Obsługa pozostawia wiele do życzenia

Pisemny: 16 styczeń 2021
Czas podróży: 11 — 15 styczeń 2021
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 3.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 10.0
Ogó lnie hotel jest normalny jak na swoją cenę . Recepcjonistka (Irina) i personel kawiarni powinni być bardziej przyjaź ni i mili. Ich stosunek do goś ci moż na pokró tce opisać jako „tu znowu przybyliś my licznie”. Poczucie, ż e praca jest dla nich cię ż arem, ludzie nie są na swoim miejscu. Przynoszę gotó wkę i chcę goś cinnoś ci. Straszna jakoś ć wody. Piliś my tylko wodę butelkowaną i wodę z chł odni, ale zostaliś my zatruci. W okresie naszego pobytu w hotelu co najmniej trzech kolejnych goś ci miał o objawy zatrucia: wymioty, gorą czkę , osł abienie. Z recenzji z ostatnich lat widział em ró wnież , ż e ludzie mieli zatrucia.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał