Straszna obsługa w restauracji?

Pisemny: 11 sierpień 2020
Czas podróży: 8 — 9 sierpień 2020
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 7.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 7.0
Obsł ugują cy nas kelnerzy, absolutnie niekompetentni pracownicy, nie do koń ca potrafią powiedzieć , ile czasu zajmuje przygotowanie zamó wienia, w efekcie zamiast obiecanych 40 minut wszystko przecią gnę ł o się.2, 5 godziny.

Szef kuchni lubi podsolać wszystkie potrawy, ale nie ma znaczenia, kiedy na stole jest só l, pierwszy raz przyniesiono nam ją prawie od razu, ale solniczka był a pusta. Nastę pnie był y 4 pró by w odstę pach 5-7 minut. Za każ dym razem, gdy przynosił em solniczkę do stoł u, nie był o w niej soli. Czy naprawdę tak trudno jest sprawdzić zawartoś ć soli w kuchni. W rezultacie cał e nasze jedzenie wystygł o, nastró j się pogorszył , a administratorka Tamara nie mogł a rozwią zać sytuacji konfliktowej.

Drogi Igorze Kapitanie, podejmij dział ania przeciwko swojemu personelowi serwisowemu. Taki hotel powinien mieć przeszkolonych pracownikó w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар