Na jedzenie poszliś my do restauracji Theodory, ponieważ nie wzię liś my peł nego wyż ywienia. Restauracja jest dobra.
Pokó j jest cudowny.
Ką pielisko to szczyt marzeń , wszystkie sauny dział ają , czystoś ć idealna, wszystko nowe. Nie spodziewał em się nawet, ż e wszystkie sauny moż na odwiedzać przez nieskoń czoną iloś ć czasu za darmo.
Wspaniał y.
Odwiedzimy je ponownie jesienią .
Wysł ane z iPada
W skró cie:
Plusy:
- hotel jest nowy, pię kny, nowoczesny?
- mał e, rodzinne (wiele dzieci)
- doskonał e apartamenty
- dobra strefa SPA: czysty basen, kilka rodzajó w saun, sił ownia. Twó j wł asny salon kosmetyczny. Zapewniają rę czniki i szlafroki.
- mió d. oś rodek: prawie cał e wyposaż enie jest nowe, wiele usł ug - grota solna, hydrokolonoterapia, fizjoterapia, drenaż limfatyczny, inhalacje, ką piele mineralne, masaż podwodny. Przynoszona jest woda mineralna (Sodovaya, Morshynska, Naftusya - ciepł a i zimna) - wię c nigdzie nie musisz jechać
MINUSY:
- niekompetentny, niedbał y personel w miodzie. centrum: „postaw mał pkę za mercedesem” – sprzę t jest nowoczesny, ale nie wiedzą , jak z niego korzystać . Jednym sł owem - koł choz...Cią gł e zamieszanie z biegiem czasu. Cią gle jakieś "negarazdy" i "bł ę dy". Terapeuta popycha Cię z mnó stwem niepotrzebnych procedur (jej zadaniem jest wył udzanie pienię dzy)
- jedzenie: ogó lnie moż na znaleź ć coś dla każ dego, ale co drugi raz miewaliś my napady zł oś ci z powodu sał atek majonezowych, przesolonych potraw, cebuli i czosnku oraz smaż onego mię sa/ryby. Jedzenie nie jest dietetyczne. Czasem był y pyszne dietetyczne posił ki, ale codziennie moż na był o się spodziewać wszystkiego.
- absolutna rozbież noś ć mię dzy ceną a jakoś cią ! Jedyna korespondencja dotyczy apartamentó w, poza tym polecamy Rixos (lepsza obsł uga, leczenie i wyż ywienie, ale dł ugoletni remont) lub Mirotel (spa, basen sportowy, wyż ywienie, nowe pokoje, ale też pytania o obsł ugę w danej cenie )
- personel jest zupeł nie nieelastyczny, co w ostatnim dniu przekonał o nas o niechę ci do powrotu tutaj ponownie
________
O nas: mł oda para z Kijowa. Obaj pracują dla mię dzynarodowych firm. Wiemy, czym jest dobra europejska usł uga. Prowadzimy zdrowy tryb ż ycia, dlatego jesteś my wybredni w kwestii jedzenia.
O odpoczynku: Praca jest tak wyczerpują ca, ż e chcieli spokojnie i korzystnie zrelaksować swó j mó zg i ciał o.
Uważ ano, ż e Truskawiec pije wodę , odpoczywa, nabiera sił . Planowanie potraktowano poważ nie. Przez 6 miesię cy zaczę li studiować opcje nowoczesnych hoteli z all inclusive. Począ tkowo wybieraliś my mię dzy "Rixos" a "Mirotel", ale potem trafiliś my na "Chale Graal" - podobał o mi się , ż e hotel w przeciwień stwie do poprzednich dwó ch jest mał y, przytulny, nowy, ze wszystkimi udogodnieniami i atrakcyjnymi apartamentami. Nasz pakiet zawierał zakwaterowanie i 3 posił ki dziennie. Mió d. i usł ugi SPA był y pł atne osobno (po prostu zapisywane na numerze i spł acane na koń cu).
Okres: 2 tygodnie, od 2 do 16 stycznia 2016
Co dalej? Pijalnię z wodą (przywieziono nas do hotelu, ale czasem szliś my 3 minuty do pijalni). Mał e centrum handlowe z duż ym sklepem spoż ywczym. 15 minut spacerem od centrum - poszliś my na kawę do lwowskiego warsztatu. Chodziliś my po parku. Generalnie przy wszystkich zabiegach, 3 posił kach dziennie i codziennych spacerach wcale się nie nudził em.
Hotel: nowy, zadbany, z wł asnym mał ym, ale pię knym terenem (latem chyba jest tu bardzo fajnie), poł oż ony w pobliż u parku, 15 minut spacerem od centrum. Terytorium jest zamknię te i strzeż one. Cichy i bezpieczny.
Wewną trz jest bardzo ł adnie, widać te dobre nowe meble. Byliś my w okresie noworocznym, wię c trafiliś my do naprawdę magicznej scenerii, któ ra co chwilę tworzył a atmosferę wakacji.
W budynku znajduje się tylko 60 pokoi, w tym pokoje standardowe, a takż e apartamenty (od kawalerek po „kró lewskie”). Każ dy z apartamentó w jest niepowtarzalny w swoim wł asnym stylu. Wynaję liś my zwykł y pokó j dwuosobowy na pierwsze 3 dni (wymagane mieszkanie był o zaję te), a po 3 dniach przenieś liś my się do kawalerki, wię c mogę opisać.2 ró ż ne miejsca noclegowe.
Pokó j jest mał y i zwyczajny. Nic specjalnego.
Za mał o miejsca na rzeczy (walizki był y praktycznie w przejś ciu), wię c jeś li przyjechał eś odpoczą ć na dł uż ej niż tydzień , bę dzie ciasno i nie w domu. Warto jednak zauważ yć , ż e wszystkie meble są nowe. Mieliś my wystarczają co duż ą komodę na rzeczy, czajnik z filiż ankami i herbatą , zwykł y telewizor. Nie mogę się doczekać przeprowadzki do mieszkania. Wybraliś my numer 209, wydał nam się najł adniejszy i najbardziej odpowiedni dla nas ze zdję cia. Okoł o 40 mkw. m. Jest kuchnia ze wszystkim, czego potrzebujesz (naczynia, sztuć ce, deska, nawet garnki). Kuchenka, lodó wka, mikrofala, czajnik. Ugotowanie czegoś wyszukanego był oby trudne, ale mycie, krojenie i szybkie spartaczenie czegoś jest bardzo wygodne. Cał y sprzę t jest drogi i wysokiej jakoś ci.
W pobliż u znajduje się mał y stolik i 4 krzesł a. Kuchnia prowadzi do salonu - telewizor plazmowy i wygodna sofa - wieczorami bardzo fajnie był o poł oż yć się i obejrzeć Discovery, Animal Planet czy cokolwiek się znalazł o.
Na ś cianie wisi telewizor, za któ rym kryje się duż e wygodne ł ó ż ko. Duż a pojemna szafa wnę kowa - udał o nam się schować wszystkie nasze rzeczy i schować walizki. Przy wejś ciu znajdują się wieszaki na odzież wierzchnią , a takż e duż a komoda na buty i inne drobiazgi.
Wanna - duż a umywalka, ł azienka, duż y prysznic, pralka. Doskonał a ką piel. Pasują liczne sł oiki. Kupiliś my proszek - fajnie, ż e moż na go był o prać ! Był o gorą co, wię c wszystko szybko wyschł o. W mieszkaniu był a też deska do prasowania. I duż y balkon. Znowu latem powinno być fajnie posiedzieć tam wieczorem.
Poszliś my specjalnie, aby obejrzeć pokoje w Rixos i Mirotel. Pod tym wzglę dem Chale Graal ma najlepsze apartamenty i jest nieco tań szy niż standardowe pokoje w powyż szych hotelach. Cieszyliś my się , ż e wracaliś my do naszego „domu”, mogł em nawet pracować - był o to wygodne.
Restauracja: w hotelu znajduje się.1 restauracja - "Theodora" oraz bar przy niej, w któ rym o każ dej porze moż na zamó wić kawę i napoje za opł atą . Restauracja posiada system „linia szwedzka” oraz „a la carte”. Nie pró bował em a la carte, ale spojrzał em na menu. Ceny są wyż sze niż drogie kijowskie restauracje, a dania zgodnie z opisem nie są zbyt atrakcyjne. Zachwycać się.
