Zarezerwowaliś my apartament junior suite (dla 4 osó b) przy rezerwacji 2 miesią ce przed podró ż ą . Co to jest mniejszy apartament? Jest to pokó j z sypialnią , wł asnym salonem i wł asną ł azienką . To KLUCZOWY moment w historii.
W przypadku rezerwacji online nie był a wymagana przedpł ata. ALE. Nastę pnie wł aś ciciel skontaktował się z nami i poprosił o przelanie 20% zaliczki na kartę . Nie wzbudził o w nas ż adnych podejrzeń . Jak się okazał o na pró ż no.
Po przyjeź dzie powitał nas administrator i powiedział , ż e mamy szczę ś cie i bę dziemy mieli pokó j nawet lepszy niż zarezerwowaliś my. W rzeczywistoś ci jest to powszechna praktyka, lepiej wystawić pokó j, jeś li zarezerwowany pokó j z jakiegoś powodu nie jest dostę pny. Ale ta recenzja nie miał aby miejsca, gdyby wł aś ciciele hotelu zrozumieli istotę takiej zmiany pokoju.
Prowadzą nas, aby pokazać numer i co widzimy? Do dyspozycji mamy 2 oddzielne pokoje, któ re mają WSPÓ LNY salon i WSPÓ LNĄ ł azienkę . Nie był oby z tym problemu, gdyby tylko nasze pokoje miał y dostę p do salonu i ł azienki, ale nie. WSZYSCY MIESZKAŃ CY HOTELU MAJĄ DOSTĘ P. Oznacza to, ż e w każ dym momencie każ dy mó gł wejś ć do naszego salonu i skorzystać z naszej ł azienki.
A teraz wró ć my. Zarezerwowaliś my junior suite z wł asnym salonem i ł azienką i dostaliś my 2 pokoje ekonomiczne ze wspó lnym salonem i ł azienką . To jest BRAK PRYWATNOŚ CI.
Po uś wiadomieniu sobie cał ej sytuacji zaczę liś my zadawać pytania.
A gdzie jest nasz numer, na któ ry notabene wpł aciliś my zaliczkę ? - Nie ma numeru. Został a komuś podarowana.
Dlaczego nie poinformowano nas o tak istotnej zmianie? - Coś w tym stylu.
Czy rozumiesz, ż e to nie to, co zarezerwowaliś my, ale gorszą opcję ? Daliś my ci lepszą opcję . Nic nie wiemy.
Rozmowa ucichł a. Poprosiliś my o zwrot pienię dzy. Administrator zaczą ł dzwonić do wł aś ciciela hotelu. Nastę pnie przyszedł uszkodzony telefon. Jesteś my wł aś cicielem - administratorem. Z niewiadomych przyczyn wł aś ciciel hotelu nie raczył się odezwać wprost. Na tym etapie nadeszł a peł na ś wiadomoś ć gł upoty sytuacji.
I tu nastę puje kulminacja tego teatru absurdu. Zgodzili się zwró cić nam pienią dze. Ale nie wszystko. Czę ś ć . ODMÓ WIŁ nam zwrotu pienię dzy. Czemu? Ponieważ wł aś ciciel hotelu czuł , ż e wywią zał się ze swojej czę ś ci umowy o udostę pnienie pokoju. Nie otrzymaliś my odpowiedzi na pytania dotyczą ce rozbież noś ci pomię dzy zarezerwowanymi a otrzymanymi pokojami.
Po wakacjach postanowiliś my po raz kolejny spró bować wszystko zał atwić pokojowo i poprosiliś my o zwrot zaliczki do nas z powodu niewykonania usł ug. Na co wł aś ciciel hotelu roześ miał się i powiedział , ż e NIE OBCHODZI OPINIE.
Podobno nie dba też o swoich goś ci i reputację hotelu.
Znowu MOCNO NIE POLECAM pobytu w tym hotelu. Chyba ż e lubisz niespodzianki w postaci zmiany numeru i straconych pienię dzy.
O ż yciu powiedzieć , ż e wszystko był o dla nas zł e - nic nie mó wić !! !
Mieszkał z dzieckiem od 15 do 24 czerwca.
1. Szczegó lnie w soboty - niedziele ś wiatł o był o wył ą czane dziesią tki razy.
A to oznacza - nie myj się , nie upijaj się , ani Wi-Fi dla ciebie, ani nic dla ciebie !! !
Odpowiedź administratora:
- Zmienili licznik bez nas, i to z limitem obcią ż enia, po 8 minutach wszystko wł ą czy się samo!
- Przyjechał eś tu odpoczą ć , a nie korzystać z Wi-Fi!
Jestem wś ciekł y, drodzy redaktorzy!
Moż e w ogó le uda mi się wyjechać , bo najważ niejsza rzecz już się wydarzył a - wł aś ciciel otrzymał pienią dze w 100% wolumenu i w peł nej przedpł acie !! !
I najbardziej "zabawne" - 9 nocy, z któ rych 5 był o piekł em.
Z trzeciego pię tra na drugie, poprzez pię tra, woda pł ynę ł a bezpoś rednio do pokoju, któ ra jakoś nie dostał a się do brodzika na 3 pię trze.
Po wzię ciu prysznica wieczorem w godzinach 21-23 na 3 pię trze przez 3 osoby, zabawa zaczyna się w moim pokoju. A podczas tego OSOBIŚ CIE tań czę z misami i wiadrami, ratują c hotel WŁ AŚ CICIELA. CZY POTRZEBUJĘ???? ?
Reakcja administracji - to się nigdy nie zdarzył o od 10 lat, dawali kubeł , dzwoń !
Hydraulik bę dzie jutro.
Nikt nie przyszedł .
Zmiana się zmienił a - administrator i kucharz.
Nic się nie zmienił o!! !
Pogorszył o się!! !
Wieczorem siedzę na ulicy, pró bują c podziwiać zachó d sł oń ca, przybiega dziecko - z sufitu leje się woda!! !
Lecę do POKOJU MISTRZA od 10 LAT BEZ PROBLEMÓ W i wow. . jestem oszoł omiony - woda przepł ywa przez wbudowaną lampę , ś wiatł o jest naturalnie wł ą czone (już wieczorem) 220V w sieci, woda na podł odze .
TAK!! !
Na szczę ś cie nikt nie został ranny!! !
Wszystko wylewał o się na stó ł i krzesł a przy wejś ciu, któ re cią gle wycią gał em z tego naroż nika na resztę wolnej przestrzeni w pokoju, mię dzy ł ó ż kami.
A na stole moż e być zdję cie za 20k $, laptop itp. itp.
Nie mogł o zabrakną ć też ubrań wart hotelu, butó w z moszny mł odego krokodyla…
Budzę administratora - och, och, wiadra. I znowu MOJE tań czy przez 2-3 godziny, aż wszystko to poł ą czy się z sufitem i przestanie kapać do wiader i mó zgó w !! !
- Powiedział eś wł aś cicielowi?
- Zgł oszono
- Có ż , gdzie on jest?
- W Iwano-Frankowsku nie pojedzie!
Kurtyna!
67km, 1 – 1.5 godziny jazdy i SAMODZIELNIE oszczę dź swó j hotel!
Najważ niejsze to zdecydować co z nami zrobić i jak z nami wyroś niesz!! !
Lokalny technik (tak go nazwijmy) pró bował rozwią zać problem, ale nie mó gł .
Wyjaś nił em na palcach, gdzie moż na zajrzeć - nie pomogł o.
Wszedł em z nim na 3 pię tro, spojrzał em na kabinę prysznicową , poprosił em, ż eby wylał wodę na ś ciany, a nie na patelnię - kapał mi z sufitu. Silikonowa ś ciana paletowa już miejscami zapadł a się , woda spł ywał a tam, potem na podł ogę itp. Nikt nie pomyś lał o zrobieniu odpł ywó w do odprowadzania „pozostawionej wody na podł odze” w ł azienkach z drewnianymi podł ogami!
Pokazano gdzie haftować , suszyć i silikonować !
Alleluja - pomó ż !
A jednego wieczoru zalał y 4 pokoje, aw niektó rych wylał o się na ś pią ce dzieci!! !
Wszyscy tań czyli!! ! ! Z wyją tkiem wł aś ciciela!
Ale już przeciekał z 4 pię tra! ! !
Administracja:
- Chcesz, ż ebyś my przenieś li Cię do sauny lub deski do prasowania? ?
- ?? ?
Tak, przyjechał am z dzieckiem na 1000 mil, ż eby za wszystkie pienią dze mieszkać w saunie lub prasowalni!! !
Poję cia takie jak komplement dla goś cia, rekompensata materialna itp. itp. , co ma w tych przypadkach, ale po prostu, elementarnie, przyjechać samemu i spró bować coś z lokatorami ustalić , ten „wł aś ciciel” NIE JEST !! !
Cał oś ć w suchej (nie krę ci ję zykiem) pozostał oś ci - bez sł ó w, po prostu ś linić się ! ! !
1. Zamó wione pierogi. Wł aś nie przynieś li pierogi na talerzu. Na pytanie, gdzie kwaś ną ś mietanę i skwarki (w menu jest napisane „ze ś mietaną i skwarkami”) odpowiedział em, ż e należ y zamawiać osobno i tylko czy kwaś ną lub skwarki (i razem, co? ). Nastę pnie proszę o przyniesienie kwaś nej ś mietany, ale kwaś nej ś mietany nie ma. Ok, w takim razie spó jrzmy. Zabrali talerze, smarowali skwarki przez 10 minut, a kiedy przynieś li talerze, był em w szoku - w moim talerzu był y aż.4 (CZTERY! !!! ) skwarki! To jak zastraszanie!
2. Letnia sał atka wcale nie jest sał atką , ale po prostu pokrojonymi ogó rkami i pomidorami! Przyniesione na pł askim talerzu i z dziwnym pł ynem takim jak mleko czy jogurt pod warzywami, nawet gdybym sam musiał to wymieszać , jak to zrobić na pł askim talerzu! Czy masz jakieś gł ę bokie talerze? I znowu kwaś na ś mietana zniknę ł a?
Kró tko mó wią c, kuchnia jest wspaniał a. Nie wiedzą , jak wystawić lub zł oż yć.
Po tych suchych pierogach nie jedli bielszych, szli ulicą do kompleksu Gorgany w swojej chacie. Trochę droż ej, ale smacznie i pię knie, dania podane poprawnie.
A kosztem samego pokoju nie wszystko jest dobre, zainstalowano okna metaplastikowe, a moskitiery zapomniano, wię c w pokoju są muchy i komary. Nie wszystkie ż aró wki na suficie dział ał y, na 6 ś wiecił y tylko 3. A w ł azience nie ma wieszakó w na rę czniki, chociaż kł adę je na podł odze.