Pytanie o hotel Mar Le Mar Club 4*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
52 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Wybór hotelu»
A co to jest „status gościa tymczasowego” i dla kogo?
Przeczytałem na stronie w warunkach i cenach, ale do końca nie zrozumiałem. Byłem w tym samym Amare - mają wszystko, tak jak ty miałeś. Zgadzam się, że rozmowa z przyjaciółmi z innych hoteli w altanie przy wejściu nie jest zbyt wygodna. W zasadzie jesteśmy zadowoleni z zapłaty za naszych dziennych gości - zwłaszcza, że ​​jest to od razu ze wszystkimi usługami i wyżywieniem... ALE PYTANIE, KTÓRE BARDZO MNIE BARDZO NIEBAWE: idziemy do Was ze względu na bezpieczeństwo i brak obcych na terytorium, ponieważ dla wielokrotnie powtarzanego słowa „komora”. Czy hotel zamieni się w podwórze pasażu??? Czy oprócz mieszkańców nie pojawi się sto osób ??? Czy jest to dodatkowy dochód, czy tylko dla gości Twoich gości, aby nie spotykali się przy wejściu? - Mam nadzieję na drugą opcję, bo w przeciwnym razie na pewno wykluczymy się z grona stałych klientów :(((
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
3 abonent  • zapytał 2012-02-1513 lat wstecz
Odpowiedzi  •  7
аватар we-are
Przepraszam, jeśli wyszło to okrutnie. Naprawdę nie chcę zmieniać formatu zamkniętego hotelu na „biuro sharashki”… Ogólnie kochamy Was i mamy nadzieję, że sezon 2012 nas nie zawiedzie :)))
аватар vda75
Więc bezpośrednio do hotelu i pisz. Tutaj oczywiście nikt z lokalnego kierownictwa nie spieszy się z odpowiedzią.
аватар marlemar
Drogi vda75, dlaczego się nie spieszy? Odpowiadamy wszędzie – po prostu staramy się odpowiadać na pytania ze strony hotelu i e-mailem w ciągu godziny, a na forach i stronach z recenzjami jest już jak się okazuje na czas. Ale w ciągu dnia - zwykle mamy czas :) Więc jeśli masz do nas pytania - pisz, na pewno odpowiemy publicznie!
аватар marlemar
Drogi jesteśmy Natasha!
Oczywiście pamiętamy o Tobie, cieszymy się na Twoją wizytę i uprzejmie prosimy nie wyłączać się z grona naszych stałych klientów :)
Skoro już pokrótce omówiliśmy tę kwestię przez telefon, jeśli dobrze rozumiemy, głównym zadaniem jest UZYSKANIE ODPOWIEDZI PUBLICZNEJ? Zgadzamy się z Tobą - podstawa, do której możesz się odwołać w razie czego nie boli ;)
Jeśli nie udało nam się jasno wyjaśnić przez telefon – serdecznie przepraszamy.
Głównym celem wprowadzenia statusu gościa tymczasowego, który całkiem słusznie sformułowałeś, jest wygoda zapraszania gości dziennych przez naszych gości. Przepraszam za tautologię, nie potrafię inaczej ująć :)
Każdy gość tymczasowy na okres swojego pobytu otrzymuje taką samą bransoletkę jak Ty, dającą prawo dostępu do wszystkich usług naszego kompleksu all-inclusive, z wyjątkiem usług noclegowych (bez zapewnienia pokoju). W tym bufet, wszystkie tereny rekreacyjne, ręczniki plażowe wydawane są w recepcji i zwracane przy wyjeździe z terenu.
аватар marlemar
Maksymalna ilość gości w hotelu, z wyłączeniem dzieci do lat 5, to 160 osób (podobnie jak w ubiegłym roku nie było zmian w ilości pokoi).
Przebudowa plaży, którą obecnie przeprowadzamy, dokładnie podwaja jej całkowitą powierzchnię i pozwala na swobodne rozmieszczenie ponad 240 leżaków.
40 miejsc do rekreacji znajduje się, jak pamiętacie, przy istniejącym basenie. Na nadchodzący sezon wakacyjny zostanie wyposażonych 60 miejsc w pobliżu nowego basenu bez krawędzi...
Jeśli więc niespodziewanie niespodziewani goście zdecydują się skorzystać ze statusu gościa tymczasowego, raczej nie spowoduje to żadnych niedogodności. Najprawdopodobniej - po prostu ich nie zauważysz :)
Bez zmian pozostaje również nasza polityka dotycząca spokoju i bezpieczeństwa gości – każdy, kto zdecyduje się skorzystać ze statusu gościa tymczasowego, tak jak Ty, przedstawia w Recepcji paszport i jest wydawany w hotelu wraz z pełnym pakietem dokumentów.
W związku z rozbudową infrastruktury powiększamy również personel ochrony - teraz na terenie dyżuruje już pięciu strażników, z których każdy w razie trudności będzie mógł się szybko skontaktować.
аватар marlemar
Tak więc, kochani, nie oczekuje się żadnego „biura sharashka” - na terytorium nadal nie będzie obcych i niezweryfikowanych obywateli. Nasi goście, którzy nie chcą płacić za status gościa tymczasowego dla swoich przyjaciół i znajomych, nadal będą mieli możliwość porozmawiania w strefie Recepcji. To oczywiście nie jest wygodne - ale jest bezpłatne i nie jest sprzeczne z ogólną polityką bezpieczeństwa kompleksu hotelowego...
Z przyjemnością zobaczymy Ciebie i Twoją wspaniałą rodzinę wśród naszych gości!
Z poważaniem,
Dział Marketingu i Rezerwacji Klubu Mar Le Mar
аватар we-are
Dzięki za odpowiedzi! Jak zawsze wierzymy w Twoje wypowiedzi. Mam nadzieję, że tak jest :)
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Mar Le Mar Club 4*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już