Nie pójdę po raz drugi!

Pisemny: 28 sierpień 2018
Czas podróży: 8 — 14 lipiec 2018
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 5.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 4.0
Ogó lnie to wystarczy, ale:
1. Ogromny problem z parkowaniem: serwis podaje, ż e w każ dej chwili są wolne miejsca bez wcześ niejszej rezerwacji. To nieprawda, jeś li jeź dzisz po mieś cie i przyjeż dż asz wieczorem o tej porze roku, to wiesz, moż esz zostać na ulicy (w sensie samochodu), co wię cej, lokalny szef ochrony (Aleksander Klimenko to prawdziwy cham) przytuli się , zaproponuje samodzielne rozwią zanie problemó w z parkowaniem. Radzę natychmiast skontaktować się z recepcją , dział a! „Mę ż czyzna” pamię ta, gdzie jest i jak komunikować się z goś ć mi, aw ogó le, ż e przed nim są tylko ludzie, któ rzy nic mu nie są winni!
2. Nie ma rozrywki dla dorosł ych. Bez dzieci to nie ma sensu. Dla dzieci przygotowano program rozrywkowy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał