Całkowicie rozczarowany

Pisemny: 1 sierpień 2013
Czas podróży: 1 — 23 lipiec 2013
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Cał y personel był rozproszony, zwerbowano nowych, personel boi się wł aś ciciela, a z niezadowolonymi twarzami iz chamskim nastawieniem patrzą na nas wczasowiczó w. Myś lę , ż e gdyby Rusł an (z poprzedniego roku) pracował z Julią (któ ra pojawił a się w tym) na przyję ciu, to był oby lepiej, oni wiedzą , jak rozwią zywać problemy. Julie, bardzo ci dzię kuję ! Ale druga dziewczyna, nie znamy jej imienia, to zupeł nie inna historia.
Zatrzymaliś my się w pokoju, był o brudno, dobrze zmierzone. W jadalni pierwszego dnia kupił am dwa kotlety i był y już zwilż one, wię c jadalnia zniknę ł a natychmiast, z roku na rok jedno nieszczę ś cie, mał e porcje i szalone ceny. W pobliż u jest dobra i niedroga kawiarnia, bardzo dobre porcje i wszystko jest zawsze ś wież e. Przy aucie, jak zawsze, hemoroidy, ktokolwiek postawił pierwszy, stoi tam, na proś by o miejsce, zero emocji, obsł uga nie moż e rozwią zać problemu z parkowaniem. Kiedyś był a nawet chamska postawa samego wł aś ciciela, powiedział - "tu wszyscy wyraż acie swoje niezadowolenie i nadal jecie i jecie z nami" oczywiś cie, teraz ZDECYDOWANIE wię cej nie pojadę . Pensjonat stał się pasaż em, obcy chodzą po sektorze mieszkaniowym, a ja mam w pokoju dwa laptopy i fotik za 60tr. jakoś gł upio, mimo ż e kamery stoją . Internet zaczą ł dział ać gorzej niż rok wcześ niej, z laptopem trzeba biegać po cał ym pokoju, ż eby dział ał , moż na by poprawić jakoś ć Internetu. Byliś my tu trzy lata z rzę du, teraz nie pojedziemy. Nie przychodzimy potrzą sać nerwami, ale odpoczywać . Szkoda, ż e ​ ​ pensjonat traci klientó w, skoro nie przyjeż dż amy na 5 dni, ale nie mniej niż.18. A jak wszystko dobrze się zaczę ł o, szkoda!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał