zepsuty nastrój

Pisemny: 30 wrzesień 2011
Czas podróży: 15 — 21 wrzesień 2011
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 3.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 6.0
Postaram się być obiektywny. Wakacje z przyjació ł mi. Na począ tku wszystko był o w porzą dku: przywitano nas ciepł o, lampką szampana, o godzinie 13.30. Pokó j superior - dobre meble, kubki, krzesł a, stó ł i krzesł a na balkonie, nowe rę czniki, wszystko jest czyste, najbardziej luksusowy jest ogromny balkon z widokiem na morze i Jał tę . Wyż ywienie - bufet - osobno zaznaczam: BARDZO PODOBNE, wszystko jest ś wież e i smaczne. Oczywiś cie mają problem z wypiekami i owocami, ale to drobiazgi. Teraz poleć w maś ci. Plaż a jest bardzo daleko, gdy zeszliś my na piechotę , zaję ł o nam to 1 godzinę.10 minut. Na plaż ę jeż dż ą starymi autobusami zgodnie z rozkł adem, wię c trzeba wstać o 7.00-7.30, o 8.00 na ś niadanie, o 8.45 trzeba opuś cić budynek, inaczej nie zdą ż ysz na ostatni poranny autobus o godz. 9.00 (do autobusu energicznym krokiem 10-15 minut). Autobus jedzie na plaż ę w 15-20 minut. Ostatni autobus z plaż y o 18.00. Plaż a był a zaskoczona faktem, ż e w tym roku został a sprzedana, a Parkovy wynajmuje niewielki obszar o szerokoś ci 15 metró w z otworami w drewnianych leż akach. Dlatego woleliś my zapł acić.20 UAH. na plastikowe leż aki w innej czę ś ci plaż y. Był em bardzo zadowolony z dna morza z mał ymi kamykami, bez duż ych kamieni. Uderzył a mnie też pł atna i jedyna toaleta na plaż y, nie tylko nie jest podzielona na mę ską i ż eń ską , ale jest też bez naprawy ze wszystkimi konsekwencjami...Przy zał oż eniu, ż e wczasowicze, któ rzy nie mają.2 UAH. do toalety pó jdą nad morze, kobieta w biał ym fartuchu (prawdopodobnie pracownik medyczny) powiedział a: „I co z tego, sami się w nim wyką pią ”. Z moich obserwacji wynika, ż e ​ ​ do toalety chodzili bardzo rzadko, podobno ci, któ rych mocno naciskano, a faktycznie bardzo wielu był o z dzieć mi. Okazuje się , ż e przynajmniej zapł ać , przynajmniej nie pł ać , ale nadal bę dziesz pł ywać.... Ale w rzeczywistoś ci to wszystko drobiazgi, rekompensowane przez morze, powietrze i pię kno natury.
Swoją recenzję nazwał em „zepsutym nastrojem” i oto dlaczego. Doszł o do niefortunnego incydentu zwią zanego ze zmianą rozkł adu jazdy autobusu. Nie widzieliś my ogł oszenia, któ re wisiał o na boku obok oficera dyż urnego, ponieważ zawsze poruszał się biegiem - rano w autobusie, wieczorem na obiad i nikt nie zwró cił naszej uwagi na to ogł oszenie. W efekcie w dniu X przyjechaliś my do autobusu o 18.00, ale go tam nie był o, zadzwoniliś my do administratora - powiedział a, ż e ​ ​ autobus nie pojedzie z powodu trzech osó b. W rezultacie musiał em wzią ć taksó wkę i iś ć za 50 UAH. Kiedy weszliś my do budynku i zł oż yliś my cał kiem naturalne roszczenia, wyszli do nas, aby dowiedzieć się , kogo myś licie – kierowca, któ ry najwyraź niej uznał , ż e najlepszą obroną jest atak i zasypał nas prawie ostatnimi sł owami. I administracja, któ ra powinna zatrudniać specjalistó w specjalnie przeszkolonych w wyż szych uczelniach w sztuce komunikowania się z ludź mi, aby wczasowicze w każ dych okolicznoś ciach byli zadowoleni i chcieli wracać , a ta administracja nie tylko nie przepraszał a, ale wyparowywał a i postawił na nas kierowca Slavik, od któ rego poza chamstwem niczego wię cej nie moż na oczekiwać . W efekcie spó ź niliś my się na zaplanowaną na ten wieczó r wycieczkę , nastró j był zepsuty i wł aś ciwie w tym dniu nasza koleż anka obchodził a urodziny. W niektó rych punktach nadal moż na by się przyczepić , ale gł ó wne wraż enie jest takie: hotel nie jest zł y, ale administracja i jeż z nimi absolutnie nie dbają o wczasowiczó w, ich nastró j, wraż enie i chę ć powrotu. Co został o potwierdzone w dniu wyjazdu - nadal nie sł yszeliś my zaproszenia do przyjazdu. Gdzieś w recenzjach przeczytał am opinię , ż e przy tak ekonomicznych cenach nie ma co liczyć na specjalną obsł ugę . Ale po pierwsze nie liczyliś my na ż adną specjalną usł ugę , tylko oczekiwaliś my relacji mię dzyludzkich, a po drugie, jak na pensję lekarza, to nie są takie ekonomiczne wakacje.
I chcę doradzić ludziom, któ rzy pracują w tym hotelu, aby pomyś leli o tym, ż e to, co dla nich jest rutynową pracą , dla wczasowiczó w, jest to chyba jedyne miejsce w roku, kiedy chce się zrelaksować zaró wno ciał o, jak i duszę , i jak powietrza, potrzebujesz ł adunku pozytywnej energii na cał y kolejny rok cię ż kiej pracy, aż do nastę pnych wakacji!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał