Oszustwo restauracyjne. Obrzydliwy hotel i postawa?

Pisemny: 11 styczeń 2018
Czas podróży: 4 — 14 styczeń 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Zamó wiliś my kró lika dla rocznego dziecka w hotelu Elena w Bukowelu. Danie, któ re otrzymaliś my, to odwieczne, zwietrzał e mię so z kurczaka, niczym brezentowy but, uchodzą cy za kró lika.
Po roszczeniach personel, jakby nic się nie stał o, upiera się przy kró liku. Dobrze! ! ! Musisz skontaktować się z odpowiednimi wł adzami! A kierownictwo hotelu powinno natychmiast podją ć dział ania przeciwko kradzież y jedzenia przez kucharzy.
Nawiasem mó wią c, zameldowanie mieliś my o godzinie 19.00 - i dopiero wtedy zaczę li sprzą tać pokó j po poprzednich lokatorach, musieliś my chodzić po ulicy przez godzinę , mimo ż e deklarują zameldowanie od 14.00 ??? ? ? ???? ? ?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał