Okropna rozmowa telefoniczna, niekompetentny personel, chamstwo i usuwanie recenzji na stronie!

Pisemny: 25 lipiec 2017
Czas podróży: 19 czerwiec 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Usługa: 1.0
To był o 19.07. 2017.
Nie ma nic do powiedzenia, ponieważ po rozmowie telefonicznej i komunikacji z Uv był tylko jeden negatywny. Elena (jeś li pamię ć sł uż y).
Có ż , po prostu zareagowali obrzydliwie na klienta. .
1. Wezwany w tech. godziny na rezerwację pokoju. Cią gle mnie wyrzucano! Ale po raz 10. dodzwonił em się i odpowiedział a mi niekompetentna dziewczyna.
Pierwsze zdanie brzmiał o: Czego chcesz (w niegrzecznej intonacji), odpowiedział em, ż e zarezerwuję pokó j, powiedział a, ż e ​ ​ nie zależ y ode mnie, ponieważ klienci mieli ś lub na nosie, a ona nie miał a czasu na porozmawiaj ze mną , ale bardziej szczegó ł owo Powiedział a, ż e ​ ​ teraz nie zależ y ode mnie!

Jeś li jest taka chę ć , zadzwoń pó ź niej, nawet się nie poż egnał em, ale wyrzucił em telefon.
Po tym nie poddaliś my się i po chwili zdobyliś my ponownie 5, ale rzucili.
To był o strasznie denerwują ce
i zostawił szczegó ł ową recenzję o tym, co się stał o, ale zniknę ł o po 2 h. Znowu zostawił em recenzję , ale też ją usunę li.
Generalnie nie ma co mó wić , na pewno nie pojedziemy tam z takim nastawieniem!
Serdeczne podzię kowania dla personelu, a zwł aszcza "Eleny" za kompetentne i profesjonalne podejś cie do goś ci!
Wstyd!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał