Nie poważnie

Pisemny: 19 sierpień 2015
Czas podróży: 3 — 8 lipiec 2015
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
Jeź dziliś my samochodem jak dzicy, jeź dziliś my po cał ym Krymie, zatrzymaliś my się tu na chwilę , osiedliliś my się na 3 pię trze.
Z korzyś ci: nowy remont, pokoje są w zasadzie czyste, wszystko nowe, chociaż w cią gu 5 dni widzieliś my raz karalucha! Nie zł apany! : ) są siad, któ ry wcześ niej się zadomowił , powiedział przez ś cianę w pokoju, ż e też się kilka razy natkną ł , ale "nie jest tu czę stym goś ciem" : )) (czyli karaluch)
Piszą prawdę o jedzeniu, jedzenie jest naprawdę takie sobie, jakby wczoraj podgrzane lub leż ą ce, ale morze tuż przy wejś ciu i na nabrzeż u jest peł ne kawiarenek, czyli m. in. w samym hotelu pró bowaliś my i już tego nie braliś my?

Có ż , na domiar zł ego opowiem wam jak wyjechaliś my : )) planowaliś my spę dzić jeszcze kilka dni w Jał cie, w cią gu dnia myś leliś my wyjechać , ż eby przyjechać przynajmniej wieczorem, w nocy jest lepiej zameldować się i spać , a nie szukać pokoi po ciemku. Plan się nie powió dł : Ł ada Priora zablokował a nasz samochó d na parkingu. Jest taka sytuacja, parking przy hotelu jest bardzo mał y i auta stoją pod ś cianą i pod baldachimem, zamykają c się nawzajem, ale sprzą taczka kł adzie pod woź nego kartkę na szybie z numerem ludzie, któ rzy się osiedlili, aby podejś ć do nich i poprosić o odjazd, jeś li gdzieś w tym momencie idą , są wzywani ze spaceru, aby wypuś cić czyjś samochó d. Wię c naszych nie był o w pokoju u przeora, zaczę li dzwonić na swó j telefon komó rkowy - niedostę pny, dzwonili przez dł ugi czas - nie dotarli, powiedziano nam, ż e poczekamy (nie wiadomo, jak dł ugo! ) Aż wł aś ciciel pojawia się , ale po już oburzeniu, zaradni kelnerzy rozwią zali problem : ) - stal, ż eby zderzak odwró cił się tym wcześ niej w gó rę i w dó ł z rykiem, stopniowo odsuwają c się na bok w momencie podnoszenia, aby uwolnić wyjś cie, w koń cu zał adowany i wyszedł tylko pó ł torej godziny pó ź niej niż planowano, dzię ki kelnerom - dzielni ludzie!
Nawiasem mó wią c, to nie pierwszy raz, kiedy widzieli taką procedurę , bardzo sprawnie przewró cili tego przeora, ale wydawał o się , ż e nic nie zł amali : ))
Kolejnym minusem był o to, ż e nie dali nam czeku ani kasy, wł aś cicielka hotelu, jakaś zabł ocona kobieta, nie czekał a, aż wszyscy nakarmią ś niadanie, okazuje się , ż e dajesz pienią dze i ż yjesz tak, jakby na zwolnieniu warunkowym nadal pracują w kolorze szarym
Prawdopodobnie dam ci dwa! Chociaż był o fajnie, ale reszta nie powinna tak wyglą dać.. .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał