Oszustwo i kłamstwa

Pisemny: 16 grudzień 2018
Czas podróży: 1 — 7 sierpień 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Odpoczywaliś my w sanatorium "Saki" w sierpniu 2018 r. , zarezerwowaliś my 2 miesią ce wcześ niej. Podczas negocjacji z dział em rezerwacji powiedzieli, ż e nie ma pokoi superior, ale są pokoje ekonomiczne ze zwykł ymi meblami i zwykł ymi naprawami, pracownik sanatorium przysł ał zdję cia, na któ rych wszystko był o naprawdę bez fanaberii, ale cał kiem przyzwoite. Umó wiliś my się , wpł aciliś my zaliczkę , wystawiliś my karty uzdrowiskowe iw wyznaczonym dniu byliś my w oś rodku, oczekują c dobrego wypoczynku. Jednak nie wszystkie nasze nadzieje miał y się speł nić . Pokó j, w któ rym mieszkaliś my, nie doś ć , ż e nie był remontowany, to nigdzie go nie był o, jednym sł owem STRASZNY! Na suficie wisiał y jakieś druty, a wzdł uż ś cian wypadał y ze ś cian gniazdka, co do mebli, wydawał o się , ż e został y przyniesione ze ś mietnika. Szafa, któ ra stał a przy wejś ciu do pokoju, skrzypiał a, zataczał a się , drzwi się nie zamykał y, za każ dym razem, gdy wchodziliś my do pokoju, baliś my się , ż e po prostu na nas spadnie, niebezpiecznie był o z niej korzystać , wię c wszystko był y trzymane w walizkach. Telewizor się nie wyś wietlał , wię c nie był o jasne, dlaczego go tam umieś cili. Ł azienka poł ą czona, w czarnej pleś ni, brodzik był na wysokoś ci okoł o 40 cm, obrzeż e pł ytek o szerokoś ci 15 cm (osoby z problemami ukł adu mię ś niowo-szkieletowego leczone są w sanatorium), obwisł e i zardzewiał e, zasł ona w czarna pleś ń . Aby się umyć , trzeba był o zrobić doś ć szeroki krok „od dziurki do dziury”, a wychodzą c spod prysznica trzeba był o nie skrę cać karku. Pó ł ka nad umywalką jest przekrzywiona, wię c wszystkie kremy, pasty, balsamy, maszynki do golenia i inne akcesoria trzeba był o przechowywać w pokoju, bo wszystko z niej odpadł o. Wraz z nadejś ciem nocy poczuliś my cał y urok spania na starych, czasem obwisł ych, krzywych materacach, z dziurami i wystają cymi sprę ż ynami. Rano zgł osiliś my roszczenia do administratora, za co, jak się pó ź niej okazał o, otrzymaliś my standardowe usprawiedliwienie braku wolnych pokoi. Poprosili o wymianę przynajmniej materacy, zapewniono nas, ż e materace zostaną wymienione na nowe. Przybywają c po zabiegach nieco wcześ niej, miał am przyjemnoś ć przyglą dać się jak powstał ten wł aś nie zamiennik. . Sprzą taczka wlokł a się po brudnej podł odze korytarza, wcią gają c dokł adnie ten sam stary, brudny, postrzę piony materac do naszego pokoju, kiedy mnie zobaczył a, podniosł a go, udają c, ż e mnie nie zauważ a. Po „wymianie” przynieś li nam koce i powiedzieli, ż e jeś li nie jest to wygodne, poł ó ż cie koce na materacach! Ku mojemu oburzeniu powiedzieli, ż e mają dziś przywieź ć nowe materace, ale samochó d z nimi zepsuł się na drodze i przez 2 dni opowiadano nam tę bajkę . Chcę tylko powiedzieć , biedna Saki, podobno tylko jeden samochó d w cał ym mieś cie, a ten zepsuł się po drodze! O tym wszystkim napisał em recenzję na oficjalnej stronie sanatorium, ale z jakiegoś powodu nie został a ona opublikowana, ale zaproponowano nam przeprowadzkę do pokoju wyż szej klasy. W któ rym co prawda meble są normalne, a jakoś ć snu znacznie lepsza (co jest bardzo waż ne, bo po masaż u boli cał e ciał o), ale uznaliś my, ż e sprzą tanie pokoju nie powinno być obcią ż eniem. Zmiana bielizny poś cielowej, któ ra miał a być dokonywana co 3 dni, zgodnie z warunkami pobytu, z jakiegoś powodu został a dokonana dopiero 6 dnia na moją pilną proś bę . Osobno chciał bym powiedzieć o usł ugach pralniczych, w któ rych nic nie piorą bez prania, a ponadto na biał ych rzeczach pojawiają się czarne paski z brudnych spinaczy do bielizny. Kiedy pokazujesz brudne, nieumyte plamy, okazują niezadowolenie i odpowiadają , ż e nie mają obowią zku niczego prać . Zapytana, jakie jest wtedy znaczenie twoich usł ug, mruknę ł a coś pod nosem i wyszł a, nie wyjaś niają c niczego zrozumiał ego. W jadalni jedzenie nie był o na ró wni, ale cał kiem znoś ne, krojenie warzyw, sera, jajek na twardo, naleś nikó w itp. trzeba był o wzią ć je samemu, przy dystrybucji przynoszonych przez nich gł ó wnych dań zgodnie ze zwyczajem menu, wybierasz sam lub przynoszą Ci zwykł e danie. Ale jeś li masz wczesne zabiegi (przed ś niadaniem), moż esz liczyć na to, co sam zamó wił eś (lub zwykł e danie), wszystko został o zdemontowane przy dystrybucji w 5-10 minut po otwarciu jadalni. Uderzył a mnie bezdusznoś ć administratora w stosunku do dzieci. Pierwszego dnia, kiedy mieliś my ustalić stó ł , zauważ ył em, ż e przed schodami w przedpokoju stoi mał y chł opiec i pł acze, o czym opowiadał em administratorowi, ś miał a się i odpowiadał a, ż e ​ ​ rodzice musieli skarcić chł opiec. Zdają c sobie sprawę , ż e pracownica sanatorium nie zamierza nic zrobić , sama podeszł a do chł opca i zaczę ł a dowiadywać się , dlaczego pł acze, okazał o się , ż e dziecko, kiepskie, w zamieszaniu pozostają ce w tyle za rodzicami, przestraszył o się i, nie wiedzą c, co robić , wstał i pł akał . Potem tylko administrator raczył coś zrobić . Pijalnia z wodą mineralną jest zanieczyszczona (ś mieci, brud) i pomimo tego, ż e lekarz zalecił nam picie wody mineralnej 3 razy dziennie, nie piliś my jej w pijalni uzdrowiskowej. A jak się pó ź niej okazał o, wodę z niej moż na by nazwać mineralną o duż ym rozcią gnię ciu. Prawdziwa naturalna woda mineralna jest ciepł a, ale tam jest lodowata, piliś my wodę w pijalni sanatorium. Pirogow. Deklarowany bezpł atny parking dla goś ci sanatorium nie jest duż y i tylko przy wejś ciu do sanatorium, jeś li nie ma na nim miejsc, samochó d moż na zaparkować obok budynku rezydencji, ale za opł atą . Do morza daleko, znowu obiecali autobus, któ ry okazał się pł atny i trzeba wcześ niej zarezerwować wycieczkę w dziale wycieczek w jadalni. Odkryty basen z wodą mineralną ró wnież okazał się pł atny, goś cie sanatorium mogli korzystać bezpł atnie tylko 1 dzień w tygodniu. Pomimo wszystkich negatywó w, z któ rymi musieliś my się zmierzyć , wcią ż są pozytywy. Dlatego osobno chciał bym powiedzieć o pracownikach ł aź ni bł otnych i budynku medycznego. Wspaniali, szczerzy ludzie, zawsze z uś miechem, uwagą i zrozumieniem. Jeś li istnieje moż liwoś ć wcześ niejszego przyję cia pacjenta, zawsze udają się na spotkanie. Dzię ki im za ich pracę , zawsze dobry nastró j i zdrowie jemu i ich bliskim! Z personelu jadalni dziewczyna Alexandra (kelnerka) bardzo lubił a wszystkich goś ci z wielką uwagą , nigdy niczego nie mylił a w zamó wieniach, zawsze ż yczy wszystkim dobrego apetytu, nawet emerytom, zawsze narzekają i nie są ze wszystkiego zadowoleni , powiedział co za cudowna dziewczyna. Sasha, tak trzymaj i najlepsze ż yczenia dla Ciebie!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał