Cała rodzina została otruta. Hotel nie ciągnie na 3*. Echa szufelkowe

Pisemny: 15 sierpień 2019
Czas podróży: 8 — 13 sierpień 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 6.0
NIE POLECAM!! !
Rozbież noś ć ceny do jakoś ci - 1800 UAH. dziennie na 200 km od Kijowa, ten hotel nie jest tego wart. Przekupiony tylko tym, ż e hotel sieciowy.
Odpoczywaliś my w tym miejscu przez 5 dni z mę ż em i dzieckiem - bardzo wielu nie był o zadowolonych. Zdję cia na rezerwacji i biurze. strona jest o wiele pię kniejsza niż w prawdziwym ż yciu - wytrawny fotograf i photoshop czynią cuda.
Poza tym cał a nasza tró jka był a strasznie ZATRUTA po obiedzie w restauracji Terrassa, był o to generalnie pierwsze zatrucie w ż yciu dziecka. Objawy zaczę ł y się godzinę po obiedzie. Od razu zaznaczę , ż e nie jedliś my jedzenia i owocó w, piliś my tylko wodę butelkowaną , a z restauracji nikt nie miał problemó w z przewodem pokarmowym.

Jedzenie nie jest ś wież e - wszystko, co nie zjedzone po ś niadaniu, podawane jest na obiad, po obiedzie - na kolację i tak dalej.
Cał y czas W restauracji NIE MA WYSTARCZAJĄ CYCH NACZYŃ - trzeba szukać pracownikó w i czekać.5-10 minut, aż umyją i przyniosą czyste talerze i kubki. Ł yż eczki, wraż enie, 20 sztuk na cał y hotel - cią gle ich brakuje, nie moż na czekać na czyste. Ł yż ki i widelce są zawsze brudne - naczynia są wyraź nie myte rę cznie.
Stoł y w restauracji na zewną trz są stale brudne! Poczekaj, aż kelner wyczyś ci - dł ugo.
Cią gle brakuje torebek z czarną herbatą – szybko się koń czą , nie przynoszą zamiennika.
Czę sto w ś rodku (nawet nie pod koniec) obiadokolacji dania mię sne i rybne koń czą się i zostają zastą pione czymś zupeł nie innym. Na ś niadanie w koń cowym garnku z gę stą (!! ! ) kaszą manną po prostu dodali pó ł garnka wody z mlekiem, w wyniku czego uzyskano pł ynny „napó j” mleka.
Toaleta w pokoju ś mierdzi ś ciekami.
Moskitiery w oknach - jedna nazwa - dziury i cią gle kupa much w pokoju.
Sejf nie dział a - wymienili 2 z nich (przynieś li je z innych pokoi), spę dzili 30 minut naszego czasu, w koń cu - wszystkie nie dział ają .
W basenie przy barze nie ma wystarczają cej iloś ci rę cznikó w dla wszystkich goś ci! Jak to jest w ogó le moż liwe? Jednocześ nie nie przyniesiono nam rę cznikó w w zamian, czekaliś my godzinę . O braku leż akó w i parasoli już milczę . Leż aki we wszystkich 3 basenach są plastikowe i bez mię kkich materacy. Woda w basenach zewnę trznych jest brudna - oczywiste problemy z filtracją .

Po opł aceniu rezerwacji zadzwonił a 4 razy, aby potwierdzić otrzymanie ś rodkó w - przez 2 dni w recepcji nie mogli tego rozgryź ć i znaleź ć mojej pł atnoś ci.
Wokó ł echa czerpaka. Zrozumiał e jest, w jaki sposó b hotel uzyskał.8, 3 punktu przy rezerwacji - wię kszoś ć wczasowiczó w to emeryci z wnukami, któ rzy najwyraź niej nigdy nie byli nigdzie poza takimi hotelami, dlatego recenzje są zgodne - „szykowny, najlepszy hotel, idealny we wszystkim” itp.
3* - z rozcią gnię ciem - w duż ej mierze rozbież noś ć .
Jedyną idealną rzeczą w tym hotelu jest animatorka dzieci Anya - cudowna dziewczyna, szczerze dobrze traktuje dzieci, daje z siebie wszystko, dzieci nie odstają od niej, nasze po prostu się w niej zakochał y))
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał