Pytanie o hotel Majestic 3*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
60 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Wybór hotelu»
ile kosztuje bilet odprawa 24 stycznia - 10 dni żucia dorosłych
Chcę dostać się do twojego sanatorium, jak to zrobić, powiedz mi
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
4 abonent  • spytał 2011-01-1214 lat wstecz
Odpowiedzi  •  10
аватар nfyz_01
Oto strona tego hotelu - www.majestic.org.ua,
http://www.mandria.ua/c/partenit/Majestic-h21659.html
аватар nadin65
Lepiej pisz bezpośrednio do sanatorium
Adres
miasto Partenit, ul. Partenicka, 14A
Telefony
+38 (067) 5392023
+38 (06560) 22663
Strona hotelu: http://www.majestic.org.ua/
E-mail hotelu: [email protected]
аватар heliostour
Nadine to nie sanatorium, ale hotel.
аватар nadin65
Najważniejsze, że wszystkie kontakty się zgadzają, ale nazwałem to sanatorium z przyzwyczajenia, że ​​cały Krym uważam za sanatorium!
аватар Chief_Majestic
Adres
Przybory:
miasto Partenit, ul. Partenicka, 14A
Telefony
+38 (067) 5392023
+38 (06560) 22663
Strona hotelu: http://www.majestic.org.ua/
e-mail: [email protected]
аватар inga73
Dzisiaj wróciłem z hotelu Majestic i postanowiłem nie zwlekać z recenzją. Pierwsze wrażenie było bardzo przyjemne, pomimo trwającej budowy, braku ciepłej wody i junior suite, który sprawia wrażenie standardu. Konstrukcja tak naprawdę nie przeszkadzała (trochę psuła widok, a trochę hałasu nie biorę pod uwagę), nie było ciepłej wody z powodu problemów z miastem, a hotel nie miał z tym nic wspólnego. Traktowałem te drobiazgi ze zrozumieniem, ponieważ nie jestem wybrednym turystą, chociaż często wyjeżdżam za granicę i wiem, co to są hotele 5*. Byłam bardzo zadowolona z pięknego widoku z pokoju, czystości hotelu, ładnego wnętrza, miłych kelnerów. Ogólnie jedzenie bardzo mi się podobało, chociaż na śniadaniu były wady - wszystko było pyszne, wiele dań, ale nie zbilansowanych: po ciężkich kawałkach mięsa i sera podawano owsiankę mleczną, potem znowu pikantne potrawy (wędliny myśliwskie), potem twarożek, następnie ciastka. I choć był wybór, to bardzo trudno było wybrać menu łączone. Jednak zabrałem część potraw do pokoju i nie widziałem żadnego szczególnego problemu w odżywianiu. Podobało mi się wino i romantyczna kolacja, która była wliczona w cenę. Generalnie byłem bardzo zadowolony z reszty, zwłaszcza że przez internet kupiłem bilet ze zniżką (Super dual).
Ale stało się to bardzo źle.
аватар inga73
Ale bardzo nieprzyjemna okoliczność wydarzyła się 21.04.12. Wracając wieczorem do hotelu, moja koleżanka, z którą odpoczywałem, poszła do sauny, a ja postanowiłem ją pominąć, bo zostało nam na to 40 minut (spóźniliśmy się na umówioną godzinę). Postanowiłem wziąć prysznic w pokoju, ale po wzięciu prysznica nie mogłem otworzyć kabiny prysznicowej (jedno drzwi się otworzyły, a drugie się zacięły). I
аватар inga73
Postanowiłem wziąć prysznic w pokoju, ale po wzięciu prysznica nie mogłem otworzyć kabiny prysznicowej (jedno drzwi się otworzyły, a drugie się zacięły). Zauważyłem to wcześniej, ale nie przywiązywałem żadnej wagi, ponieważ nie korzystałem z budki z powodu braku ciepłej wody. Po niewielkim wysiłku, aby otworzyć drzwi, nagle, ku mojemu przerażeniu, usłyszałem straszny odgłos tłuczonego szkła, a po kilku chwilach ostre odłamki pokryły wszystko: podłogę w budce i całą łazienkę. Stałem oszołomiony przez przybysza, zraniony szkłem, lała się krew. Ku mojemu przerażeniu w ogóle nie wiedziałem, jak się wydostać omijając fragmenty, ale powoli grabiąc je ostrożnie, zrobiłem to. Na szczęście moje obrażenia nie były poważne (rozcięcie na ręce i nogach). Natychmiast zadzwoniłem do portiera Olgi Pechernaya. Przyszła ładna dziewczyna, która wcześniej wysłała służącą Julię do czyszczenia szyby, wezwała pracownika do czyszczenia szczególnie niebezpiecznych miejsc. Pomogli mi przynosząc nadtlenek, bandaż, watę. Wyraziłem żal z powodu tego, co się stało i otrząsnąłem się z szoku. Pracownik, widząc kupę szkła, powiedział, że to szkło, którego się po prostu dotyka - natychmiast pęknie.
Następnego dnia zwróciłem się do Zinaidy Władimirownej (matki jednego z założycieli), która pracuje w hotelu, jak rozumiałem w kierownictwie
аватар inga73
Następnego dnia zwróciłem się do Zinaidy Władimirownej (matki jednego z założycieli), która pracuje w hotelu, jak rozumiem, na stanowisku kierowniczym i zapytałem, czy wie o tym, co się stało. Odpowiedziała - nie martw się, płać i nie ma problemów. Kiedy zapytałem, co to za wina, odpowiedziała – byliście razem pod prysznicem. Odpowiedziałem, że byłem sam, byłem trzeźwy i jest na to trzech świadków. Ale odepchnęła mnie jak irytującą muchę, upierając się sama i powiedziała, że ​​odłożymy sprawę do jutra, bo nie ma reżysera. Po tym odniosłem wrażenie, że ta kobieta po prostu przestała mnie zauważać, przeszła, jakby nic się nie stało. Nie wiedziałem, na co się przygotować. Niepewność sama w sobie jest nieprzyjemna, a szczególnie w tym przypadku. Następnego dnia wynajęliśmy pokój, a recepcjonistka zapłaciła 700 UAH. Spotkanie z dyrektorem nie pomogło, personel nalegał, że jak nie zapłacę, to będę musiał im zapłacić. Kto ustalił tę kwotę, mi nie powiedziano. Nie mogłem udowodnić swojej niewinności. Wszyscy wzruszyli ramionami i nie chcieli słyszeć o awarii prysznica. Jak później dowiedziałem się od wczasowiczów, w dniu zdarzenia i nazajutrz sam właściciel był obecny w hotelu (o czym
аватар inga73
Jak później dowiedziałem się od wczasowiczów, w dniu zdarzenia i następnego dnia w hotelu był obecny sam właściciel (o którym słyszałem dobre recenzje). Dlaczego dopiero po jego wyjeździe dowiedziałem się o tym, ile mam zapłacić i wysokości płatności? Żałuję, że nie wiedząc o obecności właściciela w hotelu, nie podszedłem do niego. Być może sprawy przybrały inny obrót. Bardzo nieprzyjemnie było czuć moją całkowitą bezbronność i stuprocentową obojętność personelu (zwłaszcza świadka Olgi Peczernej, która wiedząc o mojej niewinności powiedziała, że ​​po prostu miałeś pecha). Wszyscy żądali tylko pieniędzy i twierdzili, że jestem winny. Co jeśli doznam poważniejszych obrażeń? Co by się wtedy stało? O. Pechernaya twierdziła, że ​​sprawdziła każdy otwór w pokoju przed naszym zameldowaniem, ale tylko mini barek był dokładnie sprawdzany z nami! A czy szkło z chińskich (jak się okazało) budek kosztuje 700 UAH?
Swoją historią chcę ostrzec wszystkich wczasowiczów przed takimi przypadkami i życzę tylko przyjemnych wrażeń i żadnych rozczarowań.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Majestic 3*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już