Jedliś my na linii szwedzkiej zgodnie z rozkł adem - ś niadanie, obiad, kolacja. Sama restauracja jest niewielka, ale wszyscy odwiedzają cy zostali umieszczeni, nie był o ż adnych problemó w. Bufet nie jest ś wietny. Strefa z tosterem i pieczywem, sał atkami i przeką skami, zupami/pł atkami zboż owymi, gorą cymi, sł odkimi, herbatą /kawą i napojami.
Już przy pierwszym posił ku byliś my bardzo zaskoczeni, bo dotarliś my do oś rodka „leczniczo-diagnostycznego”, gdzie oczywiś cie spodziewaliś my się dietetycznego jedzenia. Co zabił o? Sał atki majonezowe. Wszę dzie cebula lub czosnek (w sał atkach, przystawkach, mię sie). My na przykł ad absolutnie nie moż emy cebuli. Smaż one mię so/ryby. Niektó re potrawy są szczerze przesolone.
Skontaktowaliś my się z kierownikiem restauracji, a takż e z recepcją . Uwagi był y robione kilkakrotnie. Oczywiś cie zaczę ł y się wymó wki, mó wią ce „restauracja jest generalnie oddzielona od hotelu” (? ? ), albo „no, nikt nie narzeka, my skupiamy się na wię kszoś ci” itp. Ale mimo wszystko zauważ yliś my zmiany na lepsze – my nie wiem, czy tak się zachowywali, czy po prostu od czasu do czasu nie jest to konieczne. Bywał y dni, kiedy się radowaliś my - tak, był y sał atki majonezowe, cebula i czę sto dania smaż one, jednak najczę ś ciej był y dla nas 1-2 sał atki. Z przystawek zwykle nic nam nie smakował o z powodu czosnku / cebuli / majonezu. Wyszliś my najlepiej jak potrafiliś my - szukaliś my czegoś dla siebie. Na ś niadanie prawie zawsze był pyszny omlet na parze, pł atki owsiane i owsianka z mleka ryż owego, pł atki owsiane bywał y czasem nawet w 2 rodzajach - w mleku i w wodzie.
Twaroż ek (domowy, tł usty) - gdy poprosiliś my o chudy - bez problemu przynieś li nam 2 porcje, wię c prawie codziennie po prostu poprosiliś my i osobno przywieź li chudy. Na obiad zawsze są.2 zupy - ró ż ne. Czasami był y bardzo smaczne, czasami takie sobie. Mię so i ryby - prawie zawsze był o przynajmniej coś upieczonego lub gotowanego na parze. Ale bywał y też dla nas zł e dni (przeró ż ne smaż one ś winie w oceanie cebuli =) ) Z przystawek czę sto był y pyszne pł atki zboż owe (ję czmień , kasza gryczana, kukurydza). Ale oczywiś cie nie zrozumieliś my makaronu i kieł basek : )
Generalnie są raczej rozczarowani jedzeniem, bo poszli do oś rodka leczenia z dietą dietetyczną i jest to nie do przyję cia, poza tym za taką cenę . Pienią dze, któ re zapł aciliś my, zdecydowanie nie był y warte jedzenia. A z ciekawostek - po licznych skargach zabrano nas na rozmowę z zastę pcą genu. Dyrektorzy. Czy wiesz, co nam powiedzieli o odż ywianiu? „Nie jesteś my oś rodkiem zdrowia”.
Musiał em szturchać liczne certyfikaty i „gał ą zki palmowe” w nominacji „medycyna”, „terapeutyczna i diagnostyczna”, „zdrowie” itp. Powiedział a też , ż e osobiś cie podpisuje menu i zawsze jest coś dietetycznego i coś dla "wię kszoś ć ". Jednak uwierz mi, przez 14 dni nie zawsze był y dietetyczne posił ki.
Centrum SPA: basen jest czysty, przyjemny, ale nie duż y i nie sportowy. Wię c nie oczekuj, ż e bę dziesz duż o pł ywać . Raczej plusk. Ale kiedy nie był o ludzi (zwykle rano) - moż na był o trochę popł ywać w jednym miejscu, gdzie dł ugoś ć wynosi 15 metró w.
W pobliż u znajduje się fito-bar z herbatami, ś wież ymi sokami i piankami tlenowymi, a takż e strefa relaksu z leż akami.
Wiele saun - fiń ska, rzymska, rosyjska, turecka, na podczerwień.
Rozdają rę czniki, szlafrok, jest szatnia (ale tam prysznic straszny, po basenie poszliś my „do domu”).
Ogó lnie spa jest przyjemne.
Jest też sił ownia w osobnym aneksie do hotelu - zupeł nie nieprofesjonalna, bardzo mał a. Jest tylko kilka bież ni i symulatoró w, ale nie ma sztangi! Zimą temperatura nie ró ż nił a się zbytnio od ulicy, wię c tam trzeba trenować w futrze i filcowych butach. Inż ynier hotelu pró bował podnieś ć temperaturę , ale niestety nie mó gł … co za wstyd. Nie weszliś my już do hali : -)
Mió d. Centrum:
Jak to wszystko się dzieje: po przyjeź dzie idziesz na wizytę do terapeuty. Wysł uchuje „co Cię boli” i jakie są Twoje cele na pobyt, a nastę pnie przepisuje leczenie. Na miejscu mogą wykonać testy i ultradź wię ki. To nie jest tanie. Dlatego lepiej robić tylko to, co jest konieczne. Terapeuta, któ rego dostaliś my, nie był zbyt kompetentny, delikatnie mó wią c. Oboje mamy rodzicó w, któ rzy są lekarzami, wię c nie jesteś my laikami w medycynie. Pró bował em przypisać mnó stwo niepotrzebnych bzdur. Co zrobiliś my?
- inhalacje (zabieg się przydaje, ale zadział ał a tylko jedna „maska”)
- fizjoterapia (mą ż robił rozluź nienie mię ś ni)
- masaż aparatem do drenaż u limfatycznego - horror i koszmar. Stary „garnitur” i za każ dym razem kolejna „pielę gniarka” „ustawiał a” mi sprzę t. Czwarty raz, kiedy powiedział em tej dziewczynie, jak i co ma robić , a my 3 razy przebieraliś my się (bo ś cisnę ł a mi garnitur do stopnia odrę twienia), wystraszył em się i przerwał em te procedury. Szkoda, bo samo w sobie jest przydatne. Ale nie tutaj, a nawet dla Kijowa 220 UAH za sesję.
- speleoterapia (pokó j solny) to fajna rzecz, ale cią gle byliś my zdezorientowani czasem, kiedy nas nagrywano i kilka incydentó w był o z tym zwią zanych
- masaż e - niesamowicie polubiliś my masaż ystę Woł odię - od tego tak naprawdę nać paliś my się . Profesjonalista z duż ej litery.
- Masaż podwodnym prysznicem to szykowny zabieg pod wzglę dem skutecznoś ci, ale znowu zabił mnie „profesjonalizm”. Personel nie jest do tego przeszkolony, dlatego też przerwał em te procedury.
- hydroterapia jelita grubego - bardzo chciał am przez to przejś ć , ale urzą dzenie się zepsuł o i za tydzień (! ) obsł uga nie zawracał a sobie gł owy telefonowaniem do mistrza (przypominał am o tym codziennie)
Każ dego dnia zdarzał y się incydenty - personel w centrum medycznym jest tak nieprofesjonalny. Centrum. Ale po co się tu dziwić – jak się dowiedzieliś my, zarabiają bardzo mał o i od 2 lat nie podnoszą pensji, wię c motywacji nie ma. Niesamowicie denerwują ce, ponieważ jest wszystko do wysokiej jakoś ci leczenia - a koł choz wszystko psuje.
Wniosek:
Wspaniał y hotel ze wszystkim, czego potrzebujesz, europejskimi cenami, ale personelem i obsł ugą - niestety, jak daleko od Europy. Czy przyjedziemy tu ponownie? Raczej mał o prawdopodobne...Ale woda naprawdę nam pomogł a.
Co mnie szczegó lnie ucieszył o - hotel nie pogorszył się od 2012 roku, ale na odwró t. Wszystko się rozwija, wymyś lane są nowe programy, sił ownia został a przeniesiona w wygodniejsze miejsce i powstał pię kny letni plac zabaw. Począ tkowo Chalet przeszedł jakoś ciowy remont i czas nie ma nad nim jeszcze wł adzy, dobre kafelki i wenecki tynk cieszą oko. Mnó stwo pię knych kwiató w.
Uważ ni lekarze i pielę gniarki (pielę gniarka Peter magicznie wstrzykuje zastrzyki). Terapeuta był bardzo zadowolony z wydrukowania rekomendacji na przyszł oś ć przed wyjazdem.
Przyzwoite ś niadania ("bufet"), obiady i kolacje został y wybrane z menu - wszystko jest pyszne i sł uchają ż yczeń . Dobre zabiegi spa dla ciał a: okł ad na ciał o (szczegó lnie lubiany z torfem), masaż .
Uważ ny i mił y personel. Nie da się tego udawać – ludzie nie dbają o to, czy lubią swoje wakacje, czy nie. Pomagaj, doradzaj, uś miechaj się . Mił y)))
Tylko jedna chwila - jest zbyt wiele dzieci w najbardziej hał aś liwym wieku. Ale co z nimi zrobić latem… Gdyby był osobny basen dla dzieci, wszystko był oby po prostu idealne.
Ogó lnie doś ć niespodziewanie na dwa tygodnie znaleź liś my się w ś wiecie komfortu, porzą dku i spokoju. Jeś li „Chale Grail” bę dzie się nadal poprawiać , przyjedziemy z przyjemnoś cią nie raz. Dla par w ś rednim wieku, zmę czonych niezwykle intensywną pracą , „Chale Grail” jest w 100% odpowiedni – moż na się wyleczyć , upię kszyć i ze sobą porozmawiać .
Pokoje są inne, urzą dzone bez gustu, smró d w szafach, smró d w ł azience. Pokoje nie są warte swojej ceny. Poprosili o uporzą dkowanie - tylko się uś miechają , nic nie robią . Sprzą tanie - klasa C, rę czniki wyprane, twarde, nie wię cej. Dają ż el pod prysznic, szampon, odż ywkę i ż el do mycia ciał a - przyjemne, nie kradną , bo nie kradną . Przy wyjś ciu obsł uga sprawdza torby.
Restauracja jest doskonał a, jedzenie pyszne. Nie podobał a mi się zmiana sztuć có w na stole po tych, któ rzy jedli: zmieniają serwetkę , a sztuć ce niewykorzystane pozostawia się kolejnym klientom. Na przykł ad. podczas obiadu rozkł adane są.2 widelce i 2 noż e, jeś li goś ć uż ył.2 widelcó w i 1 noż a - pozostał y nó ż trafia do innego klienta - to okropne. Goś ć siedział , przepraszam, ś linił się nad swoimi urzą dzeniami i trafia do innego klienta.
Leczenie. Bał agan jest peł ny. Terapeuci są nastawieni na wykonanie jak najwię kszej iloś ci usł ug (i wszystko jest pł atne) - podobno siedzą na wycofywaniu. Za ten sam zabieg - na przykł ad ozoceryt na nogach i ramionach (mają niemiecką parafinę , mniej toksyczną ) - pobierają.100 UAH za sztukę , chociaż jest to stosowane jednocześ nie. Wszystkie procedury są drogie. kosmetyczka - sprzą tanie - 480, peł ny masaż - 300 UAH, koktajlowa pianka tlenowa - kieliszek bzdyuliny, a sprzedawca nigdy nie jest na miejscu - 20 UAH, czajniczek z herbatą w basenie - 250 UAH - popieprzone. W basenie sauna: nikt nie dba o to, aby po saunie goś cie brali prysznic, a potem wskakiwali do basenu - horror ! ! ! Ile potu jest w tym basenie! ! ! Urzą dzenia sanitarne raz w tygodniu...A nasi ludzie nadal mają tę samą mentalnoś ć.. .
Zostaliś my ciepł o przywitani, szybko rozsiedliliś my się bez czekania, rzeczy zabrano, za samochó d 25 UAH. dopł ata za parkowanie za dobę . Potrawy bufetowe przygotowywane są przepysznie, choć nie tak duż y wybó r jak za granicą , ale domowo i smacznie. Obsł uga w restauracji jest przyjazna, szybko sprzą tają , ale rano okazał o się , ż e wielu je tylko ś niadanie i nie bę dzie moż na od razu znaleź ć miejsca. Pokó j jest sprzą tany codziennie i sprawnie. Zasadniczo oto korzyś ci. A potem o wadach. Wi-Fi w pokoju po prostu jest do bani, cią gł e przerwy. Jak się okazał o, nikt Cię nie ostrzeż e, ż e musisz wcześ niej umó wić się na wizytę do lekarza, a jeś li tego nie zrobisz, to moż esz umó wić się na wizytę w cią gu jednego dnia. Podejś cie lekarza pozostawia wiele do ż yczenia. Bez analiz, pytanie brzmi, na co narzekamy i od tego wzorowego traktowania. Po wizycie u lekarza zostaniesz podana godzina wizyt na zabiegi. Strefa uzdrowiskowa to osobne kró lestwo, podzielone na niezrozumiał e sfery. Aby osią gną ć obiecane 30 stopni puli, 2 dni zaję ł o sł uchanie niezrozumiał ych rozmó w z poszczegó lnych dział ó w, któ rym albo trudno znaleź ć wspó lny ję zyk, albo milczą o oszczę dnoś ciach. W wyniku dł ugich rozmó w temperatura basenu został a podniesiona do 27. Wię c nie bó j się robić wtyczek bez nich, w koń cu nic nie mogą zrobić . Restauracja nie jest otwarta do 23, jak to wszę dzie wskazano, ale do 22, a potem dzwonią c od dziesią tej do dziesią tej wieczorem, chciał em zjeś ć pizzę , powiedzieli, ż e wszystko jest zamknię te i ż eby nie znaleź ć kompromisu, odł oż yli sł uchawkę . Odwoł aj się do kierownictwa, rejestruj komunikację pracownikó w z klientami. Za taki zwó d w pracy grzywna w ruchu za powtó rne zwolnienie. Szczegó lnie zadowolony z wyjś cia. Był am z dzieć mi jak zawsze zapomnisz nawet o opł atach. I zapomnieliś my o jedzeniu na drogę , któ re był o zapakowane w lodó wkę . Nie mają c czasu zejś ć do auta, zabrali wszystko i podzielili mię dzy siebie, to był jakiś skryba, ż eby nie podejś ć i powiedzieć , ż e zapomnieli. Ogó lne wraż enie jest dobre, ale kierownictwo nadal musi pracować i pracować , a nie rozluź niać buł ki. Opiszę też obchody 5-lecia. Przy wejś ciu do restauracji wydrukowali kartkę na A4 z napisem „przyjdź ”, cał y personel pisał jak woda w ustach ani sł owa, ż eby był o nawet wieczorem. W efekcie przyjechaliś my, bo uwielbiam czytać wszystko, a takż e rodzinę , a potem przez przypadek. Tort szampań ski z muzyką na ż ywo był dla nas. Zanim zdą ż yliś my wyjś ć na spacer, obsł uga chwycił a wszystko i pojechał a się poszaleć . W efekcie 5-lecie obchodzili pracownicy, a nie goś cie, co ma bardzo negatywny wpł yw na organizację , ponieważ instytucja pozycjonuje się jako ś wię to dla klienta i w ś wię to to musiał być klientem sam, ale niestety nie był . Wreszcie muzyka na ż ywo wieczorami, raz w tygodniu, nie codziennie. Zmieniają c warunki, nie zapomnij zmienić swoich reklam, jest to bardziej celowe oszukiwanie klienta. Nie ską pijcie jeszcze elektronicznych bransoletek i nowego programu, wystawianie faktury papierowej to już ostatnie stulecie i bynajmniej nie jest to szwajcarskie ś wię to.