Ładne wnętrze, ale brudne dywany, brak sygnału telewizyjnego, bardzo głośny personel.

Pisemny: 17 luty 2018
Czas podróży: 2 luty 2018
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 4.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 6.0
Wybraliś my ten hotel jako mał ą klasę "Premium", z dala od centrum. Oczekiwano ciszy. Pokó j deluxe jest dobry pod wzglę dem wnę trza i wystroju. Ale dywany są poplamione, co daje poczucie braku czystoś ci. Ł ó ż ko jest bardzo dobre, czyste i wygodne. TV czasami dział a. Rano, a czasem wieczorem. Zainteresowane kanał y w ogó le nie dział ają . Podobno blat w salonie z nacię ciami z noż y. Restauracja: ś niadanie pyszne, obiad przecię tny, t. t. Nie polecam barszczu. Moż esz zjeś ć rosó ł , zupę z puree warzywnego. Wymagane jest rozszerzenie miary. W hotelu dwa razy zgasł y ś wiatł a, nie był o też ogrzewania. e. brak autonomii. Nie polecił bym apartamentu na parterze, frontowe drzwi wali cał y dzień , schody są gł oś ne w ś rodku, ale gł ó wną wadą hotelu jest personel. Nie ma czegoś , co nazywa się „Vishkil”. Pracownicy czasami zbierają się w foyer i gł oś no rozmawiają i ś mieją się . Jeś li są w kuchni, dzieje się to samo. Personel hotelu musi być niepozorny. Nie ma w tym profesjonalizmu. Ludzie nie są przygotowani do tego rodzaju pracy. Kiedy jedliś my obiad w restauracji, kelnerka zaczę ł a sprzą tać nastę pny stó ł , kiedy ludzie jedli, bo. e. spryskał go. ś rodek do czyszczenia szkł a na stole i wytarł go. Nie polecam zamawiania transferu z hotelu. Bę dzie droż ej pó ł tora, dwa razy. Podobno troska, ale w rzeczywistoś ci chę ć „odrywania” wię cej. Sami zdecydowaliś my, ż e wnę trze hotelu jest dobre, ale bardzo waż ny jest personel. Istnieje poczucie, ż e nie dostali tego, czego chcieli. Hotel nie odpowiada deklarowanej „Premium”. Nie pojedziemy ponownie do tego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар