kraść pieniądze

Pisemny: 8 sierpień 2012
Czas podróży: 6 — 7 sierpień 2012
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 4.0
W obliczu podobnej sytuacji, jak opisał a Julia. Mó j mą ż i ja przybyliś my do hotelu po wcześ niejszym zarezerwowaniu go przez Internet i pozostawieniu numeru karty kredytowej. Pokoje, któ re zarezerwowaliś my, nie był y dostę pne i zaoferowano nam 2 pokoje, inne, ale biorą c pod uwagę fakt, ż e mieszkaliś my na 2 dni, musielibyś my przeprowadzać się z jednego pokoju do drugiego 2 razy. odmó wiliś my. Zapytaliś my administratora o odmowę pokoju i powiedziano nam, ż e pienią dze nie zostaną wypł acone. Spę dziliś my pó ł dnia pró bują c znaleź ć inny hotel. Po 3 dniach od tego momentu dostaliś my na nasz telefon SMS, ż e Hotel Leś ny chce wypł acić.1380 UAH z naszej karty, ale ponieważ nie był o peł nej kwoty na koncie, pobrali cał ą kwotę , któ ra był a wtedy na karcie czas. Zaczę liś my dzwonić do hotelu, ż eby zał atwić sytuację , co się z nami dzieje, administrator zaczą ł krzyczeć przekleń stwa i rozł ą czać się . Nie udał o nam się uzyskać od niej numeru telefonu dyrektorki, ani ż adnych dział ań , aby zwró cić pienią dze na kartę . Teraz skontaktujemy się z policją , wydział em ds. zwalczania przestę pstw gospodarczych, bo administrator w miejscu pracy po prostu ukradł nam pienią dze! I zrujnowaliś my nasze wakacje!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał