Usługa nie przyciąga hotelowej, nieprofesjonalnej kadry zarządzającej

Pisemny: 2 styczeń 2021
Czas podróży: 25 — 26 grudzień 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Ten hotel miał zimową imprezę firmową . Szkoda, ż e ​ ​ hotele w Karpatach rosną jak grzyby po deszczu, a ich stosunek do goś ci utkną ł na poziomie sowieckim. Padał o i poprosiliś my o otwarcie dachu na podwó rku, do któ rego odmó wiono nam, ż e dział a tylko latem, po dodatkowych proś bach znaleź liś my pilota i otworzyliś my go, i ostrzegaliś my, ż e jest zepsuty i moż e spaś ć.
Wi-Fi jest sł abe i nie jest poł ą czone. Drzwi na ś cianach są niezwykle cienkie, wię c w cał ym hotelu sł ychać prawie każ dy dź wię k, a nie za ś cianą . W pokojach nie ma czajnika, gó rnikó w ani lodó wki. Basen i sauna są dodatkowo pł atne, a pienią dze pobierane są zaró wno za godziny, jak i za skó rzanego mę ż czyznę , ale rę czniki i prześ cieradł a dla wszystkich opł acanych osó b nie są wydawane.
Pamię taj, ż e ł ó ż ka są tylko podwó jne, ale! Koc jeden!

Kiedy poprosiliś my o drugi koc, co jest logiczne dla pracownikó w, a nie mał ż eń stwa, najpierw powiedziano nam, ż e nie mają już kocó w, potem spieraliś my się , ż e to nie jest hotel 5 *, a nastę pnie poprosiliś my o 200 UAH lub dadzą koc bez poszewki na poduszkę Wyobraż asz sobie? Po pó ł godzinnej kł ó tni z panią przyniesiono mi jeden dodatkowy koc w naperniku. Ale taka sytuacja jest nie do zaakceptowania dla instytucji, któ ra pozycjonuje się jako hotel.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał