brak koncentracji na kliencie

Pisemny: 5 wrzesień 2013
Czas podróży: 4 sierpień 2013
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Hotel jest nowy, czysty i zadbany. Wszystkie balkony z widokiem na morze. Doł ą czam do poprzedniej recenzji o dobrej sł yszalnoś ci z są siedniego pokoju, ponieważ . był ró wnież w tym samym pokoju. Personel jest przyjazny, jedzenie pyszne. Z minusó w: 1. morze był o widoczne z balkonu, ale takż e betonowe klocki w nim. 2. na ś niadanie wybó r dań jest niewielki. 3. Terytorium hotelu jest mał e. 4. zejś cie do wody.
5. A co najważ niejsze. Podczas rezerwacji administrator Evgenia wysł ał fakturę za 1 dzień pobytu. Zapł aciliś my za to i ś miał o poszliś my. Po przyjeź dzie od razu zapł acili za wszystkie kolejne dni pobytu z karty, ale po 2 godzinach mieliś my awarię w naszej ojczyź nie i powiadomiliś my o tym administratora, ostrzegają c, ż e się wyprowadzamy. Poprosili nas o zwrot pienię dzy wpł aconych kartą . Ponieważ Był a niedziela, weekendowy administrator nie mó gł rozwią zać tego problemu i zaproponował , ż e poczeka do jutra. Nastę pnego dnia wszystkie niuanse został y omó wione ze starszym administratorem Evgenią , obiecali zwró cić pienią dze. Przez 3 tygodnie trwał a burzliwa komunikacja z księ gową hotelu, w któ rej okazał o się , ż e pienią dze zostaną nam zwró cone minus 10% na polecenie dyrektora. Wł aś ciwie tak to się stał o. Nigdy nie udał o mi się porozmawiać z reż yserem, szczerze dzwonił em 3 razy i nie zastał em go na miejscu. Na stronie hotelu nie widział em informacji o 10% potrą ceniu za anulowanie rezerwacji, a tym bardziej nie był o umowy. Zapł acono jeden dzień , w któ rym ż yliś my, nie wię cej dni. Na co przeznaczone jest 10%? Nie mogliś my nic zapł acić podczas zameldowania, w dniu, za któ ry już zapł aciliś my. Ani dyrektor, ani zarzą dca nie raczyli prawnie uzasadnić przyczyny takiego wstrzymania. To taki lekceważ ą cy stosunek do klientó w. Drodzy kierownicy hoteli, w Ał uszcie panuje ogromna konkurencja! Musisz przycią gną ć klientó w! Nie tylko stracił eś stare, ale myś lę , ż e z takim nastawieniem zyskasz kilku nowych! PS i na począ tku myś lał em, ż e po rozwią zaniu moich problemó w za kilka tygodni wró cę do Barton Park na wakacje. W rezultacie trafił em do mojego ulubionego pensjonatu „Wię cej”. Tam i postawa na najwyż szym poziomie, obsł uga i jakoś ć !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał