Tak jest!

Pisemny: 28 kwiecień 2013
Czas podróży: 26 kwiecień 2013
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 5.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 4.0
Do pracy czę sto muszę wę drować po Ukrainie, a Uman jest bardzo dogodnym punktem na zatrzymanie się na noc przed dalszą wę dró wką . Przez wiele lat przebywał em w hotelu "Fortetsya". Nie jestem wybredną osobą i do tej pory był am cał kowicie zadowolona ze wszystkiego. Ponieważ firma zawsze pł aci za hotel, pokoje nie należ ał y do ​ ​ najtań szych. Na przykł ad w pokoju za 757 UAH. podczas mojej ostatniej wizyty nie był o ciepł ej wody, kran w umywalce dyndał , ż e zaraz odpadnie, nie był o Wi-Fi (chociaż za każ dym razem, gdy nocował em w tym hotelu w innych pokojach, nie był o z tym problemó w), strasznie był oby wejś ć do kabiny prysznicowej, nawet gdyby był a woda - nie był a usuwana, był y wł osy. Ale szczyt mojej cierpliwoś ci urwał się , gdy z jakiegoś powodu wydawał o mi się , ż e poś ciel był a nieś wież a. Przyglą dają c się dokł adniej, zauważ ył am, ż e nadal był a pomarszczona, poszewki na poduszce też nie był y ś wież e i poplamione, a co najważ niejsze, wszę dzie był y kobiece wł osy na prześ cieradł ach i poszewkach! To jest poza cynizmem za 757 UAH. ś wiadczyć takie usł ugi. Odnoś nie braku ciepł ej wody przy wieczornym zameldowaniu pomyś lał em, ż e goś ci jest duż o i ich system grzewczy nie ma czasu na podgrzanie wody. Ale rano woda był a tak zimna jak wieczorem. Oznacza to, ż e nie wyszł o, aby się uporzą dkować . W odpowiedzi na to roszczenie rano poinformowano mnie, ż e mieli wypadek. Dlaczego nie mogliś my ostrzec o tym w momencie przyjazdu? Zatrzymał bym się w innym hotelu. W ogó le zostawił am im kupon na ś niadanie na pamią tkę , bo po takiej usł udze po prostu bał am się tu zjeś ć . A podczas mojej przedostatniej wizyty tydzień wcześ niej znalazł em w pokoju rę czniki pachną ce potem. Oznacza to, ż e został y po prostu pozostawione po poprzednim goś ciu. Poś cielowi tak bardzo nie zwracał am uwagi, bo był am zmę czona i nie miał am na nią czasu. W tym momencie już zastanawiał em się , czy przy nastę pnych wizytach zmienić hotel. I ta ostatnia wizyta w koń cu mnie przekonał a - nie zamierzam ponownie przebywać w tym hotelu. Poinformuję kierownictwo mojej firmy o tym incydencie i zalecę , aby nie przyjmowali już swoich pracownikó w w tym hotelu? . Niech kierownictwo hotelu pomyś li o swojej usł udze. Podobno klient jest dla nich jak kurz na drodze.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał