Nie będę tu znowu mieszkać

Pisemny: 5 marta 2016
Czas podróży: 20 — 26 luty 2016
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Nie jestem wybredna i w zasadzie wszystko mi odpowiadał o, a bliskoś ć wycią gó w i dobre jedzenie, i Wi-Fi, któ re cał y czas się psuł o i przerwy w dostawie prą du, a zapach z jadalni nie naprawdę mi przeszkadza. Ale to, co naprawdę zabił o, to stosunek do klientó w. Wyglą da na to, ż e ustawili się w szeregu, chociaż wiele pokoi był o pustych. Od pierwszego dnia zaczę ł y się rozmnaż ać . Wypoż yczyli narty za 20 gr wię cej niż w jakiejkolwiek innej wypoż yczalni, cena za pokó j po przyjeź dzie wzrosł a o $5, a w koń cu też chcieli się wyprowadzić dzień wcześ niej. To nie jest biznes hotelarski, ale oszust lat 90-tych. Gospodarze są generalnie nieadekwatni - starali się nas zmusić do skrajnoś ci - mó wią , ż e ź le podaliś my daty, potem zaczę li liczyć dzień przyjazdu na dzień (zupeł nie bzdura). Uważ aj na wł aś ciciela - gdy zabraknie mu argumentó w na poparcie swojej sprawy, moż e pomachać rę ką . Szkoda, ż e ​ ​ te niuanse zepsuł y wraż enie tak wspaniał ego kraju i jego mieszkań có w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał