Pytanie o sanatoria Golden Family Resort 3*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
87 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Faktura do zapłaty
Uparcie w ciągu 3 dni dzwonię do Ciebie do hotelu i proszę o wystawienie faktury do zapłaty - tak, tak, wyślemy ją w ciągu godziny - i cisza, czy potrzebujesz pieniędzy?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
2 abonent  • spytał 2013-07-0411 lat wstecz
Odpowiedzi  •  5
аватар alex45
Czy jesteś pewien, że personel hotelu przeczytał Turpravdę i dlatego tutaj aplikujesz?
аватар fort777
Jestem pewien, że faktura została już wysłana :)
аватар golden_smm
Witaj fort777!
W przypadku wszystkich pytań możesz skontaktować się z nami w dowolny dogodny dla Ciebie sposób:
- przez telefon:
+38 (06560) 2-13-79; +38 (095) 220-03-26
- e-mailem:
[email protected]
- na czacie na oficjalnej stronie internetowej „Złotego Ucha”:
http://goldenkolos.com/
Przepraszamy za oczekiwanie na fakturę!
аватар Evgen_
Podobnie! Poszukujemy wolnych miejsc - BEZ ODPOWIEDZI przez e-mail i czat. Odpowiedziała niejaka ELENA KRYUKOVA. Ale z takim opóźnieniem .... Nigdy nie otrzymali odpowiedzi, że są liczby!
Administracja musi zwrócić uwagę na ten problem.
аватар heliostour
Tutaj można uzyskać informacje na temat zakwaterowania, wyżywienia, jaka jest infrastruktura sanatorium, ale rachunek może wystawić albo samo sanatorium, albo organizator wycieczek według limitu miejsc. Tutaj oczywiście nie wyślą Ci faktur, nie obrażaj się na administrację.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Golden Family Resort 3*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już