Goście, którzy nigdy nie staną się stałymi bywalcami

Pisemny: 13 luty 2012
Czas podróży: 11 — 12 luty 2012
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Usługa: 1.0
Do hotelu nie moż na był o dojechać , ponieważ administracja hotelu przypadkowo pomylił a się w terminach naszej rezerwacji i w efekcie zostaliś my bez pokoju na planowany urlop. Nie sł yszeliś my ż adnych przeprosin skierowanych do nas ani rozwią zań problemu. Niegrzeczna recepcjonistka powiedział a, ż e ​ ​ oddzwoni, ale nigdy nie oddzwonił a. Z pewnoś cią wszystko, co się robi, jest robione na lepsze. Ale OGROMNE DZIĘ KUJEMY hotelowi za pierwsze wraż enie i troskę o goś ci, któ rzy nigdy nie zostaną na stał e. Serwis rezerwacji hoteli pró buje ratować sytuację , zobaczmy jak to wszystko się skoń czy... .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał