Odpoczywał.8 razy. 7 lat temu był o tam fajnie. Ale personel był zawsze niegrzeczny: administrator Oleg jest cią gle niegrzeczny. Generalnie prosił em go o zwolnienie, obiecali 10% zniż ki, ale nic takiego nie zrobili. Sprzą taczka bł ę dnie stwierdził a, ż e szlafrok nie bę dzie pasował na koleż ankę .
… Już ▾
Odpoczywał.8 razy. 7 lat temu był o tam fajnie. Ale personel był zawsze niegrzeczny: administrator Oleg jest cią gle niegrzeczny. Generalnie prosił em go o zwolnienie, obiecali 10% zniż ki, ale nic takiego nie zrobili. Sprzą taczka bł ę dnie stwierdził a, ż e szlafrok nie bę dzie pasował na koleż ankę . W grocie solnej nie ma już leż akó w, tylko niewygodne twarde krzesł a, nie ma już soli na suficie, basen jest ciepł y. W pokoju 32 drzwi nie zamykają się dobrze, a zbiornik toalety nie spł ukuje dobrze wody. Nie ma izolacji akustycznej
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …
Pierwszy raz zatrzymał em się w tym hotelu w 2010 roku. Hotel nie pogorszył się , ale nie polepszył się. Co Ci się podobał o: 1. Kuchnia, nic specjalnego, ale pyszna i pyszna. Idealny był by nieco tań szy baton. 2. Sztuczne zielenie został y zastą pione naturalnymi, zielenie uległ y zmniejszeniu, ale ż ywe zielenie są bardziej ekologiczne.
… Już ▾
Pierwszy raz zatrzymał em się w tym hotelu w 2010 roku.
Hotel nie pogorszył się , ale nie polepszył się.
Co Ci się podobał o:
1. Kuchnia, nic specjalnego, ale pyszna i pyszna. Idealny był by nieco tań szy baton.
2. Sztuczne zielenie został y zastą pione naturalnymi, zielenie uległ y zmniejszeniu, ale ż ywe zielenie są bardziej ekologiczne. Szkoda, ż e centralne drzewo nadał o kolor.
3. Praca masaż ystó w, jakoś ć i profesjonalizm. To moż e być drogie, ale warto.
Co mi się nie podobał o:
1. Strefa SPA, po prostu wieje z okien.
2. Obie pary nie mają wystarczają cej temperatury. W koń cu to ł aź nia parowa, a nie ciepł y pokó j.
3. Ogó lnie strefa SPA, jak na standardy lat 20-tych, jest już mał a, szybko się nudzi i wylatuje z okien, sprawiają c, ż e wynajmują c saunę na podczerwień , na terenie pokoju aromatycznego, do któ rego nikt nie chodzi . .
4. Pokoje - wentylacja jest moż liwa tylko poprzez otwarcie lub zamknię cie okna, ubrania kł adę na pó ł ce, z jakiegoś powodu zabrudzone kredą , a baldachimu jak na zdję ciu promocyjnym w naszym pokoju nie był o.
Ale ogó lnie był em bardzo szczę ś liwy, ż e wró cił em 11 lat temu.
Hotel nie pogorszył się , ale nie polepszył się.
Co Ci się podobał o:
1. Kuchnia, nic specjalnego, ale pyszna i pyszna. Idealny był by nieco tań szy baton.
2. Sztuczne zielenie został y zastą pione naturalnymi, zielenie uległ y zmniejszeniu, ale ż ywe zielenie są bardziej ekologiczne. Szkoda, ż e centralne drzewo nadał o kolor.
3. Praca masaż ystó w, jakoś ć i profesjonalizm. To moż e być drogie, ale warto.
Co mi się nie podobał o:
1. Strefa SPA, po prostu wieje z okien.
2. Obie pary nie mają wystarczają cej temperatury. W koń cu to ł aź nia parowa, a nie ciepł y pokó j.
3. Ogó lnie strefa SPA, jak na standardy lat 20-tych, jest już mał a, szybko się nudzi i wylatuje z okien, sprawiają c, ż e wynajmują c saunę na podczerwień , na terenie pokoju aromatycznego, do któ rego nikt nie chodzi . .
4. Pokoje - wentylacja jest moż liwa tylko poprzez otwarcie lub zamknię cie okna, ubrania kł adę na pó ł ce, z jakiegoś powodu zabrudzone kredą , a baldachimu jak na zdję ciu promocyjnym w naszym pokoju nie był o.
Ale ogó lnie był em bardzo szczę ś liwy, ż e wró cił em 11 lat temu.
Tak jak
Lubisz
• 1
Wybraliś my ten hotel, ponieważ byliś my tam już kilka lat temu. Praktycznie nic się nie zmienił o: obsł uga bardzo sympatyczna, wszystkie ż yczenia został y szybko speł nione, a pokó j czysty (bez „auditora”), menu restauracji bez dodatkó w, ale pyszne (ceny prawie takie same jak w mieś cie).
… Już ▾
Wybraliś my ten hotel, ponieważ byliś my tam już kilka lat temu. Praktycznie nic się nie zmienił o: obsł uga bardzo sympatyczna, wszystkie ż yczenia został y szybko speł nione, a pokó j czysty (bez „auditora”), menu restauracji bez dodatkó w, ale pyszne (ceny prawie takie same jak w mieś cie). Podczas naszej wizyty był o cał kiem sporo goś ci - był o to wyczuwalne w strefie uzdrowiskowej, wię c wię cej spacerowaliś my po mieś cie.
Chciał bym wspomnieć o administratorze strefy uzdrowiskowej Vera, bardzo pozytywnej osobie i doskonał ym profesjonaliś cie!
Braliś my udział w kursach masaż u, prawdopodobnie trafiliś my na wszystkie zmiany masaż ystó w - wszyscy bez wyją tku są bardzo dobrymi specjalistami.
Kelnerki i pokojó wki są pomocne i uprzejme.
A teraz minusy:
Drodzy Liderzy "Higina Spa"! Naprawdę przez tyle lat nie był o moż liwoś ci wyposaż enia pokoi w klimatyzację ? Zwł aszcza, ż e lato z roku na rok robi się coraz gorę tsze.
Ten minus obejmuje duż ą liczbę plusó w.
Chciał bym wspomnieć o administratorze strefy uzdrowiskowej Vera, bardzo pozytywnej osobie i doskonał ym profesjonaliś cie!
Braliś my udział w kursach masaż u, prawdopodobnie trafiliś my na wszystkie zmiany masaż ystó w - wszyscy bez wyją tku są bardzo dobrymi specjalistami.
Kelnerki i pokojó wki są pomocne i uprzejme.
A teraz minusy:
Drodzy Liderzy "Higina Spa"! Naprawdę przez tyle lat nie był o moż liwoś ci wyposaż enia pokoi w klimatyzację ? Zwł aszcza, ż e lato z roku na rok robi się coraz gorę tsze.
Ten minus obejmuje duż ą liczbę plusó w.
Tak jak
Lubisz
• 13
Odpoczą ł em w chacie po raz dziesią ty. Przerwa mię dzy ostatnim a przedostatnim urlopem trwał a dwa i pó ł roku. Chciał bym zauważ yć pewną poprawę we wnę trzu (wię cej jasnych koloró w, prawdziwe wazony). Jedzenie w restauracji znacznie się poprawił o (kompleksy nie był y zamawiane), obsł uga uprzejma i punktualna.
… Już ▾
Odpoczą ł em w chacie po raz dziesią ty. Przerwa mię dzy ostatnim a przedostatnim urlopem trwał a dwa i pó ł roku. Chciał bym zauważ yć pewną poprawę we wnę trzu (wię cej jasnych koloró w, prawdziwe wazony).
Jedzenie w restauracji znacznie się poprawił o (kompleksy nie był y zamawiane), obsł uga uprzejma i punktualna.
Jak zwykle korzystaliś my z usł ug masaż ystó w - odbyliś my kurs masaż u ogó lnego (10 sesji). Masaż yś ci (Andriana-Natalia, Roman, Jarosł aw) pracują bez zarzutu - profesjonaliś ci w swojej dziedzinie.
Ale chciał bym, ż eby stoł y do masaż u wyglą dał y nowocześ niej i wygodniej.
Bardzo dzię kujemy za wspaniał e wakacje i liczymy na dalszą pozytywną dynamikę .
Jedzenie w restauracji znacznie się poprawił o (kompleksy nie był y zamawiane), obsł uga uprzejma i punktualna.
Jak zwykle korzystaliś my z usł ug masaż ystó w - odbyliś my kurs masaż u ogó lnego (10 sesji). Masaż yś ci (Andriana-Natalia, Roman, Jarosł aw) pracują bez zarzutu - profesjonaliś ci w swojej dziedzinie.
Ale chciał bym, ż eby stoł y do masaż u wyglą dał y nowocześ niej i wygodniej.
Bardzo dzię kujemy za wspaniał e wakacje i liczymy na dalszą pozytywną dynamikę .
Tak jak
Lubisz
Ogó lne wraż enie jest pozytywne. Kreatywny design, jasna kolorystyka wnę trza, duż o zieleni, dobra kuchnia, cudowna masaż ystka Natalia (DZIĘ KUJĘ!! ! ), uprzejmi kelnerzy, profesjonalni administratorzy na recepcji - plus!!! ! Spoś ró d minusó w, któ re był y niezgodne z ogó lną atmosferą : 1 - powolna, nieprofesjonalna praca barmanki, któ rej wyraź nie nie interesuje rentownoś ć hotelu; 2 - niedostosowane!! ! ! „nieprofesjonalne” stoł y do masaż u (jeden leczysz, drugi okaleczasz).
… Już ▾
Ogó lne wraż enie jest pozytywne. Kreatywny design, jasna kolorystyka wnę trza, duż o zieleni, dobra kuchnia, cudowna masaż ystka Natalia (DZIĘ KUJĘ!! ! ), uprzejmi kelnerzy, profesjonalni administratorzy na recepcji - plus!!! !
Spoś ró d minusó w, któ re był y niezgodne z ogó lną atmosferą : 1 - powolna, nieprofesjonalna praca barmanki, któ rej wyraź nie nie interesuje rentownoś ć hotelu; 2 - niedostosowane!! ! ! „nieprofesjonalne” stoł y do masaż u (jeden leczysz, drugi okaleczasz). Z tymi problemami administracja hotelu musi coś zrobić i to jak najszybciej.
Spoś ró d minusó w, któ re był y niezgodne z ogó lną atmosferą : 1 - powolna, nieprofesjonalna praca barmanki, któ rej wyraź nie nie interesuje rentownoś ć hotelu; 2 - niedostosowane!! ! ! „nieprofesjonalne” stoł y do masaż u (jeden leczysz, drugi okaleczasz). Z tymi problemami administracja hotelu musi coś zrobić i to jak najszybciej.
Tak jak
Lubisz
• 3
Ogó lnie mi się podobał o. Basen, jacuzzi - klasa. Odpoczywaliś my w niedzielę /poniedział ek i nie był o wielu ludzi. Ale kiedy szczyt sezonu myś lę , ż e jest blaszka. Wiele dzieci, jeś li chcesz się zrelaksować i odprę ż yć , raczej to nie dostaniesz.
… Już ▾
Ogó lnie mi się podobał o. Basen, jacuzzi - klasa. Odpoczywaliś my w niedzielę /poniedział ek i nie był o wielu ludzi. Ale kiedy szczyt sezonu myś lę , ż e jest blaszka. Wiele dzieci, jeś li chcesz się zrelaksować i odprę ż yć , raczej to nie dostaniesz. Bo dzieci cią gle biegają , chlapią , krzyczą i pł aczą . Pokó j jest czysty, ale za mał o, na gó rnych pó ł kach pył kó w, na szklankach był y odciski ust. Obsł uga nie jest mile widziana, rano przychodzisz na ś niadanie - kelnerzy, barmani z kwaś ną miną . Nie ma poczucia komfortu i opieki ze strony personelu. Wyglą da na to, ż e jestem im wszystkim coś winien. To pierwszy hotel ze wszystkich, w któ rych się zatrzymał em, w któ rym tak nieprzyjazny personel. To jest twarz instytucji. Pomyś l o tym i pracuj z personelem.
Tak jak
Lubisz
• 4
To jest rodzinny hotel, matka-dziecko. Hotel nie jest na dł uż szy pobyt, ale na kilka dni, bo wtedy robi się tam nudno. Hotel nie posiada strefy zieleni, hotel odchodzi od ulicy i nie ma tam terenó w zielonych, nie ma gdzie spacerować z dzieć mi na podwó rku, tylko w ś rodku.
… Już ▾
To jest rodzinny hotel, matka-dziecko. Hotel nie jest na dł uż szy pobyt, ale na kilka dni, bo wtedy robi się tam nudno. Hotel nie posiada strefy zieleni, hotel odchodzi od ulicy i nie ma tam terenó w zielonych, nie ma gdzie spacerować z dzieć mi na podwó rku, tylko w ś rodku. To duż y minus, bo jeś li na dworze nie ma pogody, to trzeba siedzieć w swoim pokoju lub na basenie.
Tak jak
Lubisz
Dł ugo czekaliś my na zameldowanie - pokó j nie był wolny, potem był myty. Zameldowaliś my się znacznie pó ź niej niż w czasie zameldowania. W pokojach nie ma wifi. W recepcji nie ma terminala, pł atnoś ć tylko gotó wką . Brud w pokoju.
… Już ▾
Dł ugo czekaliś my na zameldowanie - pokó j nie był wolny, potem był myty. Zameldowaliś my się znacznie pó ź niej niż w czasie zameldowania. W pokojach nie ma wifi. W recepcji nie ma terminala, pł atnoś ć tylko gotó wką . Brud w pokoju. W strefie spa od obiadu w chł odziarce nie ma wody.
Tak jak
Lubisz
• 9
• podróżował 6 lat wstecz
O tym hotelu wiem od dawna. Spontanicznie postanowił am pojechać do Truskawca z mał ymi dzieć mi. Osiedlił się natychmiast po przyjeź dzie, nie trzeba był o czekać na 12-00 lub 14-00. Pokó j jest dobry. Sprzą tanie natychmiast (powiedział bym, ż e natychmiast), gdy wieszasz znak.
… Już ▾
O tym hotelu wiem od dawna. Spontanicznie postanowił am pojechać do Truskawca z mał ymi dzieć mi.
Osiedlił się natychmiast po przyjeź dzie, nie trzeba był o czekać na 12-00 lub 14-00.
Pokó j jest dobry. Sprzą tanie natychmiast (powiedział bym, ż e natychmiast), gdy wieszasz znak. Wszyscy pracownicy są dobrze dobrani. Tylko przyjemne wraż enie. Specjalne podzię kowania dla dziewczyn z restauracji. W ś wię ta był o tak wielu ludzi i wszyscy przyszli na ś niadanie dokł adnie o 9-00, a jedzenie był o już na stole dla wszystkich w maksymalnie 15 minut. Jeś li znudził y Ci się rozbudowane ś niadania/obiady/kolacje, moż esz zamó wić z menu. Naprawdę pyszne. Jedliś my takż e w najlepszych restauracjach Truskawca wedł ug Tripadvisor, wiele z nich ustę puje kuchni Chaty Zdrojowej.
Kilka ż yczeń : usuń sztuczne kwiaty w pokoju aromatycznym, w przeciwnym razie okaż e się , ż e wdychasz kurz. I pamię taj, ż e nie moż esz zapł acić kartą na miejscu. Ale to są mał e rzeczy w poró wnaniu z cał oś cią .
Dla dzieci bajki są wyś wietlane wieczorem na duż ym ekranie, co jest wygodne dla rodzicó w.
Odpoczę liś my dobrze. Dzię kuję Ci.
Osiedlił się natychmiast po przyjeź dzie, nie trzeba był o czekać na 12-00 lub 14-00.
Pokó j jest dobry. Sprzą tanie natychmiast (powiedział bym, ż e natychmiast), gdy wieszasz znak. Wszyscy pracownicy są dobrze dobrani. Tylko przyjemne wraż enie. Specjalne podzię kowania dla dziewczyn z restauracji. W ś wię ta był o tak wielu ludzi i wszyscy przyszli na ś niadanie dokł adnie o 9-00, a jedzenie był o już na stole dla wszystkich w maksymalnie 15 minut. Jeś li znudził y Ci się rozbudowane ś niadania/obiady/kolacje, moż esz zamó wić z menu. Naprawdę pyszne. Jedliś my takż e w najlepszych restauracjach Truskawca wedł ug Tripadvisor, wiele z nich ustę puje kuchni Chaty Zdrojowej.
Kilka ż yczeń : usuń sztuczne kwiaty w pokoju aromatycznym, w przeciwnym razie okaż e się , ż e wdychasz kurz. I pamię taj, ż e nie moż esz zapł acić kartą na miejscu. Ale to są mał e rzeczy w poró wnaniu z cał oś cią .
Dla dzieci bajki są wyś wietlane wieczorem na duż ym ekranie, co jest wygodne dla rodzicó w.
Odpoczę liś my dobrze. Dzię kuję Ci.
Tak jak
Lubisz
• 4
Hotel Hijina SPA bardzo nam się podobał ! To wyją tkowe miejsce. Kwintesencja relaksu) Jeś li na dworze jest zima i chcesz lata, ale nie moż esz znaleź ć cał ego tygodnia urlopu na zmianę klimatu dla samego relaksu, to koniecznie wybierz się do Chatki Zdrojowej.
… Już ▾
Hotel Hijina SPA bardzo nam się podobał ! To wyją tkowe miejsce. Kwintesencja relaksu) Jeś li na dworze jest zima i chcesz lata, ale nie moż esz znaleź ć cał ego tygodnia urlopu na zmianę klimatu dla samego relaksu, to koniecznie wybierz się do Chatki Zdrojowej. Otwierasz drzwi i wow! , znajdujesz się w cał orocznym lecie. I to tyle, a już nie ma) Wnę trze bezbombowe, basen, pokó j aromatyczny, masaż e, grota solna, peeling, body wrap, kosmetyczka, jacuzzi, sauna, ką piele, kino leż ą ce, cicha i delikatna muzyka, zapachy SPA, zieleń , ł ó ż ka, poduszki, leż aki, ogień w kominku. . .
Z bardziej namacalnych korzyś ci:
1. Bardzo czysto!
2. Bardzo smaczne!
3. Bardzo pię kne!
4. Jest palarnia.
5. Przynoszą wodę z pijalni.
6. Herbata z melisy i mię ty to po prostu rozkosz!
7. A tiramisu jest bardzo godne! )
8. Wszystko, czego nie dotyka rę ka obsł ugi, wliczone jest w cenę pokoju, nawet kino.
Wszystko to jednak bez patosu.
Od specjalnych podzię kowań :
1. Dzię kuję za prezent urodzinowy! (Szkoda, ż e nie ma zniż ki))
2. Zostawiliś my otwarte okno, a ponieważ jest nad ł ó ż kiem i zaczą ł padać ś nieg, na materac spł ynę ł a ogromna kał uż a. Personel nie pokazał sł owem ani twarzą , co o nas myś lą . Szybko wymienili materac na nowy. Dzię kuję bardzo i przepraszam tysią c!
Są też funkcje, któ re nie są ani minusami, ani plusami, ale goś cie muszą o nich wiedzieć :
1. Z kosmetykó w do prania tylko mydł o w pł ynie i szampon w torebkach.
2. W pokoju nie ma wody pitnej, czajnika, herbaty itp. Nie ma minibaru ani lodó wki
3. Hotel nie prowadzi sprzedaż y czekoladek, orzechó w.
4. Osoby podró ż ują ce z mał ymi dzieć mi zwró ć cie uwagę - projekt jest bardzo pię kny, ale raczej traumatyczny. Twoje dziecko bę dzie przez cał y czas otoczone ostrymi skał ami, naroż nikami, pó ł kami i schodami.
5. Kalkulacja odbywa się w dziale księ gowoś ci, pracuje do godziny 15:00.
6. Brak windy. Walizki są podnoszone i opuszczane, ale nagle kogoś to obchodzi.
Mam też wskazó wki dla goś ci))
1. Zarezerwuj ten hotel z wyprzedzeniem. Przez 3 tygodnie nie był o już pokoi.
2. Na ś niadanie lepiej przyjś ć po 10 rano, jeś li nie zamó wił eś ś niadania zł oż onego. Od 9 do 10 rano kuchnia nie radzi sobie z zamó wieniami.
3. Po wymeldowaniu moż na zostać w hotelu przez cał y dzień i skorzystać z zabiegó w lub popł ywać w basenie, odwiedzić saunę i inne przyjemnoś ci. Rzeczy są zamknię te w spiż arni, moż na umyć pod prysznicem, w strefie SPA (ż el skoń czony ze mną , weź swó j). Suszarkę do wł osó w moż na wypoż yczyć w recepcji. Gniazdko i lustro znajdziesz w umywalce obok toalety.
Są minusy, jak bez nich)
1. Najwię kszym minusem jest brak rę cznikó w w spa i na basenie.
2. W pokojach woda z prysznica dostaje się na podł ogę , potrzebujesz pó ł rę cznika pod stopami. Jego nieobecnoś ć też jest bardzo rozczarowują ca.
3. Szlafroki są stare. Moż e to zależ y od kategorii pokoju, mieliś my najtań szy.
4. Rę czniki w pokoju - 2 sztuki na osobę . Jedna na twarz, druga pod prysznic i na basen i do wanny. . .
5. Brak kapci. (Dostę pne tylko w apartamentach)
7. Restauracja nie odbiera dobrze dań . Szklanki, kubki moż na znaleź ć w cał ym hotelu.
8. Nie sprzą tają wieczorami palarni, popielniczki są zatkane, na stoł ach panuje bał agan.
Z bardziej namacalnych korzyś ci:
1. Bardzo czysto!
2. Bardzo smaczne!
3. Bardzo pię kne!
4. Jest palarnia.
5. Przynoszą wodę z pijalni.
6. Herbata z melisy i mię ty to po prostu rozkosz!
7. A tiramisu jest bardzo godne! )
8. Wszystko, czego nie dotyka rę ka obsł ugi, wliczone jest w cenę pokoju, nawet kino.
Wszystko to jednak bez patosu.
Od specjalnych podzię kowań :
1. Dzię kuję za prezent urodzinowy! (Szkoda, ż e nie ma zniż ki))
2. Zostawiliś my otwarte okno, a ponieważ jest nad ł ó ż kiem i zaczą ł padać ś nieg, na materac spł ynę ł a ogromna kał uż a. Personel nie pokazał sł owem ani twarzą , co o nas myś lą . Szybko wymienili materac na nowy. Dzię kuję bardzo i przepraszam tysią c!
Są też funkcje, któ re nie są ani minusami, ani plusami, ale goś cie muszą o nich wiedzieć :
1. Z kosmetykó w do prania tylko mydł o w pł ynie i szampon w torebkach.
2. W pokoju nie ma wody pitnej, czajnika, herbaty itp. Nie ma minibaru ani lodó wki
3. Hotel nie prowadzi sprzedaż y czekoladek, orzechó w.
4. Osoby podró ż ują ce z mał ymi dzieć mi zwró ć cie uwagę - projekt jest bardzo pię kny, ale raczej traumatyczny. Twoje dziecko bę dzie przez cał y czas otoczone ostrymi skał ami, naroż nikami, pó ł kami i schodami.
5. Kalkulacja odbywa się w dziale księ gowoś ci, pracuje do godziny 15:00.
6. Brak windy. Walizki są podnoszone i opuszczane, ale nagle kogoś to obchodzi.
Mam też wskazó wki dla goś ci))
1. Zarezerwuj ten hotel z wyprzedzeniem. Przez 3 tygodnie nie był o już pokoi.
2. Na ś niadanie lepiej przyjś ć po 10 rano, jeś li nie zamó wił eś ś niadania zł oż onego. Od 9 do 10 rano kuchnia nie radzi sobie z zamó wieniami.
3. Po wymeldowaniu moż na zostać w hotelu przez cał y dzień i skorzystać z zabiegó w lub popł ywać w basenie, odwiedzić saunę i inne przyjemnoś ci. Rzeczy są zamknię te w spiż arni, moż na umyć pod prysznicem, w strefie SPA (ż el skoń czony ze mną , weź swó j). Suszarkę do wł osó w moż na wypoż yczyć w recepcji. Gniazdko i lustro znajdziesz w umywalce obok toalety.
Są minusy, jak bez nich)
1. Najwię kszym minusem jest brak rę cznikó w w spa i na basenie.
2. W pokojach woda z prysznica dostaje się na podł ogę , potrzebujesz pó ł rę cznika pod stopami. Jego nieobecnoś ć też jest bardzo rozczarowują ca.
3. Szlafroki są stare. Moż e to zależ y od kategorii pokoju, mieliś my najtań szy.
4. Rę czniki w pokoju - 2 sztuki na osobę . Jedna na twarz, druga pod prysznic i na basen i do wanny. . .
5. Brak kapci. (Dostę pne tylko w apartamentach)
7. Restauracja nie odbiera dobrze dań . Szklanki, kubki moż na znaleź ć w cał ym hotelu.
8. Nie sprzą tają wieczorami palarni, popielniczki są zatkane, na stoł ach panuje bał agan.
Tak jak
Lubisz
• 21
Pokaż więcej »