"kącik mieszkalny" w hotelu?

Pisemny: 17 styczeń 2019
Czas podróży: 8 — 12 styczeń 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Ski Xata wybraliś my na polecenie znajomych, któ rzy przebywali tu w zeszł ym roku. Mieszkali w hotelu, my w chacie.
Plusy, a raczej plusy, bo tu jest jeden – lokalizacja. Odległ oś ć do pierwszego wycią gu rozbawiona - 5-7 minut. pieszo.
Niedogodnoś ci:

1. Liczba. Wielkoś ć pokoju przypominał a mi przedział w ukraiń skiej kolei - otwierasz drzwi i siadasz na ł ó ż ku. Wolna przestrzeń w pokoju to pochył a czę ś ć , w któ rej moż na przykucną ć . Szafka odpł ywowa, któ ra nie jest przeznaczona dla dwó ch osó b. Wiszą c jej okrycia wierzchnie, na dole jest miejsce na buty i gó rna pó ł ka na czapki. Po prostu nie ma gdzie poł oż yć pozostał ych ubrań (spodnie, swetry, bieliznę ). Z mebli w pokoju - krzywy stó ł z poł amanymi nogami. W pokoju są.3 gniazdka, 2 z nich posiadają telewizor i tuner, trzecie oczywiś cie dla 2 osó b mieszkają cych w pokoju i ł adują cych gadż ety. Ale problem polega na tym, ż e gniazdko jest pod sufitem, a jak ł adować telefon, nie rozumiemy.
Nawiasem mó wią c, ekran telewizora to A4, a takż e prawie na suficie, wię c szyja bę dzie musiał a trochę się rozcią gną ć . W pokoju nie ma lodó wki, produkty był y przechowywane jak w starym dobrym zegarku studenckim - w torbie i za oknem. Jeś li planujesz pić wodę w pokoju, weź ze sobą szklanki, bo szklanek w pokoju nie znajdziesz, a jeś li poprosisz w barze, nie dostaniesz: „Nie mamy dodatkowych szklanek, nieznajomy”. Specjalnie dla wł aś cicieli Ski Xata zostawiam link do niedrogich okularó w - 4.98 UAH/szt.
https:// 27. ua / ua / sklep / stakan-nizkiy-simplex-200-ml-sunco.html
Poś ciel i rę czniki są już bardzo splą tane. Izolacja akustyczna - nie. Obudziliś my się o 7 rano przy dź wię kach telewizora z są siedniego pokoju. Są siedzi mamy kinomanó w, wię c zasnę liś my po okoł o 3 latach. pod tymi samymi dź wię kami. W przerwach mię dzy telewizorami moż na był o posł uchać ich spawania na temat brudnej bielizny.
Pokó j jest brudny - w spę kaniach podszewki i zaschnię tych kratach, duż o ś mieci - kurz, wł osy, wykał aczki.
2. Personel.
Dziewczyna w recepcji nie jest taka, ż e ​ ​ nie wita klientó w, a czasem nawet nie odpowiada na twoje pozdrowienia. Có ż , to nie ma znaczenia, to chyba nie jest sprawa dż entelmena, ż eby pierwszy się przywitał . Jakoś przeż ył . Kelner - rano na ś niadanie (któ re jest wliczone w cenę ) nie zawsze jest w duchu i pozwala sobie na gotowanie z innymi pracownikami w kuchni. Ale do poł udnia (kiedy klienci pł acą za jedzenie) pojawia się jego nastró j. Zbieg okolicznoś ci - mó wisz. Być moż e.

Ogó lnie rzecz biorą c, pracownicy bę bnią w klienta, bo lokalizacja jest dobra, wię c mają pewnoś ć , ż e ludzie zawsze bę dą , a nie szczegó lnie spię ci.
3. Odż ywianie. Na ś niadanie 4 opcje menu - nic specjalnego, moż esz przestać . Przez 2 dni z rzę du przynosili przypalone omlety, dopó ki nie poprosiliś my, ż eby nie przynosić nam przypalonego jedzenia. Potem przyniesiono placki z surowych ziemniakó w.
Herbata, kawa na ś niadanie jest dostę pna - przyjdź i zró b to sam, ale przy kubkach też trochę stresu, zawsze trzeba prosić , mimo ż e na sali siedzieć na sił ę.10 osó b.
4. Wi-fi wydaje się być , ale tak nie jest, uż ywanym mobem. Internet.
5. I najważ niejszy moment, któ ry pozostawił bliznę na mojej wraż liwej kobiecej psychice - MICE! ! ! ! ! W domku są myszy. Wracają c z wó zka szczę ś liwi i zmę czeni, odpoczywali w pokoju, a sł ychać dź wię k - ktoś odpakowuje cukierka. Na począ tku myś lał em, ż e nasi są siedzi jedzą cukierki do swojego ulubionego filmu, ale kiedy odwró cił em gł owę , zobaczył em mysz jedzą cą cukierki rumiankowe (lepiej by to był a są siadka z rumiankiem w moich rę kach w moim pokoju). Powiedział em administratorowi, pierwsze zdanie: „Tego nie da się pobić , nie mamy myszy”. Ale za 5 minut pracownik przyszedł z trucizną i silikonem i walczył w naszym pokoju z gryzoniami (trucizna jest oczywiś cie trzymana w hotelu na wszelki wypadek). Na zdję ciu widać przyklejoną mysz norkę.

Nie mogli nas przenieś ć do innego hotelu, bo wszystko był o zaję te, ale zaproponowali przyzwoite rozwią zanie problemu - hotel jest gotowy zwró cić nam pienią dze, abyś my mogli znaleź ć inne miejsce do ż ycia (swoją drogą to był y wakacje okres 10 stycznia, czwartek 19) kiedy w Butce jest najwię cej ludzi, a znalezienie hotelu o takiej godzinie jest nierealne).
To, czy wybierzesz tę opcję mieszkaniową , zależ y od Ciebie!
Hotelowi mogę tylko ż yczyć - zmiana na lepsze, a Twó j klient to poczuje, doceni i nie raz wró ci.
Cał y ś nieg i dobre hotele! ! ! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał