Hotel jest normą, ale personel nie jest uprzejmy?

Pisemny: 4 marta 2020
Czas podróży: 1 — 2 marta 2020
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Ogó lnie mi się podobał o. Basen, jacuzzi - klasa. Odpoczywaliś my w niedzielę /poniedział ek i nie był o wielu ludzi. Ale kiedy szczyt sezonu myś lę , ż e jest blaszka. Wiele dzieci, jeś li chcesz się zrelaksować i odprę ż yć , raczej to nie dostaniesz. Bo dzieci cią gle biegają , chlapią , krzyczą i pł aczą . Pokó j jest czysty, ale za mał o, na gó rnych pó ł kach pył kó w, na szklankach był y odciski ust. Obsł uga nie jest mile widziana, rano przychodzisz na ś niadanie - kelnerzy, barmani z kwaś ną miną . Nie ma poczucia komfortu i opieki ze strony personelu. Wyglą da na to, ż e jestem im wszystkim coś winien. To pierwszy hotel ze wszystkich, w któ rych się zatrzymał em, w któ rym tak nieprzyjazny personel. To jest twarz instytucji. Pomyś l o tym i pracuj z personelem.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał