ! Poszliś my do sklepu i kupiliś my coś do jedzenia Postanowiliś my zjeś ć obiad przy kominku w pokoju - ha ha - drewno jest wilgotne i nie ma zapał ek. Muszę się umyć , a.... nie ma WODY ! ! ! Od 21.00 05.01. 11 do 13.00 06.11. 11 Postanowiliś my wyjechać i zapomnieć o tej LEGENDZIE! ! ! Po wyjeź dzie poszliś my do restauracji na obiad, powiedziano nam, ż e przygotowują się do Ś wią t i BY-BY. Drodzy przyjaciele, dokonajcie wł aś ciwego wyboru! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał