2. Liczba. Mał y rozmiar. Plamy na ś cianach i dywanie. Obwisł y materac na ł ó ż ku. Sofa z wypukł ymi sprę ż ynami. Drzwi do ł azienki posiadają przeź roczystą wkł adkę (radoś ć dla dzieci). Lodó wka (tzw. „lodó wka”) nie jest zamocowana i po otwarciu wypada ze stolika nocnego. Wifi jest sł abe. Sejf nie dział ał w dniu przyjazdu i zapomnieli rozdać szlafroki. Poprosili o dodatkowe koce - w odpowiedzi: „niedostę pne, ponieważ . wielu goś ci”.
3. Odż ywianie. Ś niadania w szkolnej stoł ó wce. Bufet skł ada się z kieł basy, szynki, jednego sera ś redniej jakoś ci z najbliż szego supermarketu oraz ś wież ych pomidoró w i ogó rkó w lub sał atki coleslaw. Herbata podawana jest na ciepł o. Kawa jest jak kawa. Widzą c to wszystko, odmó wili posił ku.
4. Personel. (ochrona. Strzegą...i obserwują cię . (b) Kelnerzy. Po trzeciej proś bie przynoszą szklankę wody. (c) Sprzą taczka. Tabliczka na drzwiach wisiał a przez 5 godzin i dopiero po sł ownej proś bie nastą pił o sprzą tanie. (d) Administratorzy. Są inni… „Wesoł a”, któ ra starał a się we wszystkim pomó c, „Oboję tna”, któ ra wysył ał a wszystkie pytania do swoich poprzednikó w i jasnowł osa „Arogancka”, któ ra był a niegrzeczna, histeryczna, histeryczna. To ona zdoł ał a zapomnieć , ż e z gó ry zapł aciliś my za saunę . Podczas oglą dania wideo z recepcji był em wyraź nie zdenerwowany, ale udał o mi się oszukać i pokazać nam fragment od 18-00 do 18-30 zamiast od 17-30 do 18-30 (01.02. 20). Zdaliś my sobie sprawę , ż e już zapł aciliś my ponownie i daleko od hotelu.
PS Drodzy turyś ci! Przeczytaj negatywne recenzje i odpowiedzi od administracji, zawierają one cał ą só l o tym hotelu.