Nie pozwolę ci na mnie zarobić chamów!

Pisemny: 2 sierpień 2012
Czas podróży: 17 — 30 lipiec 2012
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Wakacje 2011 naprawdę to lubił em. W 2012 roku byliś my rozczarowani: przyjechaliś my 4 rodzinami, po przyjeź dzie dostaliś my inne pokoje, nie był o miejsc parkingowych. W odpowiedzi na nasze roszczenia kierownik był szczerze niegrzeczny. 27 lipca 2 dzieci i 1 osoba dorosł a został y otrute, tego samego dnia woda został a wył ą czona wieczorem, obiecali dać do 9 rano, a podali ją o 12. Wieczorem 28 lipca ponownie zakrę cono wodę , „karmiono” obietnicami, ż e oddadzą za 5-10 minut. Kiedy poprosił em o „księ gę skarg i sugestii”, dali mi ksią ż kę bez pieczę ci, podpisó w, nie poś wiadczoną przez Towarzystwo Ochrony Praw Konsumenta, nie zszytą . Na proś bę o niefał szywą księ gę skarg, kierownik zaproponował , ż ebym wyszedł z pensjonatu o 2 w nocy! i nigdy wię cej tu nie przyjeż dż aj! Moż na się tylko zastanawiać , jak tak wspaniali pracownicy pracują dla takiego „zarzą du”, skoro menedż era stać na krzyczeć na klienta, a nawet kobietę ? W przyszł ym roku pojedziemy odpoczą ć w innym pensjonacie, bo. nie chcemy dawać moż liwoś ci zarabiania na nas takim chamom. Pracownicy pensjonatu ż yczą tylko CIERPLIWOŚ CI!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał