Książęta-oczyszczacze! :-) Zdecydowanie...

Pisemny: 13 wrzesień 2011
Czas podróży: 1 — 13 sierpień 2011
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Resztę od razu zepsuł bł ą d administratora - Mariny Neylo (jest też ż oną reż ysera). Naiwni turyś ci, przyzwyczajeni do hasł a „klient ma zawsze rację ”, przyjechali z kartką rezerwacji, w któ rej podano adres hotelu, ale adres to nie Rejs-1, do któ rego jechaliś my, ale Rejs-3. . No có ż , jesteś my naiwni, podają c adres taksó wkarzowi i po bezpiecznym dotarciu na miejsce i wył adowaniu rzeczy, utknę liś my....nie tam! Có ż , nikomu to się nie zdarza, ale zamiast standardowych przeprosin pani Neilo powiedział a mi niegrzecznie, mó wią , ż e to twoja wina, trzeba był o szukać , potem poszliś my na zasadzie, jesteś winien, zapł ać nam taksó wka 25gr. do rejsu 1. Ale wywoł ał o to wiele zł oś ci, komentarzami, ską d ja (biedna ż ona wł aś ciciela kilku hoteli) wzię ł am takie pienią dze? ? ? : -) personel obecny podczas rozmowy telefonicznej zjadł...Ok, dotarliś my. W Cruise-1 kró lestwem „scrubbera”, jak już to nazwali, jest menedż er, jest też sprzą taczką , wszę dzie jest wś cibska. Sprzą tanie na ż ą danie i 10 razy przypomnienie. Palenie tylko na dachu II pię tra, na 12 pokoi na dachu znajdują się.2 stoliki o brudnym wyglą dzie i 3.5 leż akó w, z któ rych jeden zaję ł a có rka "scrubbera". Niezwykle nieprzyjemne! Ale najgorsze jest to, ż e kierownictwo naprawdę nie dba! Mó wią , ż e zapł acą.55 USD. e. i wystarczają cą obsł ugę od Ciebie. Duż o się ugotował o. Jeś li chcesz zrujnować wakacje u podstaw, ZAPRASZAMY... .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał