Pytanie o Mieżhiria

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
82 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
gdzie jest moja recenzja o bazie LOK "Karpaty"? Dlaczego jeszcze nie pojawił się na stronie?
dlaczego brakuje mojej recenzji?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
8 subskrybenci  • spytał 2011-01-1314 lat wstecz
Odpowiedzi  •  22
аватар Lu-la-la
Może jeszcze nie przeszedł moderacji? Poczekaj dzień lub dwa, w porządku.
аватар jabetta
Nawet jeśli nic nie pojawi się za dzień lub dwa, to lepiej skontaktować się z moderatorami z tym pytaniem (wystarczy kliknąć "pomoc" w dolnym rogu), jestem pewien, że ci wyjaśnią, administratorzy pracują bezbłędnie ta strona.
аватар nadin65
Kliknij słowo POMOC w prawym dolnym rogu
аватар Anetka-gan
kiedy zamieściłeś recenzję? może była awaria internetu i nie poszło..
аватар nadin65
Więc zapisałeś się dzisiaj!
Na umiar trzeba czekać co najmniej jeden dzień, a czasem trochę dłużej.
аватар admin
Recenzja napisana 13.01.2011 13:57:32
Pytanie zadane o 15:49
Recenzja opublikowana o 21:22
Za każdym razem dziwimy się, że w 99% przypadków autorzy negatywnych recenzji wykazują taką uporczywość. A negatywne recenzje, które zaczynają się od fraz, są szczególnie przygnębiające – „tyle razy dobrze odpoczywałam, ale tym razem…” i to jest pierwsza recenzja dla autora.
Mamy taką mentalność – motywacja do napisania negatywu jest znacznie wyższa niż pozytywna. Jesteśmy ponuro.
аватар helena_fortuna
Witam!
Zgadzam się z admin.
Proponuję zakaz negatywnej opinii, jeśli jest ona pierwsza!
аватар jabetta
I uważam, że nie powinno być żadnych zakazów, w przeciwnym razie strona straci wszelkie znaczenie. Na przykład nie rozumiem nawet zakazu zamieszczania linków do podobnych stron (zdrowa konkurencja zawsze się przydaje). A to, że ci, którzy źle odpoczęli, są bardziej chętni do walki, jest zrozumiałe. Za zepsute wakacje chcę się zemścić i jak najszybciej.
аватар helena_fortuna
Jabetta, jeśli podążasz za swoją logiką, to ...smucisz się.
Jeśli dana osoba jest w stanie opisać negatyw, to dlaczego nie napisać tam, gdzie mu się to podobało? tych. porównywać?
A zemsta?... ZIEMIA KULKA JEST OKRĄGŁA.....
аватар jabetta
helena_fortuna: Cóż, nie bierz moich słów tak dosłownie (o zemście). Po prostu rozumiem osobę, która ma zrujnowane wakacje. Cieszę się, że nie masz takiego doświadczenia, masz szczęście.
Vikiviki również będzie mieć szczęśliwe recenzje, podobnie jak inni, którzy piszą na tej stronie z korzyścią dla wszystkich, a my z przyjemnością je przeczytamy.
аватар Pachok
Złe recenzje nie są zemstą, są przestrogą dla innych turystów! Osobiście uważam je za nawet bardziej przydatne niż te dobre. Z kilku powodów: dobre recenzje są bardzo często niestandardowe, zawsze lepiej być wcześniej ostrzeżonym o ewentualnych problemach, jeśli nie ma sposobu na uniknięcie podróży w ewidentnie złych warunkach. A co najważniejsze, to, co osoba określa jako wadę, i szczerze iz oburzeniem, może być dla mnie niezaprzeczalną zaletą. Na przykład obrażona nastolatka pisze, że hotel X jest nudny, kiepski i na emeryturze, bez dyskotek i animacji, wtedy wiem na pewno, że muszę tam jechać :))) Ale patrząc na zdjęcia wikiviki, rozumiem, że w Karpaty " nie potrzebuję.
аватар nadin65
Recenzje powinny być zarówno dobre, jak i złe.
Złą rzeczą jest to, że ludzie, mając dobry oddech, nie uważają za konieczne pisać tego, nie chcą się dzielić przysmakiem, że tak powiem.
Ale o złych napiszą pierwszego dnia przyjazdu, powiedzą jakie G.
Napisz więcej, bardziej szczegółowo, bardziej zgodnie z prawdą i potwierdź zdjęciami - dla turystów takich jak ja to za mało.
аватар admin
Recenzje powinny mieć charakter informacyjny i jak najbardziej obiektywny. Obiektywizm oznacza tu subiektywną opinię PRAWDZIWEGO turysty. Tych. prawdziwy turysta przedstawia informacje z minimum emocji.

I nie wszystko jest tak proste, jak na przykład uważa Pachok.
Negatywne recenzje są również przygotowywane na zamówienie. Szczególnie często spotykamy się z tym w hotelach WNP. Dobrym symptomem są też pozytywne recenzje niestandardowe – hotel walczy o pozytywną opinię o sobie. I z reguły zaczyna się w jego prawdziwej pracy, a potem w Internecie.
Mały akcent z naszej praktyki. Kobieta napisała recenzję - skradziono kobiecą biżuterię z pokoju koleżanki, kiepska obsługa, kiepskie jedzenie, wszystko jest złe. Tydzień później wysyła list - zadzwoniła do koleżanki, znalazła biżuterię, zagubioną w walizce, w zasadzie hotel nie jest zły, proszę o skasowanie opinii. A ilu z nich nie napisało? A ile mamy kont z jednym przeglądem? Jaka jest motywacja takich osób do napisania tej pojedynczej recenzji?
аватар admin
Lub więcej przykładów. Osoba napisała negatywną recenzję. Wysłaliśmy. Hotel wysyła pismo - ta opinia jest oszczerstwem szkodzącym naszej firmie, domagamy się jej usunięcia, inaczej pójdziemy do sądu. Odpowiadamy - odpowiedzialność za informacje spoczywa na autorze recenzji, będziemy wymagać od niego potwierdzenia pobytu w hotelu oraz danych do ewentualnych roszczeń prawnych. W całej naszej praktyce NIE JEDNY autor negatywnej recenzji podał swoje dane. Recenzje musiały zostać usunięte. Od razu wynikają z tego dwa pytania:
Czy można uwierzyć we wszystkie negatywne recenzje;
Dlaczego nasi turyści są tak anonimowi?
Ale oskarżanie turpravdy o podmiotowość jest ulubioną rozrywką naszych negatywnych ludzi.
аватар admin
Cytat z dzisiejszego listu do naszego wsparcia:
„oznacza to, że jesteś zainteresowany oszukiwaniem turystów. Dlatego opublikuję informację o tym z Twoją odpowiedzią załączoną na wszystkich blogach touroperatorów”
аватар Pachok
„- dlaczego nasi turyści są tacy anonimowi?”
Naprawdę nie rozumiesz? Wakacje turysty były zrujnowane, a potem udowodnijmy, że nie jesteś „wielbłądem” :( Po co mu to?
„- czy można uwierzyć we wszystkie negatywne recenzje;”
Oczywiście nie każdy może, tak samo pozytywnie. Ale ogólnie rzecz biorąc, prawie zawsze można zobaczyć prawdziwą recenzję lub nie. Na przykład wikiviki ma zdjęcia i szczery tekst, wierzę, że ta recenzja.
аватар admin
Naprawdę nie rozumiem, dlaczego WSZYSCY są anonimowi.
Dziwię się, że to rozumiesz. Niejednokrotnie widzieliśmy tu Waszą walkę o poprawę i rozwój samoświadomości turystycznej.
Same w sobie tematy działalności turystycznej nie ulegną poprawie. Głównym bodźcem do ich rozwoju i doskonalenia jest wymagający konsument. A tutaj anonimowość to listek figowy, szept zza rogu. Jeśli nie możesz bronić swoich praw, nie możesz żądać wysokiej jakości usług.
Wszyscy chcemy poprawić jakość naszego życia. Ale jednocześnie anonimowa osoba myśli – niech inni o to walczą, a tutaj anonimowo napiszę skargę i zbesztam prawdę.
A recenzja wikiwiki nie została tutaj omówiona. Omówiono działalność osób negatywnych, która wysycha po napisaniu pierwszej recenzji.
аватар Pachok
@Jeśli nie możesz bronić swoich praw, nie możesz żądać wysokiej jakości usług.@
Zgodzić się. Ale wielu ludzi naprawdę nie może bronić swoich praw. Albo nie chcą, albo nie ma czasu, albo charakter jest miękki, albo nie są pewni, czy mają rację. Łatwiej jest wypuścić emocje. Rezultatem nie będzie przywrócenie ich praw, ale ostrzeżenie dla innych konsumentów. A to jest bardzo ważne. Często łatwiej jest uniknąć kłopotów niż je naprawić.
аватар Pachok
Oto świeży: od 3 do 5 stycznia mieszkałem w Howard Winchester Hotel w Londynie, niedaleko stacji King's Cross. Na stronie, której nazwy nie wymieniono, ocena hotelu wcale nie jest niska, a recenzje są w większości pozytywne. Co wydarzyło się w rzeczywistości - wielkość pokoju około 8 metrów, ściany w ogóle nie są wyciszone, jest bardzo zakurzone, sufity ogłuszająco skrzypią, łóżka są wąskie i krótkie, śniadanie tłuste i bez smaku. Poza tym ciemnoskóre recepcjonistki zabawiały się pod naszymi oknami pogawędkami do trzeciej nad ranem, czyli mówiąc prościej, czarni śmiali się głośno i rozmawiali przez telefon. A teraz poważnie myślę o pozostawieniu negatywnej recenzji na stronie, której nazwy nie wymieniono. Dla osób, które tak jak ja, wybiorą ten hotel ze względu na bliskość dworca kolejowego King Cross. I nie napisałem tam jeszcze żadnych innych recenzji i nie mam motywacji do ich pisania, ponieważ publiczność jest trochę konkretna - na przykład niska cena jest tak ogromnym plusem, że przeważa nad wszystkimi minusami :)
Kolejna obserwacja z życia "forum" - żeby być "dobrym", trzeba wszystko chwalić! :)
аватар admin
A nie chcemy być miejscem rozlewania się emocji.
Chcemy być stroną, która wpływa na rozwój rynku. Recenzja powinna być przydatna dla czytelników, a nie pisarzy. Autor spełnia swoją funkcję społeczną. Ten wysoki status. Dlatego najlepszych nazywamy „ekspertami”. I specjalne traktowanie negatywnych recenzji, które mamy.
Napisałem -
„Opinie powinny być informacyjne i jak najbardziej obiektywne”. A co to jest – pozytywne czy negatywne – jest pochodną opisowości i obiektywności.
аватар Pachok
Ale nikt nie traktuje poważnie recenzji typu „wszystko jest złe, wszyscy głupcy”. I np. owady w pokoju czy połamane meble – czy to obiektywna ocena, zwłaszcza jeśli ze zdjęciami? I oczekiwać, że ten, kto o tym napisał, koniecznie zostawi kolejną, pozytywną recenzję dla innego hotelu ... no, dziwnie. To osobista sprawa pisarza.
„Nie chcemy”
To jest twoja strona i to ty ustalasz zasady. Możesz ustawić limity. Np. przyjmuj recenzje tylko od tych zarejestrowanych co najmniej miesiąc (sześć miesięcy, rok) temu, nie przyjmuj opinii, których prawdziwość jest wątpliwa itp.
A nie masz kont z jedną recenzją, ale pozytywną?
аватар ilika15
opinia początkującego: bardzo często wrażenie wakacji zależy od ilości zainwestowanych pieniędzy, stąd stopień negatywny lub pozytywny w recenzji (tyle zapłacili, ale zwrot nie jest taki, jak oczekiwali za te pieniądze… lub - za te grosze, które zapłacili, super urlop i braki nie są widoczne). i jeszcze jedno - hotel bella vista w hurghadzie bardzo nam się podobał, ale w tytule jego opisu przez bardzo długi czas widniało zdjęcie osoby pogryzionej przez komary, jakby tylko w tym hotelu komary bały się iść , nieprzyjemne wrażenie
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Mieżhiria
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już