Nie ważne jak źle

Pisemny: 27 marta 2015
Czas podróży: 25 grudzień 2014
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 7.0
Był em w tym zakł adzie dwa razy. I dwa razy – kompletne rozczarowanie. Administratorka zachowuje się wobec klientó w tak, jakby był a kochanką tej instytucji. Na spotkaniu (zamawianie bankietu) przyszł a do nas bez makijaż u, z brudną gł ową iw KAPCIKACH. Był em zszokowany. Kelnerzy nic nie robią . Poproszona o wył ą czenie ś wiateł (do tań ca) kelnerka powiedział a, ż e ​ ​ nie wie gdzie i teraz dowie się od administratora. Kto był , wie, ż e restauracja nie jest mał a. Dziewczyna poszł a na drugi koniec lokalu, aby dowiedzieć się , czy i gdzie wył ą czyć ś wiatł o. Lepiej nie myś leć o drugim razem. Teraz nie polecę tego miejsca nikomu - kuchnia moż e nie jest zł a, ale są oczywiste problemy z obsł ugą !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał