zły

Pisemny: 28 wrzesień 2012
Czas podróży: 24 — 28 wrzesień 2012
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 2.0
O dobrym: personel jest bardzo uprzejmy; basen jest pię kny, choć wybielacza jest trochę za duż o; jedzenie normalne, Zł e: jadalnia przypomina szkolną i jest problem ze zmywaniem naczyń ze stoł ó w, nie ma parku, ciasnej plaż y, po przeczytaniu recenzji o „Maracie” pojawia się duż e pytanie o ich wiarygodnoś ć dotyczą cą niektó rych odwiedzają cych. Mishor-Marat pisze pozytywną recenzję , komentuje swoją recenzję ManagerMarat - dzię ki za recenzję . "Dobra robota chł opcy! Liczą na to, ż e nikt nie przeczyta wszystkich recenzji i komentarzy Mishor-Marata, z któ rych jasno wynika, ż e ​ ​ on (ona) wyraź nie wspó ł pracuje z Maratem. I nie tylko Mishor-Marat, ale ten jest zbyt oczywisty. Po co nam ta korespondencja mię dzy pracownikami „Marata”?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał